Nopein suihinotto
Mikä on nopein suihinotto, missä mies on tullut?
Vai voiko mies edes tulla pelkän suihinoton avulla?
Kommentit (80)
Mua kiihottaa älyttömästi, kun vaimo on pissalla samaan aikaan, kun ottaa suuhun. Silloin tulen jo oikeastaan sen pissan aikana itsekkin. Tosin runkkaankin useasti silleen, että vaimo menee pissalle ns väärinpäin pöntölle, eli rinnat vesisäiliöön päin ja selkä kunnolla kaarelle.
Paras suikkari on ollut Thaimaassa kun ladyboy hoiti homman. Oli melkoinen superimuri, ei mennyt kauaa.
Varusmiehenä iltalomalla tyttöystävän ottaessa suihin, lasti lähti alta viiden suuhun työntymisen jälkeen. Normaalisti laukean harvoin suihinotossa, mutta tuolloin olin nuori ja kahden viikon paineiden kasvun jälkeen niin herkillä.
Vaimo ei ole koskaan saanut vietyä loppuun saakka, ammatilaiset helposti 3-4 min
Nopein tuleminen itsellä on varmaan alle minuutin. Tätä tosin edelsi vaimon pitkään tekemä kiusoittelu, jossa välillä hieroi kaluni kovaksi ja piti sitten taas taukoa. Minun piti vain malttaa olla ja odottaa, jos aloin liikaa liikkumaan hän pisti vain tauon päälle. Olin jopa epävarma siitä aikooko vaimoni sittenkään viedä hommaa loppuun asti vai naidaanko erikseen illalla sitten.
Kiima, kiihotus ja herkkyys vain kasvoi, sitten lopulta hän veti taas parilla vedolla täyden seisokin päälle, olin varmaan jo orgasmin reunalla kun vaimo otti kaluni suuhunsa. Tunne oli upea kun huulet puristui terskan ympärille, ehdin vain toivoa sen pitkittämistä mutta orgasmi vyöryi aivan väkisin päälle muutamalla pään liikkeellä, ellei välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Nopein tuleminen itsellä on varmaan alle minuutin. Tätä tosin edelsi vaimon pitkään tekemä kiusoittelu, jossa välillä hieroi kaluni kovaksi ja piti sitten taas taukoa. Minun piti vain malttaa olla ja odottaa, jos aloin liikaa liikkumaan hän pisti vain tauon päälle. Olin jopa epävarma siitä aikooko vaimoni sittenkään viedä hommaa loppuun asti vai naidaanko erikseen illalla sitten.
Kiima, kiihotus ja herkkyys vain kasvoi, sitten lopulta hän veti taas parilla vedolla täyden seisokin päälle, olin varmaan jo orgasmin reunalla kun vaimo otti kaluni suuhunsa. Tunne oli upea kun huulet puristui terskan ympärille, ehdin vain toivoa sen pitkittämistä mutta orgasmi vyöryi aivan väkisin päälle muutamalla pään liikkeellä, ellei välittömästi.
Just tämä! Meillä aamulla pikku kankkusessa oli tätä samaa....se tunne kun mälli vaan lähtee ja orkku menee yli vaimon lämpimien huulten puristuksessa.... kiusaamisen jälkeen meni varmaan 2 min kun se vaan tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa mieheltäni suihin viikonloppuaamuisin. Hän on jo unessa lähes aina jonkin verran paisuneessa kunnossa, joten se on ihana imaista suuhun. Ja jostain syystä aamuisin hän laukeaa myös aika nopeasti, eli parissa kolmessa minuutissa. Parasta on se, että tämän jälkeen hän on koko päivän aivan ihana, hyvällä tuulella ja haluaa antaa minulle moninkertaisesti takaisin sitä mitä itse sai aamulla.
Juu, olen huomannut että aamupanoilla laukean paljon nopeammin kuin muina aikoina. Aamuisin on usein ne parin minuutin pikapanot ja kumpikin saa nopeasti. Olisko se yöllinen hormonituotanto "syyllinen" pikaisiin laukemisiin? Miehillä on kuulema aamuyöllä suurin hormonituotanto, mutta en tiedä mihin aikaan vuorokaudesta naisilla on hormonituotanto suurimmillaan?
Ja sekin on totta että sen on koko päivän paljon parempi fiilis kun aamu on alkanut rakastelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa mieheltäni suihin viikonloppuaamuisin. Hän on jo unessa lähes aina jonkin verran paisuneessa kunnossa, joten se on ihana imaista suuhun. Ja jostain syystä aamuisin hän laukeaa myös aika nopeasti, eli parissa kolmessa minuutissa. Parasta on se, että tämän jälkeen hän on koko päivän aivan ihana, hyvällä tuulella ja haluaa antaa minulle moninkertaisesti takaisin sitä mitä itse sai aamulla.
Juu, olen huomannut että aamupanoilla laukean paljon nopeammin kuin muina aikoina. Aamuisin on usein ne parin minuutin pikapanot ja kumpikin saa nopeasti. Olisko se yöllinen hormonituotanto "syyllinen" pikaisiin laukemisiin? Miehillä on kuulema aamuyöllä suurin hormonituotanto, mutta en tiedä mihin aikaan vuorokaudesta naisilla on hormonituotanto suurimmillaan?
