Auttakaa! Miten vaikuttaa miehen silmissä älykkäämmältä kuin olen?
Kysyn ihan vakavissani, enkä tietenkään oleta että onnistuisin huijaamaan olevani oikeasti tosi älykäs koska en ole, mutta jos olisi jotain pieniä tekoja ja asioita joilla voisin antaa itsestäni älykkäämmän vaikutelman niin sellaisia neuvoja jos olisi.
Olen seurustellut tässä jonkin aikaa miehen kanssa joka usein tuo esiin arvostavansa älykkyyttä ja ilmeissti tämä ominaisuus itsessänikin lisäisi arvostusta minua kohtaan. Olen käynyt ammattikoulun ja hän tietää tämän ja myöskin sen että en ollut erityisen menestynyt koulussa eikä se kuulemma häntä haittaa mutta haluaisin kuitenkin tehdä häneen paremman vaikutuksen.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa keino vaikuttaa miehen mielestä älykkäältä, on olla samaa mieltä hänen kanssaan kaikesta ja ihailla häntä ja hänen oivalluksiaan.
Älä ole eri mieltä mistään ikinä, äläkä kyseenalaista mitään.
Eri, mutta jos on eri mieltä joistain asioista niin ei voi olla muuta kuin ajattelukyvytön ja vähän tyhmä, tai sitten jonkin ideologian sokaisema.
No et kyllä vaikuta ihan viisaalta. Saati miellyttävältä.
Ainut millä voi vaikuttaa on itsevarmuus. Kun on sinut itsensä kanssa, luottaa ja uskoo itseensä sekä omaa sydämen sivistystä voi vaikuttaa älykkäämmältä. Oikeastaan muuta ei tarvitakaan. Mitä tekee älyllä jos on muuten kylmä, laskelmoiva ja koppava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa keino vaikuttaa miehen mielestä älykkäältä, on olla samaa mieltä hänen kanssaan kaikesta ja ihailla häntä ja hänen oivalluksiaan.
Eri, mutta jos on eri mieltä joistain asioista niin ei voi olla muuta kuin ajattelukyvytön ja vähän tyhmä, tai sitten jonkin ideologian sokaisema.
Se johtuu vain siitä ettet ymmärtänyt mitä tarkoitin selvästikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet vain huonomman vaikutuksen kun totuus tulee lopulta ilmii.
Totuus on ollut ilmi heti alusta saakka.
-ap
Pointti on sitten siis? Hanki mies, joka arvostaa sinua omana itsenäsi. Mistä tiedät olevasi tyhmä edes? Oletko käynyt testissä?
looolololol xD kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleissivistys, ajankohtaisten asioiden seuraaminen, mutta ei niillä päteminen. Keskustelutaito, se että on kiinnostunut asioista eikä ole lukkoonlyötyjä jäykkiä mielipiteitä asioista joista ei tiedä juuri mitään, muiden kuunteleminen. Uteliaisuus maailman tapahtumia (ei siis niinkään naapurin asioita) kohtaan ja halu oppia uutta.
Näillä pääsee jo fiksuhkon kirjoihin.
Jes olen juuri tälläinen xD Hiljainen mutta en ujo. Asiankohtaisten asioiden seuraamisesta sen verran että joskus tuntuu että mitä enemmän perillä on, sitä huonompi fiilis on. Yhteiskunnallisen keskustelun seuraaminen lähes mistä tahansa aiheesta on yleensä hermoja raastavaa. Juurikin toi että asioista mistä ei tiedetä, tai haluta tietää, esitetään että tiedetään kaikki ja vastaväitteitä ei ole.
Joo, ei tuo ole mikään tyhmyyden merkki. Älykäs ihminen ei välttämättä tiedä yhtään mitään päivänpolitiikasta.
Miksi jaksat trollailla? Onko tylsä ilta? Korkki kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä nyt.
Mikä hemmetti sua tässä nyt ihmetyttää?
Yrittää esittää älykkäämpää kuin mitä onkaan sen sijaan, että olisi ihan oma itsensä just sellaisena kuin oikeasti on. Se tässä ihmetyttää.
Ei aina tarvitse olla just sellainen kuin on ja sitten olla aina just sellainen kuin on silloin ollut. Mun mielestä on järkevää yrittää päivittää itsestään parempaa versiota, aina löytyy kohteita missä olisi parantamisen varaa.
-ap
Miksi sinun pitää yrittää esittää jotain muuta kuin itse asiassa olet? Olet feikki vaan sitten.
Naisten suurin ongelma: aina pitää huijata. Miksi rehellisyys on niin kova paikka? Minun suhteeni kaatuvat yleensä tähän älyttömään valehteluun. Pienetkin asiat pitää vääntää aivan muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet vain huonomman vaikutuksen kun totuus tulee lopulta ilmii.
Totuus on ollut ilmi heti alusta saakka.
-ap
Pointti on sitten siis? Hanki mies, joka arvostaa sinua omana itsenäsi. Mistä tiedät olevasi tyhmä edes? Oletko käynyt testissä?
