Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen eli älykäs. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
05.06.2022 |

Hmph, ottaaks vähän päähän vai? No miks muka?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÖ 142. Revi siitä.

mies54v

Vierailija
22/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus mensalainen, minä minä ja minä. Mensa edustaa nykyään narsismista kärsivien joukkoa.

Vierailija
24/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄÖ 142. Revi siitä.

mies54v

Pitäisikö toi Ö repästä Ooksi

Vierailija
25/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet itsestäsi turhan tärkeä etkä osaa käyttätyä sosiaalisissa tilanteissa. Tämän huomaa jo kysymyksestäsi. Tässä maailmassa ei pikälle pötkitä sillä että osaa asetella jotain palikoita oikeinpäin.

Vierailija
26/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös ap, voit olla Mensan jäsen, mutta uskon, että olet myös pakkomielteinen, mikään muu ei selitä näitä sinun aloituksiasi.

Niin, ap on mensan jäsen, mutta tyhmä.

Vierailija
27/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole mitään muuta kuin kuiva älysi, ei se kuule ole muiden mielestä niin erinomaisen kiehtovaa kuin kuvittelet ;)

Vierailija
28/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen, että älykkyyttä on hyvin monen tasoista. Joku on matemaattisesti ja loogisesti älykäs, mutta ei pärjäisi välttämättä työssä, jossa tarvitaan hyviä sosiaalisia taitoja ja vaikkapa esiintymistaitoja. Joku on hyvä myyjä ja supliikki jutustelija, joku osaa kuunnella ja on hyvä lohduttamaan. Joku on taitava piirtäjä, joku korjaa laitteen kuin laitteen ja rakentaa itse vaikkapa talon. Joku soittaa ja laulaa kauniisti, joku puhuu sujuvasti kahdeksaa kieltä. Joku osaa kirjoittaa mielenkiintoisia kirjoja. Joku on tarkka tutkija, joku hyvä organisoija. Joku taitava johtaja ja hyvä kannustaja. Joku on rehellinen ja positiivinen, joku osaa olla vaiti. Joku on rohkea, joku sinnikäs ja ahkera. Näitäkin taitoja tarvitaan monessa työssä. Että osaamista ja lahjakkuutta on monenlaista. Jokaista tarvitaan.

Vierailija
29/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENSAn teski ei mittaa älykkyyttä vaan loogismatemaattisuutta, MENSA itse kertoo asian.

Vierailija
30/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minäkin olen! Haluaisitko aloittaja kertoa jäsennumerosi, niin saadaan oikeasti varmuus jäsenyydestäsi. Tai käy kirjoittamassa meidän keskustelupalstan uusinpaan ei mitään asiaa -ketjuun viesti "Onpa kaunis päivä, taidan käyttää sen hyödyllisesti netissä trollailuun."

Vierailija
31/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset eivät tee tällaisia aloituksia.

Vierailija
32/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mensan jäsenyys ei ärsytä, älykkyydellä brassailu ärsyttää vähän, ihan samalla tavalla kuin millä tahansa muullakin asialla brassailu. En sano, ettei saa olla ylpeä hyvistä ominaisuuksistaan, taidoistaan ym, mutta aikuisen ihmisen ei minusta pitäisi yrittää jatkuvasti päteä korostamalla itseään, se alkaa ajan mittaa paitsi ärsyttää, niin laittaa epäilemään ettei ko. henkilöllä taida olla kaikki asiat ihan kohdallaan.

Vierailija
33/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaahan tämä on että älykkyys ärsyttää tyhmempää kansanosaa. Minua ei häiritse yhtään, saisi olla enemmän fiksuja että olisi syvempää juttuseuraa.

Vierailija
34/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålykkyys ei ärsytä mutta se ärsyttää kun ihmisellä nousee käsi päähän.

Vierailija
35/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys riippuu siitä, että oletko asian kanssa niin kuin vegaani, pienpanimo-oluiden juoja tai suoratoistoelitisti.

- "Itsehän olen vegaani"

- "Itsehän juon vain pienpanimo-oluita"

- "Itsehän en ole kymmeneen vuoteen katsonut televisiota"

- "Itsehän kuulun Mensaan"

Vierailija
36/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olen kateellinen. Itse ole niitä, joille kaikki pitää vääntää rautalangasta ja 7-vuotiaat osaavat paremmin matematiikkaa kuin minä. Mutta ilmeisesti minusta pidetään silti (tai juuri sen vuoksi), nimittäin ystäviä ja läheisiä minulla on paljon. Lähes joka päivä joku pyytää tekemään jotain ja ilolla tietenkin menen.

Vierailija
37/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän ap:n luettuani en usko, että olet älykäs, koska edes siinä pikkujutussa et käyttäydy älykkään tavoin.

Vierailija
38/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että yksi älykkääksi itseään luuleva henkilö kirjoittaa tällaista ketjua. Oikeasti älykkäät sitä tuskin tekisivät. Me muut kirjoittelijat olemme vaan tällaisia joutilaita tyhjäntoimittajia, jotka eivät kadehdi Mensan jäseninä itseään leikisti pitäviä.

Vierailija
39/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun älykkyys ilmenee elämässäsi?

Vierailija
40/48 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi