"Nainen saa aina, myös parisuhteen"
Nauratti, kun luin tätä palstaa ja joku mies oli kirjoittanut parisuhdekeskusteluun seuraavan kommentin:
"Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa"
Ööh, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun kanssa, jota ei oikeasti halua? Tai seksiä joltain, jota ei oikeasti halua? Miksi miehet ovat niin katkeria naisille, eikö he ymmärrä, että seksi tai parisuhde ei anna naiselle mitään sellaisen ihmisen kanssa, jota nainen ei todellakaan oikeasti halua?
En ymmärrä noita miesten harhaluuloja naisista :D
Kommentit (2529)
Tunnen ikisinkkumiehiä, jotka eivät ole "saaneet" naista.
Totuus: yhtä lukuun ottamatta kukaan heistä ei ole etsinytkään. En ole nähnyt kenenkään heistä koskaan, missään milloinkaan yrittävän lähestyä naisia, eivätkä he ole edes puheissaankaan tuoneet esiin ajatuksiaan sellaisesta - tai toiveita parisuhteesta tms. Kaikki tuntemani miehet, jotka ovat rohkaistuneet tekemään oikeita aloitteita naisille, ovat (lyhyemmän tai pidemmän etsinnän jälkeen) löytäneet sen kuuluisan "jonkun".
Tämä yksi tapaus, joka ei ole löytänyt naista, on äärimmäisen vaikeista mt-ongelmista kärsivä henkilö, joka on ollut useaan otteeseen osastohoidossa, pitkiäkin kausia.
Tämän lisäksi voisin kertoa huonoitsetuntoisesta miehestä, jolla on / on ollut ulkonäköön liittyviä ongelmia, ja pitkän yrittämisen jälkeen löysi sen kuuluisan "jonkun", koska ei halunnut enää elää yksin + halusi mahdollisesti lapsen. Mutta koska tämä tarina on todella surullinen ja ruma, en halua edes kirjoittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei oikein tunnu sisäistävän pointtia.
Ei miehille kelpaa kuka tahansa, mutta esim minä voisin tyytyä hoikkaan 6/10 lapsettomaan liikunnalliseen naiseen.
Naisille kelpaa vain reilusti omaa tasoaan paremmat miehet, siksi he joutuvat vain panovyöhykkeelle.
Koska naiset painottavat täydellisiä kipinöitä niin sen voi tarjota vain geenikomeat statusnaurattajapilkesilmäkulmapelimiehet.
Toivoisin naisilta vähän realismia pariutumisen suhteen.
Se kiltti tavismies voisi olla hyvä kumppani ja hyvää perheenisämateriaalia vaikka ei saisikaan pöksyjä heti märäksi itsevarman jännällä dominoinnilla.
Normaali nainen tai mies ei pohdi mitään tuollaisia numeropisteytyksiä etsiessään parisuhdetta. Täydelliset kipinät tarjoaa eri ihmisille hyvin erilaiset ihmiset, koska olemme kaikki erilaisia itsekin. Esimerkiksi minua on aina huvittanut erään hyvän ystäväni miesmaku, ja toisinpäin.
Mutta juu, vain täydelliset kipinät saivat minut parisuhteeseen ja naimisiin.
Pelimiehestä se ujo nuori mies jolla oli poikuus tallella tosin oli kaukana...
Harva mistään pelimiehistä oikeasti kiinnostuu, en edes ymmärrä mistä moinen käsitys tulee. Suurin osa naisista pitää sellaisia limaisina ja ällöttävinä.
Kannattaa sulkea joskus netti ja kurkistaa ihan sinne todelliseen live-maailmaan. Totuus löytyy niinkin kliseisesti kun katsellessa niitä Prismassa kulkevia perheitä. Tavallisia miehiä perheidensä kanssa.
Multa menee muutamia sekunteja siihen kun pystyn muuntamaan naisen viehättävyyden numeroasteikolle.
Kyllä naisetkin erottavat viehättävyyseroja miehissä. Se, että te ette muunna sitä numeromuotoon ei muuta asiaa.
