Auttakaa! Miten vaikuttaa miehen silmissä älykkäämmältä kuin olen?
Kysyn ihan vakavissani, enkä tietenkään oleta että onnistuisin huijaamaan olevani oikeasti tosi älykäs koska en ole, mutta jos olisi jotain pieniä tekoja ja asioita joilla voisin antaa itsestäni älykkäämmän vaikutelman niin sellaisia neuvoja jos olisi.
Olen seurustellut tässä jonkin aikaa miehen kanssa joka usein tuo esiin arvostavansa älykkyyttä ja ilmeissti tämä ominaisuus itsessänikin lisäisi arvostusta minua kohtaan. Olen käynyt ammattikoulun ja hän tietää tämän ja myöskin sen että en ollut erityisen menestynyt koulussa eikä se kuulemma häntä haittaa mutta haluaisin kuitenkin tehdä häneen paremman vaikutuksen.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että alat tutustua johonkin sivistävään aihepiiriin joka vähänkään kiinnostaa, tai vaikka ei kiinnostaisikaan.
Maantieto - otat pikkuhiljaa selvää eri valtioista, isoimmat kaupungit, mitä asioita kulttuuriin liittyy, jne.
Tai sitten vaikka historia.
Tai politiikka, niin että keskityt siihen minkälaisia erilaiset aatesuunnat ovat, eikä niinkään päättää kaikesta heti omia mielipiteitä.Jos et ole tottunut tällaiseen, niin pitkään voi tuntua ettei mikään jää päähän, mutta hiljalleen alat huomata miten tietoa alkaakin muistaa ja yhdistellä. Sitten alkaa jo itsestään kiinnostaakin.
Sitten kun sattuu eteen keskustelu jossa tiedät asiasta jo jotain, voit alkaa siltä pohjalta kysellä uutta! Eli fiksua kuvaa ei välttämättä anna tietojen latelu, vaan se että on kiinnostunut jostain aiheesta, ja haluaa liittää siihen jonkin uuden tiedon, tai selkeyttää jotain mistä ei ole aivan varma. Jos asia on liian monimutkainen, senkin voi tunnustaa ja koettaa oppia sillä kerralla vaikka jonkin hataran yleiskuvan, tai pienen yksityiskohdan.
Tällainen ei vaadi siis mitään hurjaa älykkyyttä, vaan enemmänkin voi ajatella, että kyse on sivistyksestä. Ei siis kannata teeskennellä älykkäämpää kuin on, vaan pyrkiä sivistämään itseään. On myös mukava jos löytyy uutta jutun juurta ja ihmeteltävää, sekä miehen kanssa että kenen tahansa. Eikä tarvitse edetä mitään hurjaa vauhtia, vaan vaikka kerran pari viikossa katsoo jonkin youtubevideon tai wikipediasta jotain. :)
Kiitos, tämä oli ihan hurjan hyvä, kattava ja kannustava neuvo :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskin vinkkejä siitä mitä ei ainakaan kannata tehdä jos on jotain hyviä ja ehkä ei niin ilmiselviä juttuja, siitä mikä ei anna erityisen älykästä vaikutelmaa otetaan vastaan :)
Ei kannata ottaa tatuointeja ja polttaa tupakkaa jos et halua vaikuttaa tyhmältä.
En polta, juo eikä ole tatuointejakaan kiinnostusta hankkia :)
-ap
Juominen lisääntyy älyn myötä. Katso pari viiniä joita suositellaan jonkin tietyn ruoan kanssa ja osta alkosta. Teet fiksun vaikutuksen mutta muista että et yritä esittää viiniasiantuntijaa vaan sanot suoraan että ostat suositusten perusteella kun ei ole laajempaa kokemusta.
Meinaatko että "juo itsesi älykkääksi" toimii vai että älykkäät ihmiset juovat runsaammin? Enpä oikein tiedä...mielestäni viininjuominen ja siitä tietäminen kertoo enmmän elintasosta kuin älystä?
-ap
Meinaan että tilastollisesti keskimäärin älykkyyden lisääntyessä alkoholin käyttökin lisääntyy. Viini on viisasten juoma on ikivanha sanonta, viinilasin ääressä on mukava keskustella muustakin kuin säästä.
Kiitos tarkennoksesta. Kuullut myös että älykkäät kiroilee enemmän :D Ja miksi sitten juuri viini? Miksei vaikka rommi?
-ap
Eihän kaikki pidä kaikesta, tunnen yliopistolaisia jotka juovat Tapiota raakana ja ovat aika älykkäitä. Viini on yleensä juoma joka maistuu seurustelutilanteissa, se ei ole liian alkoholipitoista ja sen kanssa voi syödä ruokaa tai vaikka juustoa. Rommi toiminee jos haluaa juoda vaan viinaa (tai on merirosvo).
