Helsingin keskustassa taas roskakaaos - HYVÄ NUORISO, OOTTE NIIN IHANIA
🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f79a38f-97dd-4a2e-8bb4-5aba2edc87b6
Kommentit (35)
Älä huoli se on sitä "ilmastoahdistusta".
Kyllä joku ne sotkut korjaa.
Ei läheskään yhtä paha kuin aikuisten kiekkojuhlien jäljiltä! Moniko juntti jäi siivoaamaan jälkiä vai oliko kiire ryypätä?
Tällä hetkellä Jeminat ja Veetit on jo kotona ilmastoahdistumassa. Voi, voi kun noita nuorten huolia ei kukaan ota tosissaan. Mikähän siinä on?🙃
Minä olen kuullut tältä palstalta monta kertaa miten nykynuoret on niin fiksuja etteivät edes juo. Haluaisin vain tiedustella että keitäs ne eilen kaupungilla parveilleet kännikalat sitten olivat?
Liha on murhaa ja boikotoidaan Coca colaa. Kunnes tulee bileet. Mäkkärin kautta kotiin ahdistumaan, masentumaan ja murehtimaan.
Roskaa kertyy aina, kun iso ihmisjoukko kokoontuu jossain, ihan iästä riippumatta. Miksei näihin varauduta laittamalla alueelle enemmän roskiksia?
Vierailija kirjoitti:
Liha on murhaa ja boikotoidaan Coca colaa. Kunnes tulee bileet. Mäkkärin kautta kotiin ahdistumaan, masentumaan ja murehtimaan.
Pikkuvanha yläkouluälykkö puhisee kun ei kutsuttu kenenkään luokse.
HV boomer! Me ollaan ne rakenneyyu, niin me saadaan ne myös tuhota!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuullut tältä palstalta monta kertaa miten nykynuoret on niin fiksuja etteivät edes juo. Haluaisin vain tiedustella että keitäs ne eilen kaupungilla parveilleet kännikalat sitten olivat?
Varmaa m a t u j a.
Eikä möyhy tee nuorista niin leppoisia etteivät roskaa?
Noita kudipäitä on nuorissa, vanhemmissa ja vielä vanhemmissa. Iddiootit ei koskaan lopu maan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuvanha yläkouluälykkö puhisee kun ei kutsuttu kenenkään luokse.
No ei kutsuttu näköjään teitä räkänokkiakaan kun olitte kadulla sotkemassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Elokapina nyt
Siellähän ne oli kaduilla roskaamassa muiden saastuttamisesta huolissaan olevien nuorien kanssa.
Kadulle heitetyt roskat kielivät kenties kaupungille jäteastioiden vajaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Elokapina nyt
Siellähän ne oli kaduilla roskaamassa muiden saastuttamisesta huolissaan olevien nuorien kanssa.
Tirsk. Sinä saat elokapinan syylliseksi mihin tahansa. Olisitko parta-Jeesus Sebastian Tynkkynen itse? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Elokapina nyt
Tirsk. Sinä saat elokapinan syylliseksi mihin tahansa. Olisitko parta-Jeesus Sebastian Tynkkynen itse? :)
Tirsk vaan itsellesi. Miksi siellä oli samoja naamoja seassa?
Kumma ettei palstamamma repinyt pelihousujaan silloin kun suomen kansa ensin puolue piti puoli vuotta kaatopaikkaleiriä keskellä Stadin ydintä. Siellä "isänmaalliset" hakkasivat sivullisia mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Kadulle heitetyt roskat kielivät kenties kaupungille jäteastioiden vajaudesta.
Kaduille heitetyt roskat kielivät ennen kaikkea niiden roskien heittäjien vajaudesta.
Milloin ensimmäinen kukkahattutantta tulee väittämään ettei nuoriso tuota tee?