Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kohtuuton siivouksen suhteen.

Vierailija
05.06.2022 |

Kiva aamu pilaantui jo sillä kun tehtiin aamupalaa ja oli leppoisa tunnelma ja jutusteltiin siinä niitä näitä.

Otin leikkuulaudan ja aloin tekemään leipää ja en heti pyyhkinyt sitä vaan istuin syömään. Mies sai kilarit ja alkoi jynssätä leikkuulautaa ja huutamaan että lähde vaikka sen leipäs jälkeen kauppaan, en jaksa kattella sua ja kun et osaa mitään siivota.

Min mielestä pieni asia ja olisin ne muruset siitä puhdistanut. Mies jatkoi huutamista ja kulki kämppää ympäri suihkupullon kanssa samalla kiroillen vaikka muuten oli siistiä.

Tulin kaupasta ja mies oli siirtynyt vessaan suihkupullon kanssa ja huusi täysiä että v** tu kun sun takia pitää siivota! Kysyin et miten niin, mä en ole siellä kyllä mitään sotkenut? Otti lisää kierroksia ja huusi että olit kammannut hiukset tossa lavuaarin päällä ja löysin sieltä kaks hiusta, etkö ymmärrä oikeesti siivota jälkiäs!!!!

Alkaa ahdistaa, ei mies ennen ollut tollanen vaikka kova siivoamaan ja soivoustarkka mutta jos löytää kaks hiusta lavuaarin reunalla niin siitä vois vaan sanoa ja huomauttaa tai ottaa ne itse pois eikä alkaa raivoamaan.

Onko muilla erilaisia siivouskösityksiä ja miten tulette toimeen liian paljon tai liian vähän siivoavat ihmisen kanssa? Alan jo oikeasti harkita eroa ton raivoamisen ja neuroottisen siivousvimman takia. :(

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saman ikäisiä miehen kanssa?

Mies on 38 ja minä 25.

Keski-ikää lähestyvä ukkeli, pian on vielä ärtyisämpi. Etsi ikäisesi mies.

Vierailija
22/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suihinottoa on vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pölyrätin kanssa perässä juokseminen on kyllä niin akkamaista, että...

Hiuksia ei tule kylppäriin, kun hankkii seurakseen kaljun homon. Sitä hän tuntuu neitimäisenä kaipaavan.

Vierailija
24/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätyshoitoon vähän rennompaan ympäristöön, jatkuva ahdistus on stressin lähde ja käy terveyden päälle. Viimeistään ikääntyessään joutuu antamaan periksi siivousvaatimuksilleen.

Kuulostaa siis keskenkasvuiselta.

Vierailija
25/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta kuulostaa. Kannattaako yrittää vai ootko jo aiemmin yrittänyt keskustella noista siivousnäkemyksistänne ja miehen käyttäytymisestä? Siis kun mies hyvällä tuulella (kai on joskus) niin ihan istutte rauhassa juttelemaan ja kerro miltä sinusta tuntuu. Siivousneurootikkoja on, sekä naisia että miehiä. Älä kuitenkaan nimittele miestäsi tällä tai millään muullakaan nimellä. Minä en kyllä kestäisi tuommoista tilannetta viikosta toiseen. Jotenkin tuntuu, että vaikka sinä " oppisitkin" hänen silmissään hyväksi siivoojaksi, löytäisikö hän jotain muuta, mistä alkaisi valittaa.

Vierailija
26/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 38 ja minä 25.

Miksi olet ottanut niin paljon vanhemman, käytössä päästään kuluneen yksilön? 

Etkö pidä itseäsi missään arvossa muutenkaan? 

Vierailija
27/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kuule ole, yritin viimeksi eilen aamulla. Ei halunnut, eikä meillä ole ollut seksiä kolmeen viikkoon. Mies on meistä se haluttomampi ja sanoo että testotasot alhaalla ja siksi ei tee mieli. Ennen seksiä oli usein. Ja tiedän että ei ole toista naista, olen vain hyväksynyt tilanteen että seksiä on nyt harvemmin. Enemmän tuo siivousasia ja raivoaminen ahdistaa.

Vierailija
28/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 38 ja minä 25.