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä nyt.
Mikä hemmetti sua tässä nyt ihmetyttää?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies arvostaa älykkyyttä mutta on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, niin eihän hän voi olla kovin älykäs itse.
Niinkö. En ole sama mutta itselläni on mitattu testissä 140 ja minulla on sähköpuolelta DI:n paperit. Kaikkein eniten pidän vähemmän kouluttautuneista kauneista ja mukavista blondeista. Lätkäpaitakaan ei haittaa, voidaan käydä yhdessä peleissä. Kaikkein friikeimpiä ovat olleet tohtorikoulutetut naiset. Ei enää niitä. Nyt minulla on ihana sympaattinen ja iloinen blondi. Koulutuksen korostaminen parisuhteessa ei ole ainakaan kokemukseni mukaan järkevä peruste naisen valinnalle. Kokonaisuus ratkaisee - jos on uskollinen, rakastava, iloinen ja on tietyt moraaliset perusperiaatteet kunnossa niin sillä pääsee kanssani jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Bimbot ovat haluttuja miesten keskuudessa. Keskity mielummin olemaa nätti ja söpö.
Perinteinen naiskommentti.
Valikoin seuraani vain itseäni älykkäämpiä tai viisaampia naisia. Tyhmä seura raivostuttaa.
Ainoa keino vaikuttaa miehen mielestä älykkäältä, on olla samaa mieltä hänen kanssaan kaikesta ja ihailla häntä ja hänen oivalluksiaan.
Älä ole eri mieltä mistään ikinä, äläkä kyseenalaista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies arvostaa älykkyyttä mutta on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, niin eihän hän voi olla kovin älykäs itse.
Niinkö. En ole sama mutta itselläni on mitattu testissä 140 ja minulla on sähköpuolelta DI:n paperit. Kaikkein eniten pidän vähemmän kouluttautuneista kauneista ja mukavista blondeista. Lätkäpaitakaan ei haittaa, voidaan käydä yhdessä peleissä. Kaikkein friikeimpiä ovat olleet tohtorikoulutetut naiset. Ei enää niitä. Nyt minulla on ihana sympaattinen ja iloinen blondi. Koulutuksen korostaminen parisuhteessa ei ole ainakaan kokemukseni mukaan järkevä peruste naisen valinnalle. Kokonaisuus ratkaisee - jos on uskollinen, rakastava, iloinen ja on tietyt moraaliset perusperiaatteet kunnossa niin sillä pääsee kanssani jo pitkälle.
Tohtorikoulutettujen friikkiys herätti mielenkiintoni, kerro toki lisää eli millä tavalla ovat tuollaisia?
Jos mies arvostaa älykkyyttä, niin hän haluaa, että häntä itseään pidetään älykkäänä. Eli riittävän tyylikkäästi mutta selkeästi ihailet hänen kognitiivista kapasiteettiaan, niin se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa keino vaikuttaa miehen mielestä älykkäältä, on olla samaa mieltä hänen kanssaan kaikesta ja ihailla häntä ja hänen oivalluksiaan.
Eri, mutta jos on eri mieltä joistain asioista niin ei voi olla muuta kuin ajattelukyvytön ja vähän tyhmä, tai sitten jonkin ideologian sokaisema.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies arvostaa älykkyyttä, niin hän haluaa, että häntä itseään pidetään älykkäänä. Eli riittävän tyylikkäästi mutta selkeästi ihailet hänen kognitiivista kapasiteettiaan, niin se on siinä.
Nuoleskelu on aivan no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita tekemään sudokuja 😊
Minulla menee hermot ihan jo lastensudokuissakin :')
-ap
Siinäpä siis hyvä kehityskohde sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kritiikitön nainen joka nuoleskelee?
Vierailija kirjoitti:
Eksä kysyi kerran kun mentiin marskilla kiasman kohdalla, että onko se ratsastajapatsas Napoleon.
Sillon tuli kyllä pää kipeäksi vaikka samalla naurattikin.
Mikä on marskilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen matemaattinen älykkyys ei ehkä vaadi parikseen tasavertaista älyä - jos ei ole tarvetta pohtia maailman menoa, vaan erilaisten ongelmien ratkominen riittää. Mutta humanistisempi, yhteiskunnasta kiinnostunut mies ehkä kaipaa että kivalla ja iloisella blondilla on myös jotain sanottavaa?
Tai sitten ei. Mistä näitä tietää
Ole oma itsesi. Et pysty huijaamaan miestä jos hän on sinua älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinähän et siis arvosta älykkyyttä. Ap:n mies taas kuulema arvostaa älykkyyttä.
Eksä kysyi kerran kun mentiin marskilla kiasman kohdalla, että onko se ratsastajapatsas Napoleon.
Sillon tuli kyllä pää kipeäksi vaikka samalla naurattikin.