Mutta ymmärrät varmaan että minun 4 voi olla sinun 9, sinun 6 voi olla minun 10, naapurin Kaijan 2 voi olla naapurin Mirkun 8 ja niin edelleen? Koska viehätymme eri asioista ja eri näköisistä ihmisistä, niin eihän näitä numeroita voi mitenkään verrata keskenään? Vain jokainen voi vertailla omia numeroitaan, mutta mitä hyötyä siitä on?
Jos nyt puhutaan ulkonäöstä niin on älyllisesti epärehellistä väittää että yhden nelonen olisi toisen kymppi. Siinä kohtaa kun katsotaan kulttuurissa yleisesti hyväksyttyjä kauneuden määritelmiä niin ne vivahteet keikauttavat sen suuntaan tai toiseen, mutta ei seitsemän numeron päähän.
Niinköhän vain? No minusta ei toki koskaan ole puhuttu numeroina, mutta sanoilla - niinkuin normaalit ihmiset tapaa tehdä. Muutama on sanonut kauniiksi, toiset taas pilkanneet vastenmieliseksi rotaksi ja arvostelleet kehoani ja kasvojani todella satuttavin sanankääntein. Eli aika ääripääkommentteja olen saanut, vaikka ei numeroiden muodossa.
Jos sinua samana päivänä todetaan rehellisesti rotaksi ja toinen kehuu todella kauniiksi niin pakko todeta että kokemuksesi on todella mielenkiintoinen.
Mutta pakkohan tuon on pitää paikkansa, se sanotaan internetissä anonyymillä palstalla.
-21-vuotias missikisoissa menestynyt nymfomaani joka ei saa miestä edes seksisuhteeseen
Niin sait vääntämällä muutettua koko sanoman. Minä en tuonut missään vaiheessa esiin millä ajanjaksolla tämä on tapahtunut, koska en edes tiennyt että sillä on merkitystä, mutta sanotaanpa nyt, haukkuja olen saanut lapsuudesta lähtien aina noin 25 vuotiaaksi asti (en muista tarkkaan kun en älynnyt kirjata ylös tätä keskustelua varten). Nyt neljänkympin molemmin puolin on tullut muutama kehu. Olen vajaa 40 kiloa saanut painoa tässä vuosien varrella.
Ahaa siis olet voinut muuttua ja kuvittelet etteivät "pisteet" muutu tällöin?
Ei, en kuvittele. 😃 Vastasin henkilölle joka itse väitti ettei noin voi tapahtua, että kyllä tapahtuu. Ja jos tapaisin ne lapsuuden/nuoruuden aikaiset arvostelijat - he olisivat taatusti samaa mieltä yhä tänäkin päivänä. Selkeästi siis kerron, että ihmisillä on erilaisia makuja. Mutta löydäthän sä jatkossakin tästä erikoisia näkövinkkeleitä, kun oikein kovasti keskityt vääntämään sanomaani tukemaan omaa agendaasi. Anna palaa vaan, korjaan asian jos jaksan. Vääntelemisesi ei silti tee sinun agendastasi totta.
Tänne joku jurpå eilen kirjoitti yhden kriteerinsä olevan, miten nuolemisen halua herättävä nainen on elimensä ominaisuuksilta.
Toi olis ihan hyvä tuoda esille jo hyvin varhaisessa vaiheessa, heti. Nainen osaa sitten juosta eti suuntaan ja kovaa.
Kerran tuollanen mies sai esitettyä mukavaa riittävän pitkään. Se suuseksi oli naiselle yhtä nautinnosta kuin olis gynellä ollut. Joku tutkii sun alapäätä lähietäisyydeltä omiin tarkoitusperiinsä. Yyh, hyh hyh, yäk.
Kun te miehet niin hyvin tiedätte minkälainen mies saa naisia, niin miksi te ette tee itsestänne sellaista miestä ja ala saada niitä naisia? Jos ei ole siunattu oikeanlaisella leualla ja hiusrajalla, sitähän voi kompensoida rahalla ja statuksella. Jos ei ole niitä entuudestaan, kouluttaudu ja hankkiudu hyväpalkkaiseen statustyöhön. Jos taas on jaettu sen verran huonot kortit että ei riitä ulkonäkö eikä älykään, sitten voi varmaan alkaa jännäksi. Joka tapauksessa vaihtoehtoja on. Tämänkin ajan mitä sä käytät vauvapalstalla mammojen ja mummojen kanssa vääntämiseen voisit käyttää itsesi muokkaamiseen siihen suuntaan jolla niitä nuoria ja hyvännäköisiä naisia saa.
