Nopein suihinotto
Mikä on nopein suihinotto, missä mies on tullut?
Vai voiko mies edes tulla pelkän suihinoton avulla?
Kommentit (80)
Ällöttävää koko suihinotto, en ikinä ottaisi suuhuni mitään vehjettä josta kusi tulee ja terskajuusto elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on nuorena tullut tosi nopeasti. Ehkä kaikkein nopein oli se, kun se laukesi miltei heti sen jälkeen, kun oli päässyt suuhun. Korkeintaan pari liikahdusta, ja sitten jo tuli. Ja tulee se edelleenkin näin ikämiehenä aika nopeasti, kun vaimo ottaa sen suuhunsa. Veikkaisin, että siihen kuluu noin minuutti, kun vaimon suu täyttyy.
Miksi tätäkin on alapeukutettu, mikä tässä ärsyttää? Sekö, että mies laukeaa edelleen nopeasti vai se että ikämies saa edelleen vaimoltaan suuseksiä?
Se että joku saa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa takarivillä pienen runkkauksen jälkeen . minuutin homma
Sama. Vähän nuorempina oltiin kahdestaan yksin takarivissä, muita istui pari riviä alempana. Alettiin suudella. Suudelmat syvenivät nopeasti ja mies kiihottui niin kovaksi. Laskin käteni farkkujen kohoumalle ja pujautin sisään vetoketjun avattuani. Siellä oli täysi erektio ja touhutippoja. Hieroin sitä vähän aikaa edestakaisin ja pian hän voihkaisi, että tulee ja sitten kumarruin syliin ja hän sykki suuhuni pää taakse taipuneena ja huohottaen. Kostuin siinä tosi paljon, toisen nautinto oli niin kiihottavaa. Mua nuoltiin heti kun päästiin kotiin maatessani matolla selälläni ja lopulta mies ojentautui päälle ja me rakasteltiin myös siinä. Unohtumaton ilta.
Juhlissa piilossa alakerran väeltä yläkerran sivukomerossa (sellainen ovellinen syvennys seinustalla vanhassa talossa), jossa oli kangassohva jostakin syystä. Härnäsin poikaa, jonka tunsin kouluajoilta ja tiesin olevan ihastunut muhun. Nostelin mekon helmaa: "On niin kuuma, eiks ookkin..." ja sellaista. Koskettelin hänen herkkää seisokkiaan housujen päältä ja silittelin sitä. Hän suuteli mua innokkaasti ja avasin hänen housujaan. Iso penis nyki pystyssä siihen malliin ja siemensyöksy alkoi saman tien. Päätin ottaa sen suuhun, jotteivät hänen hienot juhlahousunsa sotkeutuisi. Poika työnsi sitä vähän syvemmälle ja voihki. Olin kiihottunut, mutta yritin pysyä mahdollisimman coolina. Nautin siitä näystä, kun hän laukesi äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa mieheltäni suihin viikonloppuaamuisin. Hän on jo unessa lähes aina jonkin verran paisuneessa kunnossa, joten se on ihana imaista suuhun. Ja jostain syystä aamuisin hän laukeaa myös aika nopeasti, eli parissa kolmessa minuutissa. Parasta on se, että tämän jälkeen hän on koko päivän aivan ihana, hyvällä tuulella ja haluaa antaa minulle moninkertaisesti takaisin sitä mitä itse sai aamulla.
On muuten niin, että monella pariskunnalla menisi paremmin jos vaimo tykkäisi ottaa säännöllisesti suihin ja/tai vaimo haluaisi säännöllisesti orgasmin suuseksistä. Oletan, että lähes kaikki miehet tykkää saada suihinoton samoin kuin haluaisivat nuolla vaimojaan.
Varmaan meni pari minuuttia, kun tyttöystävä oli kiihottanut ja kiusannut mua ensin minihameella ja laittamalla tukkaa saparoille, keikistelemällä ja suutelemalla jalat veteliksi. Otin itse peniksen ulos housuista, koska puristi. Hän ottaa siitä kiinni ja laittaa suuhun hitaasti. Hän liikuttaa päätä alussa ja sitten alan työnnellä. Tyttö pitää suussa koko ajan kun nautin orgasmissa. Näen itse, miten varsi nykii ja sykkii ja hän silittää mua samalla. Päästää välillä ulos, ja kun tuleekin vielä lisää spermaa ottaa takaisin. Sanoo siinä välissä, kun huomaa, että yhä tulee - anna tulla. Ihana kokemus.
Seisoo aina herkästi korkeassa kulmassa, jos suudellaan vähänkin pidempään. Viime kerralla tyttöystävä teki niin, ettei taivuttanut stondista yhtään alaspäin, vaan painoi päätään kohti suoraan yläkulmasta. Tulin todella nopeasti ja oli "pakko" vähän "auttaa" ja liikuttaa lantiolla. Olisko ollut minuuttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ottaa mieheltäni suihin viikonloppuaamuisin. Hän on jo unessa lähes aina jonkin verran paisuneessa kunnossa, joten se on ihana imaista suuhun. Ja jostain syystä aamuisin hän laukeaa myös aika nopeasti, eli parissa kolmessa minuutissa. Parasta on se, että tämän jälkeen hän on koko päivän aivan ihana, hyvällä tuulella ja haluaa antaa minulle moninkertaisesti takaisin sitä mitä itse sai aamulla.
