Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen eli älykäs. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
05.06.2022 |

Hmph, ottaaks vähän päähän vai? No miks muka?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Idioottihan sinä selvästikin olet.

Vierailija
2/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ärsyttää? Et sinä ole ainoa jäsen siellä.  Tosin oikeat jäsenet eivät pröystäile, paitsi ne, joilla on joku diagnoosi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ärsytä, itsekin kuulun. En kyllä itse tekisi siitä aloitusta tänne. Se, että pääsee mensaan ei ole mikään saavutus.

Vierailija
4/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen ei tuhlaisi aikaansa hyödyttömään trollaamiseen roskapalstalla, eli et ole älykäs, m. o. t.

Vierailija
5/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi spämmäät tätä harva se päivä? Eikö muut mensalaiset jaksa kuunnella?

Vierailija
6/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Sano jotain fiksua?

Vierailija
7/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Sano jotain fiksua?

E = mc²

Vierailija
8/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä sinun Mensa-jäsenyys lainkaan, mutta ihmetyttää, ettei miksi tuntemani Mensan jäsen osaa uida? Miten sellainen voi edes päästä mensan jäseneksi?

Vierailija
9/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttäisi?En ole mensan jäsen eikä kiinnosta olla pärjään ilmankin.Mitä haet tuolla turhalla leveilyllä?

Vierailija
10/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on Mensan jäsen niin luulisi että ei kysyisi Miksi. Koska eihän hän voi kysyessään tietää, ärsyttääkö vai ei.

Vierailija
11/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mensa-kerhon tarkoitus trollata tätä kysymystä täällä Vauva-palstalla? Kevätkampanjan jälkeen alkanut näköjään kesäkampanja.

Vierailija
12/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Idioottihan sinä selvästikin olet.

Nimenomaan. Ei osoita kummoista älykkyyttä postata samaa aloitusta uudestaan ja uudestaan. Tämä on nähty ennenkin.

Vierailija
13/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kateellinen heikkolahjainen amis, jolla sinä pyyhit lattiaa. Tämän sä taisit haluta kuulla

Vierailija
14/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisit vaikka käyttää älykkyyttäsi johonkin esim väitöskirjan tekeminen. Sen jälkeen ei tarvitse päteä jollain mensalla.

Vierailija
15/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on Mensan jäsen niin luulisi että ei kysyisi Miksi. Koska eihän hän voi kysyessään tietää, ärsyttääkö vai ei.

Ei käy munkaan logiikkaan. Sisältää oletuksen. Vieläkös muuten ap hakkaa vaimoaan?

Vierailija
16/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän olet. Entä sitten.

Vierailija
17/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, käy oikean psykologin testissä, koska sinun "älysi" ei vakuuta ketään. Kun saat sieltä tiedon oikeasta äo´stäsi, palaa asiaan.

Vierailija
18/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin, mutta ainakin minulla on jäsenyyden lisäksi elämä. Sinulla ei ole näköjään muuta tekemistä kuin tehdä aloitus tästä kerta toisensa jälkeen

Vierailija
19/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin, mutta ainakin minulla on jäsenyyden lisäksi elämä. Sinulla ei ole näköjään muuta tekemistä kuin tehdä aloitus tästä kerta toisensa jälkeen

Ehkä se onkin AP:n tarkoitus, saattaa Mensa huonoon valoon. Toisaalta, kyllä ihmiset hoksaavat, itse aloittaja tekee itsestään pellen, ei tarvitse muiden avustaa siinä hommassa.

Kivaa kesää kaikille. Ensimmäiset hyttyset saivat tänään verilastin otsastani, kun nukahdin riippariin (sillä ei taas ole mitään tekemistä aloituksen kanssa, älykkyyteni kanssa ehkä jonkin verran )...

Vierailija
20/48 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös ap, voit olla Mensan jäsen, mutta uskon, että olet myös pakkomielteinen, mikään muu ei selitä näitä sinun aloituksiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi