Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten vaikuttaa miehen silmissä älykkäämmältä kuin olen?

Vierailija
06.06.2022 |

Kysyn ihan vakavissani, enkä tietenkään oleta että onnistuisin huijaamaan olevani oikeasti tosi älykäs koska en ole, mutta jos olisi jotain pieniä tekoja ja asioita joilla voisin antaa itsestäni älykkäämmän vaikutelman niin sellaisia neuvoja jos olisi.

Olen seurustellut tässä jonkin aikaa miehen kanssa joka usein tuo esiin arvostavansa älykkyyttä ja ilmeissti tämä ominaisuus itsessänikin lisäisi arvostusta minua kohtaan. Olen käynyt ammattikoulun ja hän tietää tämän ja myöskin sen että en ollut erityisen menestynyt koulussa eikä se kuulemma häntä haittaa mutta haluaisin kuitenkin tehdä häneen paremman vaikutuksen.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita tekemään sudokuja 😊

Minulla menee hermot ihan jo lastensudokuissakin :')

-ap

Siinäpä siis hyvä kehityskohde sulle.

En usko että annan itsestäni yhtään älykkäämpää vaikutelmaa miehen silmissä jos käytän hurjasti aikaa lasten suodokukirjan täyttämiseen ja/tai sitten kun se on täytetty XD

-ap

Vierailija
62/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valikoin seuraani vain itseäni älykkäämpiä tai viisaampia naisia. Tyhmä seura raivostuttaa.

Mutta jos heillä on sama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Booooring.

Vierailija
64/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies arvostaa älykkyyttä, niin hän haluaa, että häntä itseään pidetään älykkäänä. Eli riittävän tyylikkäästi mutta selkeästi ihailet hänen kognitiivista kapasiteettiaan, niin se on siinä.

Totta!

65/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa niin et näytä tyhmyyttäs

Y

Vierailija
66/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies arvostaa älykkyyttä mutta on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, niin eihän hän voi olla kovin älykäs itse.

Niinkö. En ole sama mutta itselläni on mitattu testissä 140 ja minulla on sähköpuolelta DI:n paperit. Kaikkein eniten pidän vähemmän kouluttautuneista kauneista ja mukavista blondeista. Lätkäpaitakaan ei haittaa, voidaan käydä yhdessä peleissä. Kaikkein friikeimpiä ovat olleet tohtorikoulutetut naiset. Ei enää niitä. Nyt minulla on ihana sympaattinen ja iloinen blondi. Koulutuksen korostaminen parisuhteessa ei ole ainakaan kokemukseni mukaan järkevä peruste naisen valinnalle. Kokonaisuus ratkaisee - jos on uskollinen, rakastava, iloinen ja on tietyt moraaliset perusperiaatteet kunnossa niin sillä pääsee kanssani jo pitkälle.

Tohtorikoulutettujen friikkiys herätti mielenkiintoni, kerro toki lisää eli millä tavalla ovat tuollaisia?

Tarkoittaa että tohtorikoulutetut naiset ovat  älykkäämpiä kuin ko. mies. Miestä ärsyttää selvästi kun joku nainen on häntä fiksumpi. Siksi seurustelee vain itseään tyhmempien naisten kanssa.

Vierailija
67/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En usko että annan itsestäni yhtään älykkäämpää vaikutelmaa miehen silmissä jos käytän hurjasti aikaa lasten suodokukirjan täyttämiseen ja/tai sitten kun se on täytetty XD

-ap

Keksi jotain parempaa tekemistä kuin tällainen paskan jauhaminen ja trollaus. Mene Mensan testiin ja jos tulos on hyvä, niin kerro se miehelle. Muuten ole vain oma itsesi. Miehet eivät edes yleensä pidä älykkäistä naisista. Aloitus on jonkun ennakkoluuloisen kiusaajan tekemä aivan varmasti.

Vierailija
68/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleissivistys on jo hyvä. Katso uutiset kerran päivässä. Ylen tai maikkarin tv-uutisia seuraamalla pysyy kohtuullisen hyvin kärryillä maailman suurista tapahtumista.

Lue ainakin muutama kirja vuodessa, esim. Finlandia voittaja tai edes ehdokas tms. arvostettu teos.

Käyttäydy kohteliaasti, kiitä, tervehdi, älä kiroile, kuuntele muita, esitä kysymyksiä, kommentoi positiivisesti muiden juttuja. Eli siis harjoittele keskustelutaitoja.

Älä tuomitse muita, ole avarakatseinen. Hymyile.

Haukottelu seurassa, turhien asioiden päivittely, huutaminen, muiden haukkuminen ja asioiden kauhistelu luovat huonoa vaikutelmaa.

Jos joku asia on sinulle vieras tai outo, voit sanoa esim. että onpa kiinnostavaa oppia uudesta aiheesta.

Vierailija
69/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan oleva mies etsii sielunkumppania jonka kanssa jakaa elämä ja haaveet.

Vierailija
70/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Keksi jotain parempaa tekemistä kuin tällainen paskan jauhaminen ja trollaus. Mene Mensan testiin ja jos tulos on hyvä, niin kerro se miehelle. Muuten ole vain oma itsesi. Miehet eivät edes yleensä pidä älykkäistä naisista. Aloitus on jonkun ennakkoluuloisen kiusaajan tekemä aivan varmasti.

Totta.

Tai sitten aloitus on oikeasti todella tyhmän ja epävarman ihmisen tekemä. 1/5

Vierailija
71/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi. Et pysty huijaamaan miestä jos hän on sinua älykkäämpi.

