Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Miten vaikuttaa miehen silmissä älykkäämmältä kuin olen?

Vierailija
06.06.2022 |

Kysyn ihan vakavissani, enkä tietenkään oleta että onnistuisin huijaamaan olevani oikeasti tosi älykäs koska en ole, mutta jos olisi jotain pieniä tekoja ja asioita joilla voisin antaa itsestäni älykkäämmän vaikutelman niin sellaisia neuvoja jos olisi.

Olen seurustellut tässä jonkin aikaa miehen kanssa joka usein tuo esiin arvostavansa älykkyyttä ja ilmeissti tämä ominaisuus itsessänikin lisäisi arvostusta minua kohtaan. Olen käynyt ammattikoulun ja hän tietää tämän ja myöskin sen että en ollut erityisen menestynyt koulussa eikä se kuulemma häntä haittaa mutta haluaisin kuitenkin tehdä häneen paremman vaikutuksen.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sellaisista aiheista joista tiedät. Kai jokainen tietää vähän enemmän joistain aiheista, kuin toisista.

Ei se välttämättä ole älykkyyttä että tiedät taiteilijat ja kirjailijat tai olet lahjakas matematiikassa.

Matemaattinen lahjakkuus kyllä nimenomaan käsittääkseni on juurikin sitä älykkyyttä.

-ap

No sepäs vasta olisikin, jos matemaattinen älykkyys olisi ainoata älykkyytä!

Se on vain yksi älykkyyden "laji", osa älykkyyttä.

Vierailija
102/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies arvostaa älykkyyttä mutta on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, niin eihän hän voi olla kovin älykäs itse.

Niinkö. En ole sama mutta itselläni on mitattu testissä 140 ja minulla on sähköpuolelta DI:n paperit. Kaikkein eniten pidän vähemmän kouluttautuneista kauneista ja mukavista blondeista. Lätkäpaitakaan ei haittaa, voidaan käydä yhdessä peleissä. Kaikkein friikeimpiä ovat olleet tohtorikoulutetut naiset. Ei enää niitä. Nyt minulla on ihana sympaattinen ja iloinen blondi. Koulutuksen korostaminen parisuhteessa ei ole ainakaan kokemukseni mukaan järkevä peruste naisen valinnalle. Kokonaisuus ratkaisee - jos on uskollinen, rakastava, iloinen ja on tietyt moraaliset perusperiaatteet kunnossa niin sillä pääsee kanssani jo pitkälle.

Tohtorikoulutettujen friikkiys herätti mielenkiintoni, kerro toki lisää eli millä tavalla ovat tuollaisia?

Tarkoittaa että tohtorikoulutetut naiset ovat  älykkäämpiä kuin ko. mies. Miestä ärsyttää selvästi kun joku nainen on häntä fiksumpi. Siksi seurustelee vain itseään tyhmempien naisten kanssa.

Olin tulossa kirjoittamaan juuri samaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, ettet olisi ollut paljoa miesten kanssa tekemisissä, kenties 35v ikisinkkunaisen ekat treffit miehen kanssa? 😃

Vaikka trollihan sinä kyllä olet.

OHO! 2 ekaa oikein :O, kaksi viimeistä arvausta väärin!!!

-ap

Minua kiusataan. Joku saattaisi kirjoittaa "nimissäni" tällaisen ketjun tyhmästä ikisinkkunaisesta. Kaikki minuun liittyvät piirteet on jo lueteltu ainakin. Sitä en tiedä, miksi juuri minua pidetään tyhmänä, nolona ja kiusaamisen arvoisena. Se jääköön mysteeriksi. Oikeasti siis en ole lainkaan tyhmä, vaan olen läpäissyt Mensam pääsyrajan vuosia sitten.

Vierailija
104/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap:n mies haluaa saada ap:n tuntemaan olonsa epävarmaksi antamalla ymmärtää arvostavansa sellaista älykkyyttä mitä ap:lla ei ole? Kätevää pitää toinen epävarmana itsestään

Vierailija
105/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sellaisista aiheista joista tiedät. Kai jokainen tietää vähän enemmän joistain aiheista, kuin toisista.

Ei se välttämättä ole älykkyyttä että tiedät taiteilijat ja kirjailijat tai olet lahjakas matematiikassa.

Matemaattinen lahjakkuus kyllä nimenomaan käsittääkseni on juurikin sitä älykkyyttä.

-ap

Nämä pienet nugetit kertovat trollin omista rajallisista mielikuvista liittyen älykkyyteen.

Vierailija
106/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinun ei, tarvitse esittää mitään ole vain itsesi!

Jos joku ei sinusta pidä Juuri sellaisena kun olet, Hän ei ansaitse sinua!

Kyllä, sellainen antaa mennä!ole vain Rohkealla mielellä.

Vierailija
107/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa sun juttu, jonka osaat, josta tiedät, joka innostaa ja saa katseen hehkumaan tekee osaltaan sinusta kiinnostavan, kaiken muun ohessa.

Älykkyys ei ole sama kuin suuri tietomäärä. Älykkyys on oikeastaan suurempaa kapasiteettia ja nopeutta. Ja matemaattislooginen päättely on vain yksi älykkyyden muoto. Ehkä olet tunneälykäs?

Vierailija
108/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, ettet olisi ollut paljoa miesten kanssa tekemisissä, kenties 35v ikisinkkunaisen ekat treffit miehen kanssa? 😃

Vaikka trollihan sinä kyllä olet.

OHO! 2 ekaa oikein :O, kaksi viimeistä arvausta väärin!!!