Ja sekin on totta että sen on koko päivän paljon parempi fiilis kun aamu on alkanut rakastelulla.
Piti vielä lisätä että myös vaimokin saattaa laueta aamulla nuolemisesta jopa puolessa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se suihinoton salaisuus juuri onkin koska heti aamusta annettuna se pelastaa huononkin päivän. Tähän kannattais naisten panostaa. Voitte yllättyä miehen muuttuneesta käytöksestä
Olen koittanut. Mues alkaa ärtyneenä kääntyillä ja kietoutuu peittoon tiiviisti piiloon. Käden työntää pois.todelkakin yllätyin ekalla kerralla tästä käytöksestä.
Ohjasin kädellä keppiä kädellä suuhun , 10 senttiä ennen huulia hän ruikki naamaani
Mieheltäni lähtee lasti alle 2 minuutin, jos sormetan samalla häntä pyllyyn kahdella sormella kun otan suihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mun mies, ei millään, niin tykkäisin, mutta ei vaan.
Nyt on tainnut käydä niin, että et tee jotain oikein. Jos mies pystyy laukeamaan käteenvedolla, niin silloin kyllä pystyy suihinotollakin tai sitten on korvien välissä joku. Voit ottaa hyvinkin suihin, mutta joku pieni juttu voi puuttua eikä miehesi ole aikoinaan osannut neuvoa, eikä enää kehtaa tai jotain. Oma puoliso ottaa suihin ihan helvetin hyvin, mutta jotenkin ei osaa pitää munasta oikealla tavalla kiinni ja jotain. Oon yrittänyt neuvoa ja siis kyllä multa lopulta tulee, mutta jos kuuntelisi mun neuvoja ni pääsisi paljon vähemmällä. Yks millä pystyn kyllä itse nopeuttamaan on panemalla suuhun ja silloin ei edes tarvita kättä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se suihinoton salaisuus juuri onkin koska heti aamusta annettuna se pelastaa huononkin päivän. Tähän kannattais naisten panostaa. Voitte yllättyä miehen muuttuneesta käytöksestä
Olen koittanut. Mues alkaa ärtyneenä kääntyillä ja kietoutuu peittoon tiiviisti piiloon. Käden työntää pois.todelkakin yllätyin ekalla kerralla tästä käytöksestä.
Tuskin itse reagoisin sentään näin, mutta kyllä minulla on paikat puutuneina aamulla ja yleensä varmaan en hirveästi seksistä silloin nauttisi muutenkaan. Kerran kokeiltiin vaimon kanssa aamulla mutta ei ollut meidän juttu se, hassua miten erilaisia ollaan. Joskus tosin jos herään yöllä jostain seksiunesta ja olen aivan orgasmin partaalla, silloin olisi kyllä mahtavaa jos vaimon voisi / kehtaisi herättää ottamaan suihin, ei varmasti menisi pitkään...
Miten miehet yleensä pyytää niitä suihinottoja?? Itsestä tuntuu pöljältä kysyä ääneen " voitko ottaa suihin , voitko imeä.vähän". Aiemmin on vihjailut ja se että seisoo vieressä pään korkeudella ja avaa vetoketjun riittänyt. Nykyinen ujostelee paljon tai sitten ei hoksaa vihjeitä. Pitääköhän tässä alkaa kohta kysymään suoraan vaan
Armeijassa piti hoitaa pikaisesti. Kaverin kanssa sovittiin aika milloin mennään yöllä siivouskomeroon. Parin minuutin imut puolin ja toisin, sitten suiden huuhtelu, halaus ja pusu ja takaisin omiin tupiin ja punkkiin. T 80-luvun solttu
Muutaman minuutin ollut nopein, kun olen ottanut suihin. Sitä ennen mies nuoli minut ja kiusoittelin aika paljon keikistelemällä ja kiihottamalla näyttäen paikkojani. Sitten 69, mies alle, muna suuhun, muutama liike kielellä ja pari syvälle ottoa ja siinä se. Yleensä hänellä on kesto todella hyvä, mutta välillä onnistun saamaan miehen hulluuden partaalle, jolloin haluaa vaan purkautua nopeasti pitkän kiusoittelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa piti hoitaa pikaisesti. Kaverin kanssa sovittiin aika milloin mennään yöllä siivouskomeroon. Parin minuutin imut puolin ja toisin, sitten suiden huuhtelu, halaus ja pusu ja takaisin omiin tupiin ja punkkiin. T 80-luvun solttu
Höpö höpö. Homot eivät kelpaa edes inttiin. Kysy vaikka Pekalta.
Ei ole vastaan tullut Naisoletettua joka ottais ns.vapaaehtoisesti suihin etenkään Vaimo, aina pitäny pyytää niin tuloskin niin ja näin.
Parhaat suihinotot saanu Trans ihmiseltä ja Mies oletetulta.