Ei ole tarkoituskaan yrittää huijata ketään, en minä sentään niin tyhmä ole. Kysymyksen ideana lähinnä se miten voisin saada miehen huomaamaan minussa jotain älykkäitä asioita tai mitä sellaista voisin toteuttaa huolimatta siitä että en ole keskivertoa älykkäämpi. Mies siis varmasti on hoksannut jo, että en ole ns. älykkö eikä se ilmeisesti ole hänelle mikään kynnyskysymys, mutta koska hän arvostaa älyä, niin jos voisin vaikuttaa hitusen älykkäältä miehen silmissä, niin se tekisi varmasti häneen positiivisen vaikutksen ja lisäisi arvostustani hänen silmissään.

-ap

Vierailija
72/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies arvostaa älykkyyttä mutta on valinnut sinut seurustelukumppanikseen, niin eihän hän voi olla kovin älykäs itse.

Niinkö. En ole sama mutta itselläni on mitattu testissä 140 ja minulla on sähköpuolelta DI:n paperit. Kaikkein eniten pidän vähemmän kouluttautuneista kauneista ja mukavista blondeista. Lätkäpaitakaan ei haittaa, voidaan käydä yhdessä peleissä. Kaikkein friikeimpiä ovat olleet tohtorikoulutetut naiset. Ei enää niitä. Nyt minulla on ihana sympaattinen ja iloinen blondi. Koulutuksen korostaminen parisuhteessa ei ole ainakaan kokemukseni mukaan järkevä peruste naisen valinnalle. Kokonaisuus ratkaisee - jos on uskollinen, rakastava, iloinen ja on tietyt moraaliset perusperiaatteet kunnossa niin sillä pääsee kanssani jo pitkälle.

Tohtorikoulutettujen friikkiys herätti mielenkiintoni, kerro toki lisää eli millä tavalla ovat tuollaisia?

Jos henkilö on väitellyt, hän on tohtori.

Jos hän edelleen tekee väitöskirjaansa, hän on väitöstutkija. Ainakaan Helsingin yliopistossa ei enää puhuta tohtorikoulutettavista.

Termiä "tohtorikoulutettu" ei ole olemassakaan, herra ÄO 140.

Vierailija
73/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse olla älykäs saadakseen tai pitääkseen miehen. Piste.

Älykkyys on vain miinusta naiselle pariutumisrituaaleissa. Hyvännäköinen ja bimbohtava nainen keskittyy olennaiseen ja nauttii parisuhdeonnestaan, eikä kirjoittele tällaisia. Siksi aloitus on täysin epäuskottavaa roskaa.

T. Älykäs ikisinkkunainen

Vierailija
74/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä nyt. 

Mikä hemmetti sua tässä nyt ihmetyttää?

Yrittää esittää älykkäämpää kuin mitä onkaan sen sijaan, että olisi ihan oma itsensä just sellaisena kuin oikeasti on. Se tässä ihmetyttää. 

Vierailija
75/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi. Et pysty huijaamaan miestä jos hän on sinua älykkäämpi.

Ei ole tarkoituskaan yrittää huijata ketään, en minä sentään niin tyhmä ole. Kysymyksen ideana lähinnä se miten voisin saada miehen huomaamaan minussa jotain älykkäitä asioita tai mitä sellaista voisin toteuttaa huolimatta siitä että en ole keskivertoa älykkäämpi. Mies siis varmasti on hoksannut jo, että en ole ns. älykkö eikä se ilmeisesti ole hänelle mikään kynnyskysymys, mutta koska hän arvostaa älyä, niin jos voisin vaikuttaa hitusen älykkäältä miehen silmissä, niin se tekisi varmasti häneen positiivisen vaikutksen ja lisäisi arvostustani hänen silmissään.

-ap

Jos mies olisi tässä hypoteettisessa asetelmassasi älykäs, niin hän huomaisi pienistä seikoista naisessa sen älyn ja sellaisen feikkaaminen älykkäälle miehelle on mahdotonta. Tyhmälle miehelle se voisi mennä läpi. Toisaalta tyhmälle naiselle se feikkaaminen on käytännössä mahdotonta. Eli aloitus on mahdottomuus oikeassa elämässä siksikin.

76/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettu vesi ei pysy kaivos

Y

Vierailija
77/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain huonomman vaikutuksen kun totuus tulee lopulta ilmii. 

Vierailija
78/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Kyse ei olekaan vaikutelman antamisesta, vaan siitä että teet jotain aivoja kehittävää, päättelykykyä vaativaa tehtävää, jossa onnistut. Se parantaa myös keskittymiskykyäsi ja lisää itsevarmuuttasi käyttää aivojasi johonkin vaativampaan tulevaisuudessa.

Vierailija
79/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä nyt. 

Mikä hemmetti sua tässä nyt ihmetyttää?

Yrittää esittää älykkäämpää kuin mitä onkaan sen sijaan, että olisi ihan oma itsensä just sellaisena kuin oikeasti on. Se tässä ihmetyttää. 

Ei aina tarvitse olla just sellainen kuin on ja sitten olla aina just sellainen kuin on silloin ollut. Mun mielestä on järkevää yrittää päivittää itsestään parempaa versiota, aina löytyy kohteita missä olisi parantamisen varaa.

-ap

Vierailija
80/123 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet vain huonomman vaikutuksen kun totuus tulee lopulta ilmii. 

Totuus on ollut ilmi heti alusta saakka.

-ap