Nopein suihinotto
Mikä on nopein suihinotto, missä mies on tullut?
Vai voiko mies edes tulla pelkän suihinoton avulla?
Kommentit (80)
Minkälainen idiootti edes kysyy, että voiko mies laueta suihinotossa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti edes kysyy, että voiko mies laueta suihinotossa?
Alaikäinen neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Reilusti alle minuutin, eka kerralla
oliko millainen nainen?? huonojen miesten kanssa olevat olevat varatut naiset on parhaita ottamaan suihin kun haluavat panostaa kunnolla eri tekniikoihin ja käyttää sylkeä ja usein nielevätkin mielellään todistusaineiston. Viimeksi yksi tuttu varattu rouva otti suihin parkkipaikalla kun miehensä oli reissussa ja ei kyllä montaa minuuttia kestänyt. Kukaan ei kuitenkaan ole saanut mua tulemaan alle minuutissa
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mun mies, ei millään, niin tykkäisin, mutta ei vaan.
Arvaten vika on sun mielestä miehessä. Mun polvet siinä notkahti kun nainen sai naamalleen. Sekin oli juttu jonka nainen halusi tehdä. Hmm kun mietitään niin naiset ovat halunneet tehdä vaikka mitä. Se saattaa johtua siitä että olen ensin antanut naisille paljon. Joo ihan oikeasti paljon.
Joskus nuorena tuli tosi nopeasti. Nykyään 50v.+ sitä haluaa pitkittää niin paljon kuin mahdollista ja kun tulee... niin tuleekin kunnolla. :D
Nopein taisi olla viikonlopun baarikierroksella. Lähtökohtaisesti suihinotot ei kiihota muuten kuin esileikkinä ja yleensä en edes saa orgasmia sillä tavalla. Tällä kerralla kumppani taisi kuitenkin osata asiansa paremmin kuin muut tai tilanne oli vaan niin stimuloiva, mutta nuori nainen sai parissa minuutissa suullisen lämmintä nieltävää.
Tykkään ottaa mieheltäni suihin viikonloppuaamuisin. Hän on jo unessa lähes aina jonkin verran paisuneessa kunnossa, joten se on ihana imaista suuhun. Ja jostain syystä aamuisin hän laukeaa myös aika nopeasti, eli parissa kolmessa minuutissa. Parasta on se, että tämän jälkeen hän on koko päivän aivan ihana, hyvällä tuulella ja haluaa antaa minulle moninkertaisesti takaisin sitä mitä itse sai aamulla.
Nautin todella paljon suihinotosta ja vaimo on siinä harjaantunut ns pro-tasolle. Saisi kudin lähtemään melko vauhdilla, mutta yli puolet kerroista haluan kuitenkin nauttia hänen orasmistaaan ja pillusta ennen omaa laukeamistani. Kekseytän siis noin 50% kerroista ennen laukeamista, kun saan ne pehmeät huulet kalulleni.
Nopein on kuitenkin sellainen, kun palasin 1,5 vko:n työreissulta ja panetus oli aivan jäätävä. Rouvan kanssa juteltiin ja viestittiin, että odottelee minua seksi-illan merkeissä jos maltan olla runkkailematta reissullani. Kuvia tuli rohkaisuksi.
Vastassa oli seksihepenein koristeltu vaimoni ja kävin huuhtomassa pikavauhtia matkapölyt pois. Seisoi koko ajan ja vaimo sanoi sen nähdessään, että tuus nyt tänne niin laitetaan noi paineet pois....hänkin tahtoo nauttia myöhemmin vielä. Valehtelematta ehkä noin minuutti tai allekin meni, kun olohuoneessa vaimo polvillaan sai mällin suuhunsa. Sen verran oli herkillä.
Parin viikon seksittömyyden jälkeen nainen otti kullin suuhunsa. En ehtinyt edes kovettua kun laukesin. Kieli joka hyväili terskan alta oli vaan niin hyvän tuntuinen. 10 minuuttia tuosta ja jatkettiin. Tuo orgasmi oli odottamaton ja ihan järjettömän vahva. En ymmärrä kuinka tuo tapahtui, mutta hieno kokemus.
Kyllä se on nuorena tullut tosi nopeasti. Ehkä kaikkein nopein oli se, kun se laukesi miltei heti sen jälkeen, kun oli päässyt suuhun. Korkeintaan pari liikahdusta, ja sitten jo tuli. Ja tulee se edelleenkin näin ikämiehenä aika nopeasti, kun vaimo ottaa sen suuhunsa. Veikkaisin, että siihen kuluu noin minuutti, kun vaimon suu täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on nuorena tullut tosi nopeasti. Ehkä kaikkein nopein oli se, kun se laukesi miltei heti sen jälkeen, kun oli päässyt suuhun. Korkeintaan pari liikahdusta, ja sitten jo tuli. Ja tulee se edelleenkin näin ikämiehenä aika nopeasti, kun vaimo ottaa sen suuhunsa. Veikkaisin, että siihen kuluu noin minuutti, kun vaimon suu täyttyy.
Miksi tätäkin on alapeukutettu, mikä tässä ärsyttää? Sekö, että mies laukeaa edelleen nopeasti vai se että ikämies saa edelleen vaimoltaan suuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätäkin on alapeukutettu, mikä tässä ärsyttää? Sekö, että mies laukeaa edelleen nopeasti vai se että ikämies saa edelleen vaimoltaan suuseksiä?
Ihan kuin alapeukkuapinat jotain syytä tarvitsisivat. Joillekin se nyt on elämän ainoa sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa mieheltäni suihin viikonloppuaamuisin. Hän on jo unessa lähes aina jonkin verran paisuneessa kunnossa, joten se on ihana imaista suuhun. Ja jostain syystä aamuisin hän laukeaa myös aika nopeasti, eli parissa kolmessa minuutissa. Parasta on se, että tämän jälkeen hän on koko päivän aivan ihana, hyvällä tuulella ja haluaa antaa minulle moninkertaisesti takaisin sitä mitä itse sai aamulla.
Kuin minun suustani (tai suuhun, heh heh). Aamulla ei tartte kovin pitkään ottaa suihin, kun mies jo tulee, ja on tosiaan tämän jälkeen kaikkea muuta kuin se normi perseeseen ammuttu karhu aamuisin. Ja tiedän, että jos itse haluan jotain, niin ei paljon tartte vihjailla, ja saan sen antaumuksella annettuna ilman lisäseksin kinuamista
Olisiko pari-kolme minuuttia ollut nopein, en kellottanut. Nainen oli kyllä varsinainen suurtehoimuri.