Mä en ehkä kestä että on olemassa noin ihania naisia. Ukkomies 51 ja puutteessa
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se suihinoton salaisuus juuri onkin koska heti aamusta annettuna se pelastaa huononkin päivän. Tähän kannattais naisten panostaa. Voitte yllättyä miehen muuttuneesta käytöksestä
Vierailija kirjoitti:
Minuutti-pari. En tiedä onko syynä taitoni vainpari sormusta vasemman käden nimettömässä.
Otitko siis vieraalta mieheltä satsin suuhun??
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mun mies, ei millään, niin tykkäisin, mutta ei vaan.
Ei sun miehen tarvi orgasmiaan saada sun mieltymysten mukaan, vaan ihan silleen miten itse nyt tahtoo ja sattuu laukeamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin minun suustani (tai suuhun, heh heh). Aamulla ei tartte kovin pitkään ottaa suihin, kun mies jo tulee, ja on tosiaan tämän jälkeen kaikkea muuta kuin se normi perseeseen ammuttu karhu aamuisin. Ja tiedän, että jos itse haluan jotain, niin ei paljon tartte vihjailla, ja saan sen antaumuksella annettuna ilman lisäseksin kinuamista
Näin se on meilläkin varsinkin jossain reissussa jossa ei voitu lasten takia naida. Aamulla kivivistävän kova kalu ja vaimo otti mielellään suihin. Ei mennyt minuuttia tai kahta pidempään kun jo aina räjähti armoton purkaus kalusta. Vaimo ottanut aina jos olen pyytänyt yllättävään panetukseen. Eilen viimeksi iltapäivällä, kun oli jäänyt vieläkin kova panetus päälle. Olen yleensä pyytänyt vain kun ollut tavallista kovempi seisokki ja panetus päällä. Vaimo ottanut suihin alusta lähtien jo seurusteluaikana. Muista vieläkin elävästi, kun -78 oltiin 69:ssä ja laskin vahingossa tai puolitahallaan ekaa kertaa tyttöystävän ja nykyisen vaimon suuhun. Siitä alkaen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa mun mies, ei millään, niin tykkäisin, mutta ei vaan.
Ei saa minunkaan vaimo, vaikka kuinka vaan panen ja panen. Mä niin tykkäisin mutta ei vaan😉
Vaimo joskus otti vartavasten pestyn mulkun terskan verran suuhun ja yökkäsi. En kyllä ehtinyt tulla. Siinä meidän liiton aikana saamani suuseksi, jota kesti sen viisi sekuntia. Häntä sain kyllä nuolla, mutta en kehdannyt yökätä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti edes kysyy, että voiko mies laueta suihinotossa?
Eipä se erityiseltä tunnu. Minulla on ollut yli sata naista ja vain oma vaimo on saanut laukeamaan suuhun. Pilluun kyllä on tullut alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti edes kysyy, että voiko mies laueta suihinotossa?
Eipä se erityiseltä tunnu. Minulla on ollut yli sata naista ja vain oma vaimo on saanut laukeamaan suuhun. Pilluun kyllä on tullut alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän salaisuuden kun muutkin naiset ymmärtäis että tie miehen iloisuuteen käy suihinoton kautta. Yksi mieleenpainuvimmista oli kun kuuma pyöreähkö 45v rouva otti suihin ravintolan takana metsässä ja oli vielä sormus sormessa. Hän imi niin taitavasti kieltä pyöritellen että sai minut tyhjennettyä suuhunsa parissa minuutissa ja jalat meinasi pettää alta kun laukesin ja hän jatkoi sitä taivaallista imemistä. Moni imee liian kovaa tai käyttää liian vähän sylkeä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan meni pari minuuttia, kun tyttöystävä oli kiihottanut ja kiusannut mua ensin minihameella ja laittamalla tukkaa saparoille, keikistelemällä ja suutelemalla jalat veteliksi. Otin itse peniksen ulos housuista, koska puristi. Hän ottaa siitä kiinni ja laittaa suuhun hitaasti. Hän liikuttaa päätä alussa ja sitten alan työnnellä. Tyttö pitää suussa koko ajan kun nautin orgasmissa. Näen itse, miten varsi nykii ja sykkii ja hän silittää mua samalla. Päästää välillä ulos, ja kun tuleekin vielä lisää spermaa ottaa takaisin. Sanoo siinä välissä, kun huomaa, että yhä tulee - anna tulla. Ihana kokemus.
Huh kovettui kunnon kova seisokki tätä lukiessa ja nyt housut tuntuu ahtaalta. Paras tunne kun nainen avaa sepaluksen ja turvonnut penis ponnahtaa vapauteen ja nainen nuolaisee sitä alapuolelta kielellä :))
Noihin aamusuihinottoihin. Minulla on aamuisin päinvastoin laukeaminen tiukemmassa kuin normaalisti 🤔
Minuutti-pari. En tiedä onko syynä taitoni vainpari sormusta vasemman käden nimettömässä.