Ohis, nainen[/quote]
Tajuatko millaista on elää naisena? Joudut jatkuvasti ottamaan selvää uusimmista tavoista puijata naisia ihan oman turvallisuutesi takia.
"Ei-kaikki-miehet" on lähinnä tapa vähätellä naisiin ja tyttöihin kohdistuvaa uhkaa.[/quote]
Kokeilkaapas miehet tehdä naisena profiili Tinderiin ja katsokaa, miten käy. Ottakaa haaste vastaan ja yllättykää, miten itseäsi 20 vuotta vanhemmat miehet lähestyvät törkyviestein ja dick picein. Siitä sitten vaan valkkaamaan parasta setämiestä parisuhteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Totuus: yhtä lukuun ottamatta kukaan heistä ei ole etsinytkään. En ole nähnyt kenenkään heistä koskaan, missään milloinkaan yrittävän lähestyä naisia, eivätkä he ole edes puheissaankaan tuoneet esiin ajatuksiaan sellaisesta - tai toiveita parisuhteesta tms. Kaikki tuntemani miehet, jotka ovat rohkaistuneet tekemään oikeita aloitteita naisille, ovat (lyhyemmän tai pidemmän etsinnän jälkeen) löytäneet sen kuuluisan "jonkun".
Tämä yksi tapaus, joka ei ole löytänyt naista, on äärimmäisen vaikeista mt-ongelmista kärsivä henkilö, joka on ollut useaan otteeseen osastohoidossa, pitkiäkin kausia.
Tämän lisäksi voisin kertoa huonoitsetuntoisesta miehestä, jolla on / on ollut ulkonäköön liittyviä ongelmia, ja pitkän yrittämisen jälkeen löysi sen kuuluisan "jonkun", koska ei halunnut enää elää yksin + halusi mahdollisesti lapsen. Mutta koska tämä tarina on todella surullinen ja ruma, en halua edes kirjoittaa sitä.
Jospa he eivät halua naista? Niinhän miehettömät naisetkin selittävät, eivätkä hekään ole taatusti tehneet mitään miehen saamiseksi, vaan sen miehen pitäisi suunnilleen tulla kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun te miehet niin hyvin tiedätte minkälainen mies saa naisia, niin miksi te ette tee itsestänne sellaista miestä ja ala saada niitä naisia? Jos ei ole siunattu oikeanlaisella leualla ja hiusrajalla, sitähän voi kompensoida rahalla ja statuksella. Jos ei ole niitä entuudestaan, kouluttaudu ja hankkiudu hyväpalkkaiseen statustyöhön. Jos taas on jaettu sen verran huonot kortit että ei riitä ulkonäkö eikä älykään, sitten voi varmaan alkaa jännäksi. Joka tapauksessa vaihtoehtoja on. Tämänkin ajan mitä sä käytät vauvapalstalla mammojen ja mummojen kanssa vääntämiseen voisit käyttää itsesi muokkaamiseen siihen suuntaan jolla niitä nuoria ja hyvännäköisiä naisia saa.
Kuten sanottu, niin en ole koskaan arvottanut naisia niin korkealle että alkaisin leikkimään jotain leikkejä ihan vain naisen saamiseksi. Naiset eivät itse tee mitään parantaakseen itseään, vain miesten pitäisi muka tehdä jotain. Tällä hetkellä olen parisuhteessa ja kelpaan ihan omana itsenäni, ja jos tämä suhde joskus päättyy niin siihen päättyy myös minun parisuhdehistoriani naisten kanssa :). Ei ole mitään intressiä enää etsiä mitään.
Joo, tuo ärsyttää! Ja muutenkin. En halua deittailla jotain rumilusta, joka ei sytytä, vaikka heitä riittäisi. Jos miehelle on niin kamalaa olla sinkku ja "mikä vaan kelpaa", eivätkö he voi sitten yhtälailla mennä deittailemaan niitä ei-haluttuja? Mutta ei. Vissiin vaan miehet saavat valita kumppaninsa ulkonäön perusteella.
