Entinen poikaystävä, nykyinen hyvä ystävä, haluaa antaa mulle kämppänsä avaimen
Sanoi että haluaa mulla olevan vapaa pääsy käymään silloin kun haluan. Teenkö väärin nykyistä kohtaan jos otan avaimen? Ystävyys tämän eksän kanssa on ok nykyiselle.
Kommentit (30)
Mä en menisi omilla avaimilla edes nyksän asuntoon, ellei kyse ole jostain eläinten hoitamisesta reissun aikana. Jos on kotona, niin avaa oven kun painan ovikelloa.
Tässä on takana myös yksi vaikeammin selitettävä syy. Eksä kärsii ahdistuksesta ja on äärimmäisen introvertti. Se kun minun käynnit pitää suunnitella etukäteen ja se että soittelen ovikelloa, aiheuttaa ahdistusta. Kun taas se että kuljen sisään omilla avaimilla, ei ahdista yhtään. Nykyinen suhde on minulla myös vähän sellainen että eksä ajatteli että ajatus "turvasatamasta" hänen luonaan vähentää minun omaa ahdistustani. Että olisi paikka missä voi hengähtää rauhassa. Pitkä ja vaikeasti selitettävä tarina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on takana myös yksi vaikeammin selitettävä syy. Eksä kärsii ahdistuksesta ja on äärimmäisen introvertti. Se kun minun käynnit pitää suunnitella etukäteen ja se että soittelen ovikelloa, aiheuttaa ahdistusta. Kun taas se että kuljen sisään omilla avaimilla, ei ahdista yhtään. Nykyinen suhde on minulla myös vähän sellainen että eksä ajatteli että ajatus "turvasatamasta" hänen luonaan vähentää minun omaa ahdistustani. Että olisi paikka missä voi hengähtää rauhassa. Pitkä ja vaikeasti selitettävä tarina. Ap
Ahaa. Siis JSSAP nyksä. Ei ole hyvä asua yhdessä, jos suhde aiheuttaa ahdistusta. Ota oma kämppä, eksän avaimet vastaan ja molemmat, sinä ja og eksä, psykoterapiaan. Kaikki järjestyy
Mulla on ollut useaan otteeseen eksän avaimet hänen reissatessaan. Toisella eksällä taas on minun avaimeni, koiranhoitosyistä.
Nykyinen kumppani tietää nämä, ei huoleta häntä millään lailla. Enkä ahdistu hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyksällä pitäisi olla tähän mitään sananvaltaa. Ota exän avain, varsinkin jos asuu lähistöllä ja käyt siellä muutenkin ja mitään tunteita tai säätöä ei enää ole.
Avuttomuusleikit on tehokas tapa roikottaa ihmisiä ympärillään. Narsistiex oli avuton aivan kaikessa, mutta kun viimein pääsin eroon, kummasti se osasikin tehdä kaikenlaista.
Älä mene mukaan kenenkään sairauteen, oli se todellista tai kuviteltua.
No onhan se hyvä että voit mennä exälle karkuun kun nyksä riehuu mustasukkaisuus kohtauksessa teidän kotona. Ei ihme että ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole kyllä yhtään mikään "vaikeasti selitettävää". Itsenäisty, opettele seisomaan omilla jaloillasi. Niin kauan kuin jatkat nykyisellä tyylillä et tule tervettä ja hyvää parisuhdetta saamaan. Aivan sairas kuvio, valoja päälle nyt.
Omalla tyylilläni olen kuitenkin elämäni aikana kokenut yli 20 vuotta kestäneen suhteen. On ehkä helppo ajatella että tämä eksä ja nykyinen olisi ainuita kenen kanssa olen suhdetta yrittänyt. Ap
Palasin tähän keskusteluun ihan vain sanoakseni että av-mammat harvoin erehtyy eikä niin käynyt tässäkään tapauksessa 😆 Menin toissapäivänä eksälle käymään ja tilanne eskaloitui. Suudeltiin kun olin lähdössä ja eksä sanoi että on epäillyt onko muuttunut aseksuaaliksi muttei taida sittenkään. Että edelleen näköjään kykenee tuntemaan seksuaalisia tunteita. Nyt en saa häntä mielestä enkä tiedä mihin asia etenee. Mutta ei tästä enempää. Halusin vain tulla kertomaan että olitte oikeassa. Ap
Tottakai otat avaimen ystävältäsi. Jos tämä ei poikaystävälle käy, jätä hänet.