Miksi olet ottanut niin paljon vanhemman, käytössä päästään kuluneen yksilön? 

Etkö pidä itseäsi missään arvossa muutenkaan? 

Olen aina pitänyt vanhemmista enkä halua oman ikäistä. Myönnän, aika rankka Daddy Issues ja hylkääminen taustalla. Mutta en voisi kuvitella seurustelavani oman ikäisen kanssa.

Vierailija
29/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä kuule ole, yritin viimeksi eilen aamulla. Ei halunnut, eikä meillä ole ollut seksiä kolmeen viikkoon. Mies on meistä se haluttomampi ja sanoo että testotasot alhaalla ja siksi ei tee mieli. Ennen seksiä oli usein. Ja tiedän että ei ole toista naista, olen vain hyväksynyt tilanteen että seksiä on nyt harvemmin. Enemmän tuo siivousasia ja raivoaminen ahdistaa.

Onko niille testotasoille tehty mitään? Nehän tuon kilahtelunkin voi aiheuttaa.

Vierailija
30/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailkaa tuttavilla, missä koirat kuolaa pöydälle ja talossa on monta lasta. Ja meno sen mukaista. Eikö miehesi kestä elämän jälkiä. Sanot miehellesi, että olet tottunut pitämään siivouspäivän, viikon voi huoletta elellä ja murostella ja lappaa kaapista uutta astiaa tai huuhtaista likaiset jos puhtaat loppuu. Laske ärhentelyt toisesta korvasta ulos.

Vierailija
31/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan eksältä, et kai menny sitä ottamaan? Sai kilarit kun laitoin tiskirätin hanan päälle ja oli muutenkin kunnon siivousfriikki. 😀 Mikro ja sen siivous oli sille vähän niinkun kirkko ja jumalanpalvelus, niin pyhä paikka. Arvaappa miksi ero tuli? Jätä se, tässä tapauksessa ei voi sanoo sika, kun on niin siisti.

Vierailija
32/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta kuulostaa. Kannattaako yrittää vai ootko jo aiemmin yrittänyt keskustella noista siivousnäkemyksistänne ja miehen käyttäytymisestä? Siis kun mies hyvällä tuulella (kai on joskus) niin ihan istutte rauhassa juttelemaan ja kerro miltä sinusta tuntuu. Siivousneurootikkoja on, sekä naisia että miehiä. Älä kuitenkaan nimittele miestäsi tällä tai millään muullakaan nimellä. Minä en kyllä kestäisi tuommoista tilannetta viikosta toiseen. Jotenkin tuntuu, että vaikka sinä " oppisitkin" hänen silmissään hyväksi siivoojaksi, löytäisikö hän jotain muuta, mistä alkaisi valittaa.

Olen yrittänyt ja sanonut, mutta ilmapiiri muuttui kireäksi ja mies sanoi, että minun pitää ymmärtää että hän on jo aikuinen eikä voi kokoajan kulkea mun perässä siivoamassa. Sanoin että nyt sä olet vähän kohtuuton, et kyllä kulje mun perässä siivoamassa ja normaalit ihmiset voi unohtaa joskus lasin pöydälle tai paidan tuolinnojalle ja siitä voi sanoa mutta ei tarvitse alkaa raivoamaan. Sitten mies alkoi matkimaan ääntäni , sanoin "ihan oikeasti" . Ja mies vastasi tosi ärsyttävällä v i t t u maisella äänellä "ihan oikeasti". Alkoi ärsyttämään ja se keskustelu loppui sitten siihen kun mies lähti tupakalle.

Mutta voit olla oikeassa, vaikka olisin täysin kliinisen puhdas ja mikään tavara ei jäisi vahingossakaan mihinkään, luultavasti tulisi jotain muuta mistä saa sanoa tai komentaa. Siksi olen miettinyt, että oliko vaan alkuhuuma ja nyt mies kyllästynyt ja sanoo sanomisen ilosta. Vuosi takana ja en välttämättä jää kyllä seuraavaksi vuodeksi.

Vierailija
33/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 38 ja minä 25.

Keski-ikää lähestyvä ukkeli, pian on vielä ärtyisämpi. Etsi ikäisesi mies.

miksi 25v mies ottaisi pahimmassa rupsahdusiässä olevan naisen?