Jos koskaan joudun nykyisestä miehestäni eroamaan, en enää koskaan tapaile toista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa he eivät halua naista? Niinhän miehettömät naisetkin selittävät, eivätkä hekään ole taatusti tehneet mitään miehen saamiseksi, vaan sen miehen pitäisi suunnilleen tulla kotoa hakemaan.
Niin, he eivät ainakaan hirveästi taida haluta naista. Yksin asuvia nörttimiehiä, jotka yliopiston jälkeen ovat hakeutuneet töihin, mutta vapaa-ajalla on edelleen sama kaveripiiri. Kokoontuvat livenä välillä ja harrastavat netissä pelaamista yhdessä. Eipä seurustelusuhteelle taitaisi olla heidän elämässään tilaa. Aikuisviihde korvaa seksin ilmeisen hyvin. Heistä on tullut tiivis porukka, jonka ulkopuolelle olen jäänyt. Heillä on ilmeisen hauskaa keskenään, ja sosiaalisten kontaktien tarve täyttyy. Lapsia ei kukaan halua, eikä omakotitaloa tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo ärsyttää! Ja muutenkin. En halua deittailla jotain rumilusta, joka ei sytytä, vaikka heitä riittäisi. Jos miehelle on niin kamalaa olla sinkku ja "mikä vaan kelpaa", eivätkö he voi sitten yhtälailla mennä deittailemaan niitä ei-haluttuja? Mutta ei. Vissiin vaan miehet saavat valita kumppaninsa ulkonäön perusteella.
Jos koskaan joudun nykyisestä miehestäni eroamaan, en enää koskaan tapaile toista miestä.
Aikaisemmin kirjoitin eräästä epävarmasta miehestä, jolla oli ulkonäkönsä kanssa ongelmia. Hän löysi lopulta deittailukumppaniksi erään (ilmeisen) ei-halutun naisen, jolla oli myös ulkonäkönsä kanssa ongelmia. Nainen ihastui tähän mieheen, koska ulkonäköhaitastaan huolimatta hän oli hyvin urheilullinen ja osasi (halutessaan) käyttäytyä miellyttävästi ja olla mukava, oli myös yleissivistykseltään hyvä. Ongelma vaan oli siinä, että mies ei tainnut ihastua naiseen ollenkaan, vaan feikkasi ihastuneensa. Voitte arvata, että tässä kävi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, niin en ole koskaan arvottanut naisia niin korkealle että alkaisin leikkimään jotain leikkejä ihan vain naisen saamiseksi. Naiset eivät itse tee mitään parantaakseen itseään, vain miesten pitäisi muka tehdä jotain. Tällä hetkellä olen parisuhteessa ja kelpaan ihan omana itsenäni, ja jos tämä suhde joskus päättyy niin siihen päättyy myös minun parisuhdehistoriani naisten kanssa :). Ei ole mitään intressiä enää etsiä mitään.
Saitko naisesi ulkonäöllä, statuksella vai rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot lähinnä autistinen. Ensinnäkään et ole tuolla juttelemassa naisille. Jokainen sekunti minkä käytät tasoteorian runkkaukseen on poissa naisille juttelusta. Oletko vilkaissut Slovenian, Svovakian, Bulgarian tarjontaa? Et, koska aikasi menee vänkäyksen äärellä.
Toisaalta taidat itsekin tietää missä mättää.Tämä lanka ja yleiset elämänkokemukset ovat osoittaneet, että te naiset ette todellakaan ole sen ajan ja vaivan arvoisia, mikä keskitason mieheltä nykyisessä deittailumaailmassa vaaditaan parisuhteen saamiseen. Mutta onneksi sellaisiakin miehiä vielä on, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa sen arvan raaputtamiseksi. Mutta se on jo kokonaan toinen keskustelun aihe.
