Nainen, kuinka monta orgasmia saat yleensä seksin aikana?
Onko 0 vai 1 yleisempi? Jos saat vain yhden orgasmin, voit myös kertoa, miksi et pysty saamaan useampaa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun henk.koht eletyn elämänkokemuksella nuo luvut on just sillai. En ole vielä tavannut miestä joka ei naimalla olis saanut, ja onhan noita ollut miehiä elämässä.
Pitänee luvut hyvin siis paikkkansa.
Harvempi mies on älynnyt mitään muuta tehdä, eli oma saantopuoli ollut huonoa, paitsi pitemmissä suhteissa, kun olen itse kouluttanut.
Harvinaisen pöljiä ovat miehet oikeasti olleet kun eivät muuta ole oosanneet kuin jyystää oamksi ilokseen. No, yksittäisiksi sitten ovat jääneetkin, tietty.
Nykyinen on osaava ja paljon nautintoja antava, ihan luonnostaan.
Harvinaisen pölö ja jakorasia olet kun tollaisia miehiä olet panettanut.
Olin sinusta oikeassa; kun ei enää pysty sanomaan mitään oikeata, alkaa typeryys. Eli kuten aiemmin sanoin, kun ei löydy sanoja, alkaaa lyönnit.
Oletpa todellakin.
Olin kyllä eri, mutta jatka kiukuttelua
Ja valitettavasti miehestä ei päälleppäin näy, onko surkimus seksissä vai ei. Useimmat arvatenkin ovat kuitenkin.
Ja nainen on huon jos haluaa seksiä, ja huono jos ei sitä halua.
Tee niin tai näin, aina on mies huorittelemassa.
Joo, ja määäääkin ole ihan eri!! :D
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi ei olekkaan naista varten, vaan miehen.
Siltä tuntuu.
en ymmärrä.
mitä ihmettä juuri luin täältä?
orgasmi.
tämä naisen orgasmi ei olekaan naisen. vaan?
se on miehen. orgasmi?
miten ihmeessä muka. en ymmärrä yhtään!
vouko joku vähän valottaa ko. ihmettä? kiitos
No näyttää ihan siltä, että joku mies tietää paremmin kuin naiset, miltä se orgasmi tuntuu, ja ennenkaikkea, mistä sen KUULUU tulla ja miten. Kun se lukee kirjoissa, niin tällöin sen kuuluu tullakuten mies kuvailee.
Naisen itsensä saamaorgasmi, ehkä eritavallakuin mies haluaa, ei ole miehen mielestä oikea, vaan väärä.
Naisen kuuluu saada siis orgasmi juurin kuin mies sen haluaa, ei kuten nainen itse. Muu on väärää,eikä oikeata.
Ihan sama mitä sanoo,ei se mene perille.
Vierailija kirjoitti:
No näyttää ihan siltä, että joku mies tietää paremmin kuin naiset, miltä se orgasmi tuntuu, ja ennenkaikkea, mistä sen KUULUU tulla ja miten. Kun se lukee kirjoissa, niin tällöin sen kuuluu tullakuten mies kuvailee.
Naisen itsensä saamaorgasmi, ehkä eritavallakuin mies haluaa, ei ole miehen mielestä oikea, vaan väärä.
Naisen kuuluu saada siis orgasmi juurin kuin mies sen haluaa, ei kuten nainen itse. Muu on väärää,eikä oikeata.
Ihan sama mitä sanoo,ei se mene perille.
Eikö vastaus ollut oikea tai kenties mieluinen? Se oli kuitenkin vastaus.
Saan 2-4 riippuen miehen kestävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka?
AP voisi kyllä selventää, mitä tuo "seksin aikana" tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka?
Niin, voihan olla että sormet halvaantuu, ja kieli lakkaa toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka?
Siis ihan normaaleita orgasmeja. Joskus voimakkaampia niin että silmissä sumenee ja näen ns "tähtiä".
Vierailija kirjoitti:
AP voisi kyllä selventää, mitä tuo "seksin aikana" tarkoittaa.
No mitä on seksi? Varmaan seksuaalisen nautinnon antamista ja/tai vastaanottamista noin karkeasti muotoiltuna. Mitä ikinä se sitten pitääkään sisällään.
Koko palsta täynnä tätä loputonta hölynpöly-puutaheinää.
Ajavatko jotkut lääkkeet tekemään tuollaista, vai mistä lienee kyse.
Mutta kyselytutkimuksethan ovat mielestäsi vääriä, kun niinhin voi vastata mitä vain. Eli, minkäänlaista tutkimusta ei aiheesta ilmeisesti mielestäsi voi luotettavasti tehdä.Sigh...
Ja kokemusperäiseenkään ei voi luottaa.