-ap

Minua kiusataan. Joku saattaisi kirjoittaa "nimissäni" tällaisen ketjun tyhmästä ikisinkkunaisesta. Kaikki minuun liittyvät piirteet on jo lueteltu ainakin. Sitä en tiedä, miksi juuri minua pidetään tyhmänä, nolona ja kiusaamisen arvoisena. Se jääköön mysteeriksi. Oikeasti siis en ole lainkaan tyhmä, vaan olen läpäissyt Mensam pääsyrajan vuosia sitten.

Siis *Mensan.

Prkl.

T. Sama

Vierailija
109/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Toiset "älykkyydet" ovat lohdutuspalkintoja kun ei ole oikeasti älykäs.

Vierailija
110/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Toiset "älykkyydet" ovat lohdutuspalkintoja kun ei ole oikeasti älykäs.

Tuo on vain oma mielipiteesi. Et voi tietää toisen älykkyyttä, vaikka joku olisi mokannut jonkun matemaattisen aineen kokeen ym.

Vierailija
111/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole oikeasti tyhmä, vaikka niin luuletkin.

Vierailija
112/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet hakoteillä. Miehenä voisin sanoa, että pidän urheiluautoista, mutta en silti aja sellaisella. Ralliraitojen teippaaminen ei tee siitä urheiluautoa.

Toivelistat tyttöystävän suhteen lentävät yleensä romukoppaan siinä vaiheessa, kun ihastuu. Nyt jos muutat itseäsi suuntaan, jonka kuvittelet olevan tärkein, saatatkin hävittää sen mihin mies sinussa ihastuikin.

Vierailija
113/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rahellinen ja ihan oma itsesi.  Tietysti typeriä asioita kannattaa välttää ja harrastaa vain hyviä asioita.

Mies joka arvostaisi teeskentelyä ei ole itse tavoittelemisen arvoinen. Ihmisen pitää olla rehellinen ja luotettava.  Jos on tehnyt virheen se kannattaa rehellisesti tunnustaa.

Ollessani eräässä työpaikassa kadotin asiakkaan laitteesta osan ja laitteen valmistuminen viivästyi.

Muu henkilöstö varoitti minua, että tämä asiakas suuttuu, jos saa tietää.  No minä rehellisesti kerroin totuuden miksi laite viivästyy.  Asiakas ei suuttunut lainkaan vaan otti asian hyvin rauhallisesti.  Muu henkilökunta hieman hämmästyi.

Tosiasiassa en viljele ns. valkoisia valheita, vaan pyrin aina puhumaan totta, olkoonkin, että se voi kuulostaa jonkun mielestä tyhmältä. 

Ihminen joka peittelee ja yrittää olla muuta, kuin on vaikuttaa epäluotettavalta.  Petäppä ystäväsi kerran, niin olet menettänyt luotettavuutesi.  Jos joku ei pidä sinusta sellaisena, kuin olet, niin hän ei ole sinun arvoisesi.   Pettäjänä jäät kiinni jossain vaiheessa ja olet menettänyt luottamuksen.

Vierailija
114/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat tehdä vaikutuksen älylläsi, kerro, että olet kirjoittamassa kirjaa neroudesta, niin varmasti tekee vaikutuksen. Itse toimin näin aina kun haluan tehdä vaikutuksen naisiin. 

Vierailija
115/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä älykkyys on yksi niitä harvoja asioita joita ei voi feikata. Tyhmemmilleen ehkä, mutta muuten ei.

Vierailija
116/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei kannata esittää tietävänsä asioista, joista ei oikeasti tiedä mitään. Jos joku miehen juttu menee sulta yli, myönnä rehellisesti että et ymmärrä. Ihmiset, jotka eivät suostu tunnustamaan omaa tietämättömyyttään, antavat itsestään pelkästään tyhmän vaikutelman.

Vierailija
117/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ennemmin pakara treeniin ja laidutukseen.

Vierailija
118/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin mielenkiintoinen aihe. Ensiksi haluan muistuttaa kuinka älykkyys on tutkitusti se suurin vetovoiman synnyttäjä. Toki ulkonäkö ja maalliset mammonat ovat suuressa roolissa nekin, mutta älykkyys on se ratkaiseva tekijä parinmuodostuksessa. Ja se on juuri se osa-alue mitä ei voi juurikaan tsempata - kun taas ulkonäkönsä voi trimmata monella tapaa ja myös varallisuutta voi hankkia, mutta niissäkin älykkyys helpottaa ja nopeuttaa asioita suuresti.

HJK

Vierailija
119/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kompata joitain viestejä siitä että itseäni älykkäämmän naisen kanssa voisi olla hankalaa jos tulisi sellainen olo etten riitä hänelle. Käytännössä kaikki naiseni ovat aina olleet vähemmän älykkäitä kuin minä ja siitä sitten saa sitä potkua kun joutuu toimimaan lauman johtajana.

Käytännön elämässä älyn puute on paikoin hermoja kiristelevää jos ihminen ei osaa ennakoida mitään tapahtumia. Ostaa tavaraa ja ruokaa ajoissa. Ymmärtää rahan arvo. Ihan esimerkkinä itseään älykkäänä pitävä nainen ehdotti sellaista treffipaikkaa joka oli hänelle kätevä, mutta maksoi minulle noin 50 euroa. Niin jo se ettei hän tajua tuollaista asiaa oli minulle osoitus älyn puutteesta.

HJK

Vierailija
120/123 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluat tehdä vaikutuksen älylläsi, kerro, että olet kirjoittamassa kirjaa neroudesta, niin varmasti tekee vaikutuksen. Itse toimin näin aina kun haluan tehdä vaikutuksen naisiin. 

XD Tuo on myös hyvä vinkki jos haluaa antaa itsestään erittäin typerän vaikutelman...tai sitten se kertoo hauskasta huumorintajusta.

-ap