-eri
Jälleen tuo parisuhteen saaminen. Ei koskaan sanaakaan rakastumisesta saati rakastamisesta. On vain joku parisuhde, jota tavoitellaan ja joka joko saadaan tai ei saada. Kummallista. Itselleni parisuhde on edelleenkin "sivutuote"; se syntyy siitä, kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa ja alkaa olla yhdessä. Eikä se ole staattinen tila. Minä sain parisuhteen noin kahdeksan vuotta sitten mutta voin menettää sen koska tahansa. Jotta niin ei kävisi, minä omalta osaltani yritän hoitaa ja ylläpitää suhdetta osoittamalla rakkauttani sanoillakin mutta ennen kaikkea teoilla. Äsken latasin puolisolleni kahvinkeittimen valmiiksi niin että kun hän tulee kävelyltä, hänen tarvitsee vain napsauttaa se päälle. Pieni arjen asia. llalla teen hänelle ruoan. Pieniä arjen asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Sen rahan ja statukse hankkimisen ei pitäisi olla edes kovin vaikeaa, koska nämä samat miehet tietävät myös sen, että miehet ovat kaikessa naisia lahjakkaampia ja älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ominaisuuksilla sait naisesi? Siihenhän on kuitenkin teidän mukaan tarkat speksit, millä ainostaan voi naisia saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ominaisuuksilla sait naisesi? Siihenhän on kuitenkin teidän mukaan tarkat speksit, millä ainostaan voi naisia saada.
Tuo onkin muuten mielenkiintoinen dilemma. Kymmeniä sivuja tässä ketjussa ja varmasti tuhansia sivuja palstan olemassaoloaikana on iskostettu ihmisten ymmärrykseen, että naisia saa vain ulkonäöllä, rahalla ja/tai statuksella. Ja nyt meillä on mies, joka kertoo, ettei ole alkanut leikkimään jotain leikkejä ihan vain naisen saamiseksi, ja että koska naiset eivät tee mitään parantaakseen itseään niin miestenkään ei pidä tehdä mitään.
Eli oliko se sittenkin niin, että ihan tavalliset miehet saavat naisia olemalla ihan omia itsejään? ;-)
Naiset ovat yksilöitä ja ajattelevat kaikista asioista eri tavalla.
Esim. itsellä ei ole väliä onko mies kalju, pitkähiuksinen vai lyhythiuksinen tai hyvätuloinen.
Haluaisin miehen, joka ei hermostu helposti ja on ystävällinen ja mukava. Haluaisin myös miehen joka kuuntelee minua niin ettei selaa samalla kännykkää ja jonka kanssa asioista voi keskustella. Miehen joka auttaa kotitöissä ja joka esim. hieroo hartioitani.
Eli haluaisin miehen, jonka kanssa on hyvä olla. Miehen täytyisi myös olla luotettava eli ei petä. En tykkää myöskään pelimiehistä, joilla on ollut paljon seksikumppaneita.
Miehen täytyisi myös huolehtia hygieniastaan eikä saisi käyttää liikaa alkoa.
Jos mies täyttäisi nuo kriteerit niin voisi olla vaikka työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot lähinnä autistinen. Ensinnäkään et ole tuolla juttelemassa naisille. Jokainen sekunti minkä käytät tasoteorian runkkaukseen on poissa naisille juttelusta. Oletko vilkaissut Slovenian, Svovakian, Bulgarian tarjontaa? Et, koska aikasi menee vänkäyksen äärellä.
Toisaalta taidat itsekin tietää missä mättää.Tämä lanka ja yleiset elämänkokemukset ovat osoittaneet, että te naiset ette todellakaan ole sen ajan ja vaivan arvoisia, mikä keskitason mieheltä nykyisessä deittailumaailmassa vaaditaan parisuhteen saamiseen. Mutta onneksi sellaisiakin miehiä vielä on, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa sen arvan raaputtamiseksi. Mutta se on jo kokonaan toinen keskustelun aihe.