Vierailija
34/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla miehellä edellisetkin avovaimot olleet paljon nuorempia kuin itse? Onko jumittanut siihen että on vaan alle 25 naisten kanssa ja vanhemmat eivät kiinnosta. Ja siksi ap ei enää oikeastaan sytytä ja kiukkuaa kun pitäisi taas vaihtaa nuorempaan ja tietää että vaikea löytää enää niin nuorta joka sytyttäisi ja huolisi papan.

Vierailija
35/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on vähän epävarma suhteesta. Varsinkin jos on haluton ja niin paljon sinua vanhempi niin saattaa pelottaa että lähdet. Siksi koettaa rikkoa sinun itseluottamuksesi ja saada sinut tuntemaan itsesi huonksi että jäisit tuon miehen kanssa kun uskot että et parempaakan saa tai ansaitse.

Tai onko tuolla syyllä oikeastaan mitään merkitystä. Jos mies kohtelee sinua todella epäkunnioittavasti niin eikö olisi helpointa vaan erota.

Susoittelisin etsimään vähän saman ikäisempää miestä. Käsittele traumasi äläkä suostu enää suhteeseen jossa sinua ei kunnioiteta.

Vierailija
36/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan eksältä, et kai menny sitä ottamaan? Sai kilarit kun laitoin tiskirätin hanan päälle ja oli muutenkin kunnon siivousfriikki. 😀 Mikro ja sen siivous oli sille vähän niinkun kirkko ja jumalanpalvelus, niin pyhä paikka. Arvaappa miksi ero tuli? Jätä se, tässä tapauksessa ei voi sanoo sika, kun on niin siisti.

Typerä,siat on siisteimmästä päästä olevia eläimiä.

Vierailija
37/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä, jotka eivät osaa siivota jälkiään aina mielestään vaan "ihan satunnaisesti" jää "silloin tällöin" "pari leivänmurua/hiusta/jne".

-- koska huusholli pysyy siistinä, kun joku muu koko ajan kulkee perässä siivoamassa kahden edestä.

"Kyllähän mä olisin ne siitä korjannut.."

"Ihan vaan kaksi hiusta - olisit sanonut, niin olisin korjannut.."

Just🙄

Vierailija
38/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ja huh. Tuollaisella miehellä on päässä vikaa. Olen mies enkä tod nipota mistään vähästä. Leivän murut tai irtohiukset niin en sanoisi mitään. Muutaman vuoden olin heppatypyn kanssa niin pikku sotkut ei tunnu missään. Edes haju ei estänyt. 

Voi ja voi jos on sotkua. Mulla on kaksi toimivaa kättä millä tiskaan ja siivoan jos tarvii. Yleensä mun luona on perus siistiä. Nyt olen rökälehtinyt perjantaista saakka. Tiedän että kun saan olon korjattua niin teen ainakin pikasiivouksen. Tölkit pois ja imurointi niin paljon parempi.

Ikinä ei ole tullut mieleenkään möykätä naiselle siivoamisesta. No mä en muutenkaan möykkää pahemmin. Joidenkin mielestä osaan sanoa liian pahasti. Esim. markku tykkäsi huonoa. Kysyin miltähän täällä näyttäisi jos joskus siivoaisit?

Vierailija
39/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä,siat on siisteimmästä päästä olevia eläimiä.

Niinpä. Sika on jalo eläin josta saa hyvää syötävää. Ei kannata ottaa lemmikiksi. Sitten sitä ei raski syödä. 

Vierailija
40/49 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla miehellä edellisetkin avovaimot olleet paljon nuorempia kuin itse? Onko jumittanut siihen että on vaan alle 25 naisten kanssa ja vanhemmat eivät kiinnosta. Ja siksi ap ei enää oikeastaan sytytä ja kiukkuaa kun pitäisi taas vaihtaa nuorempaan ja tietää että vaikea löytää enää niin nuorta joka sytyttäisi ja huolisi papan.

Tämä on kyllä hyvä pointti. Mutta eivät ole, toinen on lapsuuden kaveri jonka kanssa teki ensimmäisen lapsen ja oli yhdessä 10 vuotta , toinen pari vuotta häntä nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme