Auttakaa! Miten vaikuttaa miehen silmissä älykkäämmältä kuin olen?
Kysyn ihan vakavissani, enkä tietenkään oleta että onnistuisin huijaamaan olevani oikeasti tosi älykäs koska en ole, mutta jos olisi jotain pieniä tekoja ja asioita joilla voisin antaa itsestäni älykkäämmän vaikutelman niin sellaisia neuvoja jos olisi.
Olen seurustellut tässä jonkin aikaa miehen kanssa joka usein tuo esiin arvostavansa älykkyyttä ja ilmeissti tämä ominaisuus itsessänikin lisäisi arvostusta minua kohtaan. Olen käynyt ammattikoulun ja hän tietää tämän ja myöskin sen että en ollut erityisen menestynyt koulussa eikä se kuulemma häntä haittaa mutta haluaisin kuitenkin tehdä häneen paremman vaikutuksen.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies arvostaa älykkyyttä mutta on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, niin eihän hän voi olla kovin älykäs itse.
Niinkö. En ole sama mutta itselläni on mitattu testissä 140 ja minulla on sähköpuolelta DI:n paperit. Kaikkein eniten pidän vähemmän kouluttautuneista kauneista ja mukavista blondeista. Lätkäpaitakaan ei haittaa, voidaan käydä yhdessä peleissä. Kaikkein friikeimpiä ovat olleet tohtorikoulutetut naiset. Ei enää niitä. Nyt minulla on ihana sympaattinen ja iloinen blondi. Koulutuksen korostaminen parisuhteessa ei ole ainakaan kokemukseni mukaan järkevä peruste naisen valinnalle. Kokonaisuus ratkaisee - jos on uskollinen, rakastava, iloinen ja on tietyt moraaliset perusperiaatteet kunnossa niin sillä pääsee kanssani jo pitkälle.
Tohtorikoulutettujen friikkiys herätti mielenkiintoni, kerro toki lisää eli millä tavalla ovat tuollaisia?
Jos henkilö on väitellyt, hän on tohtori.
Jos hän edelleen tekee väitöskirjaansa, hän on väitöstutkija. Ainakaan Helsingin yliopistossa ei enää puhuta tohtorikoulutettavista.
Termiä "tohtorikoulutettu" ei ole olemassakaan, herra ÄO 140.
Väitökirja on vain muiden ohjauksessa tehty opinnäyte. Ei se ole mikään oikean älykön uran huippuhetki. Yliopistot tekevät tohtoreita jokaisesta propellikorvasta saadakseen valtiolta rahaa. Väitöksen tutkimuskohteeksi kelpaa kaikki maitolaiturien henkisestä elämästä montako kiloa hiekoitushiekka on sadevesikaivon pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kompata joitain viestejä siitä että itseäni älykkäämmän naisen kanssa voisi olla hankalaa jos tulisi sellainen olo etten riitä hänelle. Käytännössä kaikki naiseni ovat aina olleet vähemmän älykkäitä kuin minä ja siitä sitten saa sitä potkua kun joutuu toimimaan lauman johtajana.
Käytännön elämässä älyn puute on paikoin hermoja kiristelevää jos ihminen ei osaa ennakoida mitään tapahtumia. Ostaa tavaraa ja ruokaa ajoissa. Ymmärtää rahan arvo. Ihan esimerkkinä itseään älykkäänä pitävä nainen ehdotti sellaista treffipaikkaa joka oli hänelle kätevä, mutta maksoi minulle noin 50 euroa. Niin jo se ettei hän tajua tuollaista asiaa oli minulle osoitus älyn puutteesta.
HJK
Ei ole osoitus hänen älyn puutteesta vaan sinun rahattomuudesta. Ehkä hänelle 50 euroa on pikkuraha.
Hyvä yritys pahoittaa tuntemattoman nettikirjoittajan mieli. Kyseinen nainen oli kuitenkin jo yli 35v varaton vuokralla asuja - kun minulla alkaa tässä saman ikäisenä häämöttää yksin maksettu velaton asunto.
HJK
Ei ole osoitus hänen älyn puutteesta vaan sinun rahattomuudesta. Ehkä hänelle 50 euroa on pikkuraha.