-eri
Jälleen tuo parisuhteen saaminen. Ei koskaan sanaakaan rakastumisesta saati rakastamisesta. On vain joku parisuhde, jota tavoitellaan ja joka joko saadaan tai ei saada. Kummallista. Itselleni parisuhde on edelleenkin "sivutuote"; se syntyy siitä, kun kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa ja alkaa olla yhdessä. Eikä se ole staattinen tila. Minä sain parisuhteen noin kahdeksan vuotta sitten mutta voin menettää sen koska tahansa. Jotta niin ei kävisi, minä omalta osaltani yritän hoitaa ja ylläpitää suhdetta osoittamalla rakkauttani sanoillakin mutta ennen kaikkea teoilla. Äsken latasin puolisolleni kahvinkeittimen valmiiksi niin että kun hän tulee kävelyltä, hänen tarvitsee vain napsauttaa se päälle. Pieni arjen asia. llalla teen hänelle ruoan. Pieniä arjen asioita.
Tämä on se toinen puoli.
Teen tunnustuksen: etsin aikanaan naista seurustelukumppaniksi > parisuhteeseen. Ensisijaisesti siis seurustelu ja parisuhde mielessä. Ei rakkaus tai ihastuminen.
Löysin naisen seurustelukumppaniksi > parisuhteeseen, koska hän ihastui minuun. Aloimme seurustella. Niin siinä sitten lopulta kävi, että myös minä ihastuin ja rakastuin häneen. Ja hyvin on mennyt, liki 20 vuotta, rakkautta on riittänyt puolin ja toisin.
Mutta kurjaa sinänsä myöntää, että en alkanut seurustelemaan hänen kanssaan sen vuoksi, että olisin ollut häneen ihastunut (saati rakastunut) vaan siksi, että halusin elämässäni edetä parisuhdetta kohden. Varsinainen ihastus alkoi tuntua vasta noin 3 kk seurustelun aloittamisen jälkeen. Kun muutimme yhteen vähän yli vuoden seurustelun jälkeen, olin jo umpirakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo onkin muuten mielenkiintoinen dilemma. Kymmeniä sivuja tässä ketjussa ja varmasti tuhansia sivuja palstan olemassaoloaikana on iskostettu ihmisten ymmärrykseen, että naisia saa vain ulkonäöllä, rahalla ja/tai statuksella. Ja nyt meillä on mies, joka kertoo, ettei ole alkanut leikkimään jotain leikkejä ihan vain naisen saamiseksi, ja että koska naiset eivät tee mitään parantaakseen itseään niin miestenkään ei pidä tehdä mitään.
Eli oliko se sittenkin niin, että ihan tavalliset miehet saavat naisia olemalla ihan omia itsejään? ;-)
Minusta tuntuu, että nyt aletaan olemaan suurien totuuksien äärellä. Tosin, tämän totuudenhan on jo tiennyt enemmistö väestöstä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat yksilöitä ja ajattelevat kaikista asioista eri tavalla.
Esim. itsellä ei ole väliä onko mies kalju, pitkähiuksinen vai lyhythiuksinen tai hyvätuloinen.
Haluaisin miehen, joka ei hermostu helposti ja on ystävällinen ja mukava. Haluaisin myös miehen joka kuuntelee minua niin ettei selaa samalla kännykkää ja jonka kanssa asioista voi keskustella. Miehen joka auttaa kotitöissä ja joka esim. hieroo hartioitani.
Eli haluaisin miehen, jonka kanssa on hyvä olla. Miehen täytyisi myös olla luotettava eli ei petä. En tykkää myöskään pelimiehistä, joilla on ollut paljon seksikumppaneita.
Miehen täytyisi myös huolehtia hygieniastaan eikä saisi käyttää liikaa alkoa.
Jos mies täyttäisi nuo kriteerit niin voisi olla vaikka työtön.
Itse en halua miestä joka toimii tietyssä ammatissa, koska en halua miestä joka on tottunut määräämään muita.
Mulla on kaksiasteinen "pisteytys". Joko joo tai ei. Jos läpäisee seulan, en todellakaan ala arvottaa että onko tämä nyt sitten kasi vai kymppi.
Toisaalta vaikka mun ensirakkaudella oli niin hienot silmät ja enerhoa, että niillä sen ulkonäkö olisi mulle edelleen kymppi, vaikka se on nyt jo plösähtänyt ja lihonut viisikymppinen, jonka hiukset ovat ohenneet.
- Nainen