Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada rahaa palkan lisäksi? Palkka ei riitä.

Vierailija
05.06.2022 |

Menot on karsittu todella alhaisiksi.
Miten tuloja saisi lisää?

Kommentit (971)

Vierailija
661/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pienipalkkaisena olen tehnyt lisätyönä viikonloppukeikkaa kaupassa. Ihan hyvä lisä kun nettona jää ehkä satanen käteen viikonlopuista.

Vierailija
662/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä palkka nettona n. 1400e .

Saan lisätuloja sillä että ostan kaupasta ja kirppiksiltä tavaraa ja myyn netissä kalliimmalla.

Esim. Eilen ostin Tokmannilta 90e merkkikengät 7 eurolla. Aika hyvä löytö kyllä.

Myin sitten ne torissa 65 eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätyö, myy turhat tavarat.

Vierailija
664/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele uusi ammatti, se on ainut tie ulos köyhyydestä.

Nimimerkillä kokemusta on

Vierailija
665/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt ihteäs

Vierailija
666/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pienipalkkaisena olen tehnyt lisätyönä viikonloppukeikkaa kaupassa. Ihan hyvä lisä kun nettona jää ehkä satanen käteen viikonlopuista.

Minkälaista työtä teet siellä? Vuokrahommina vai suoraan ko. kauppiaan listoilla? Kyselen kun itekin mietin lisätyömahdollisuuksia kokopäivätyön oheen (mutta kun tarviis myös lepoaikaa).

Vierailija
667/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista työtä teet siellä? Vuokrahommina vai suoraan ko. kauppiaan listoilla? Kyselen kun itekin mietin lisätyömahdollisuuksia kokopäivätyön oheen (mutta kun tarviis myös lepoaikaa).

Lepäilet töissä niinkuin muutkin

Vierailija
668/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos body kunnossa, niin kerran pari kuukaudessa maksullisille treffeille niin tonni verotonta näpeissä.

Vierailija
669/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen duuni

Siinä onkin sitten hieno elämä, ei mitään muuta kuin työtä!

No jos ei yhden työn palkalla elä eikä saa paremmin palkattua työtä, niin taitaa olla kutakuinkin ainoa tapa ansaita enemmän rahaa tekemällä kahta työtä. Aika monen ihmisen elämä on pelkkää työntekoa. Ei auta itku markkinoilla.

Vierailija
670/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi näitä aloituksia

Mistä SAADA rahaa tulee?

Mistä rahaa SAA?

Seinästä?

Eihän sitä mistään SAA ??

Vierailija
671/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1300e netto

Ap

Mistä työstä? Mitkä ovat välttämättömiä menoja?

Vierailija
672/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi näitä aloituksia

Mistä SAADA rahaa tulee?

Mistä rahaa SAA?

Seinästä?

Eihän sitä mistään SAA ??

Saahan sitä, valtio lahjoittaa laiskoille tt- tai maataloustukea.

Vierailija
673/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota taulukointia, eikö voi vaan päättää ettei osta mitään turhaa? Ihan ekologisista syistä jo!

Ehkä sitä ei itse tajua, ennenkuin se näkyy esim. moisessa kk-seurannassa? Helpostihan sitä tulee ostettua pullovettä, jäätelö, tuparilahja kaverille, jne....

Vai että helposti tulee ostettua, vaikke ole riittävästi rahaa?

Vierailija
674/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjametsään....puhdistettu mustikka, 50e-60e sankko, puolukat, vadelmat kesäaikaan 2-4 sankkoa viikko, tarjoaa face, kesätori..ostavat ihmiset kilvan. Akuutti rahantarve.

Se on ämpäri tai sanko, ei mikään vatun sankko!

Vierailija
675/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä istut pankin päällä - riippumatta oletko nainen vai mies.

Vierailija
676/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy tavarat kirpparilla käteisellä.

Vierailija
677/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen duuni

Siinä onkin sitten hieno elämä, ei mitään muuta kuin työtä!

No jos ei yhden työn palkalla elä eikä saa paremmin palkattua työtä, niin taitaa olla kutakuinkin ainoa tapa ansaita enemmän rahaa tekemällä kahta työtä. Aika monen ihmisen elämä on pelkkää työntekoa. Ei auta itku markkinoilla.

Jos nettopalkka on 1300 euroa, on brutto alle 2000 euroa. Jos ap tekee ns. täyttä viikkoa niin ainakaan ylitöitä tuossa ei ole eli ihan hyvin on aikaa toiselle työlle tai sitten jos pystyy tekemään nykyisessä työssään ylitöitä, niin sillähän se palkka kasvaa. Ei ole mitään outoa ja hyvin jää aikaa muullekin elämälle. Teen normaalia toimistotyötä ja siitä maksetaan kk-palkkaa, ei ylitöitä mutta työt on tehtävä. Joskus työaika riittää, useimmiten ei eli kyllä niitä tunteja kertyy helposti yhden sivutyön verran. Tämän lisäksi esimerkiksi opiskelut on hoidettu omalla ajalla työn ohessa. Eli en ihan ymmärrä tätä itkua, että toista työtä ei voi tehdä vaikka sillä saisi nostettua omaa elintasoa. Kouluttautuminen ja sen näkyminen palkassa vie kyllä aikaa ja 1300 euron nettopalkalla on varmasti aika akuutti hätä asian kanssa.  Eli osa-aikainen sivutyö toisi nopeasti helpostusta arkeen. 

Vierailija
678/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota taulukointia, eikö voi vaan päättää ettei osta mitään turhaa? Ihan ekologisista syistä jo!

Ehkä sitä ei itse tajua, ennenkuin se näkyy esim. moisessa kk-seurannassa? Helpostihan sitä tulee ostettua pullovettä, jäätelö, tuparilahja kaverille, jne....

No järki käteen nyt, tuolla nettopalkalla ei paljon pullovesiä ostella. Kyllä siinä saa taiteilla, että saa edes pakolliset asumis- ja ruokakulut katettua.

Vierailija
679/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepäilet töissä niinkuin muutkin

Jes, minkälaista lisätyötä sä teet, missä voi lepäillä? Vois tosiaan sopia mullekin, kun omassa työssä on aikapainetta.

Vierailija
680/971 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä rahaa tule palkan lisäksi lotosta? Minä en ole lotonnut yli 30 vuoteen ja olen siis voittanut tällä säästeliäällä tavallani arviolta vähintään  15600 euroa!