Olen testannut äö:n epävirallisesti netissä ja olin normaali/keskiverto eli sadan pintaa oli tulos. Eli on jotain älyllistä toimintaa, mutten ole ihmiseksi erityisen älykäs.
-ap
Eikös naiset yleisemmin teeskentele tyhmempää kuin mitä ovat miesten seurassa? Varsinkin jos on jostain teknisestä vermeleestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu vain siitä ettet ymmärtänyt mitä tarkoitin selvästikään.
Kyllä ymmärsin. Olet niitä miehiä, joiden mielipiteet ja näkemykset ovat heidän omasta mielestään vain ja ainoastaan objektiivisen faktojen pohjalta syntyneitä, ja jokainen "älykäs" ihminen päätyisi heidän kanssaan samaan näkemykseen ja jos ei päädy, on tyhmä tai aivopesty.
Tämä jos mikä on tyhmyyttä, ylimielisyyttä ja kapeakatseisuutta.
Laita pepputrikoot päälle ja esittele kannikoitasi. Sillä pääministerikin kerää suosiota.
Kuulostaa vähän siltä, ettet olisi ollut paljoa miesten kanssa tekemisissä, kenties 35v ikisinkkunaisen ekat treffit miehen kanssa? 😃
Vaikka trollihan sinä kyllä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä nyt.
Mikä hemmetti sua tässä nyt ihmetyttää?
Yrittää esittää älykkäämpää kuin mitä onkaan sen sijaan, että olisi ihan oma itsensä just sellaisena kuin oikeasti on. Se tässä ihmetyttää.
Ei aina tarvitse olla just sellainen kuin on ja sitten olla aina just sellainen kuin on silloin ollut. Mun mielestä on järkevää yrittää päivittää itsestään parempaa versiota, aina löytyy kohteita missä olisi parantamisen varaa.
-ap
Miksi sinun pitää yrittää esittää jotain muuta kuin itse asiassa olet? Olet feikki vaan sitten.
Olen samaa mieltä. Lisäksi joku tietty stereotyyppinen mielikuva "älykkyydestä" ei ole absoluuttisesti välttämättä sen ihmeellisempää tai parempaa kuin tyhmyyskään. Moni mies voi nimenomaan haluta seksikkään ja vähän pöhkön naisen ja kokea sellaisen kaikkein kiinnostavimmaksi parisuhdemielessä. Älykkyydestä on hyötyä töissä ja opinnoissa, mutta ei siitä välttämättä ole kummempaa iloa ihmissuhteissa. Ja sen feikkaaminen on vain mahdotonta ja turhaa.
Puhu sellaisista aiheista joista tiedät. Kai jokainen tietää vähän enemmän joistain aiheista, kuin toisista.
Ei se välttämättä ole älykkyyttä että tiedät taiteilijat ja kirjailijat tai olet lahjakas matematiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, ettet olisi ollut paljoa miesten kanssa tekemisissä, kenties 35v ikisinkkunaisen ekat treffit miehen kanssa? 😃
Vaikka trollihan sinä kyllä olet.
OHO! 2 ekaa oikein :O, kaksi viimeistä arvausta väärin!!!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Puhu sellaisista aiheista joista tiedät. Kai jokainen tietää vähän enemmän joistain aiheista, kuin toisista.
Ei se välttämättä ole älykkyyttä että tiedät taiteilijat ja kirjailijat tai olet lahjakas matematiikassa.
Matemaattinen lahjakkuus kyllä nimenomaan käsittääkseni on juurikin sitä älykkyyttä.
-ap
Ap, älykkyyttä ei voi feikata.
Jos et riitä sellaisena kuin olet, teitä ole ei ole tarkoitettu pariksi.
Kuulostaa siltä, että olet ihan terävä, joskaan et mikään klassinen akateeminen nero. Miksi ihmeessä haet jonkinlaista tunnustusta älyllesi tai millekään muullekaan? Olisit vain äläkä mieti noin tarkkaan, minkä vaikutelman annat. Tuskin tyhmältä vaikutat miehellekään, vaan ainoastaan epävarmalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset yleisemmin teeskentele tyhmempää kuin mitä ovat miesten seurassa? Varsinkin jos on jostain teknisestä vermeleestä kyse.
On joskus älykästä teeskennellä tyhmää, varsinkin jos on nainen. Voi saada miehet auttavaisiksi ja mies kokee itsensä samalla hyödylliseksi = synergiaetuja.
T. Nainen, jota joku kiusaaja varmaan pitää tyhmänä ja naureskelee minulle, mutta vähänpä tietää hän totuudesta
Jes olen juuri tälläinen xD Hiljainen mutta en ujo. Asiankohtaisten asioiden seuraamisesta sen verran että joskus tuntuu että mitä enemmän perillä on, sitä huonompi fiilis on. Yhteiskunnallisen keskustelun seuraaminen lähes mistä tahansa aiheesta on yleensä hermoja raastavaa. Juurikin toi että asioista mistä ei tiedetä, tai haluta tietää, esitetään että tiedetään kaikki ja vastaväitteitä ei ole.