Mies on kohtuuton siivouksen suhteen.
Kiva aamu pilaantui jo sillä kun tehtiin aamupalaa ja oli leppoisa tunnelma ja jutusteltiin siinä niitä näitä.
Otin leikkuulaudan ja aloin tekemään leipää ja en heti pyyhkinyt sitä vaan istuin syömään. Mies sai kilarit ja alkoi jynssätä leikkuulautaa ja huutamaan että lähde vaikka sen leipäs jälkeen kauppaan, en jaksa kattella sua ja kun et osaa mitään siivota.
Min mielestä pieni asia ja olisin ne muruset siitä puhdistanut. Mies jatkoi huutamista ja kulki kämppää ympäri suihkupullon kanssa samalla kiroillen vaikka muuten oli siistiä.
Tulin kaupasta ja mies oli siirtynyt vessaan suihkupullon kanssa ja huusi täysiä että v** tu kun sun takia pitää siivota! Kysyin et miten niin, mä en ole siellä kyllä mitään sotkenut? Otti lisää kierroksia ja huusi että olit kammannut hiukset tossa lavuaarin päällä ja löysin sieltä kaks hiusta, etkö ymmärrä oikeesti siivota jälkiäs!!!!
Alkaa ahdistaa, ei mies ennen ollut tollanen vaikka kova siivoamaan ja soivoustarkka mutta jos löytää kaks hiusta lavuaarin reunalla niin siitä vois vaan sanoa ja huomauttaa tai ottaa ne itse pois eikä alkaa raivoamaan.
Onko muilla erilaisia siivouskösityksiä ja miten tulette toimeen liian paljon tai liian vähän siivoavat ihmisen kanssa? Alan jo oikeasti harkita eroa ton raivoamisen ja neuroottisen siivousvimman takia. :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Huh ja huh. Tuollaisella miehellä on päässä vikaa. Olen mies enkä tod nipota mistään vähästä. Leivän murut tai irtohiukset niin en sanoisi mitään. Muutaman vuoden olin heppatypyn kanssa niin pikku sotkut ei tunnu missään. Edes haju ei estänyt.
Voi ja voi jos on sotkua. Mulla on kaksi toimivaa kättä millä tiskaan ja siivoan jos tarvii. Yleensä mun luona on perus siistiä. Nyt olen rökälehtinyt perjantaista saakka. Tiedän että kun saan olon korjattua niin teen ainakin pikasiivouksen. Tölkit pois ja imurointi niin paljon parempi.
Ikinä ei ole tullut mieleenkään möykätä naiselle siivoamisesta. No mä en muutenkaan möykkää pahemmin. Joidenkin mielestä osaan sanoa liian pahasti. Esim. markku tykkäsi huonoa. Kysyin miltähän täällä näyttäisi jos joskus siivoaisit?
Anteeksi ihmiset mutta tätä pitää vähän tarkentaa. Markun luona näki lattiassa polkuja. Sohvalta vessaan, jääkaapille ja ulko-ovelle. Jätkä ei narkannu, hän pelasi. Pelkästään pitsalaatikoita oli valtava pino.
Kun kysyin meinaako joskus siivota niin ätinsä oli kuulemma tulossa käymään. Tämä siis elää niin että aina joku muu siivoaa. Hyi hell siellä en uskaltanut istua sohvalle Lapsesta asti tuttu ja ätinsä on mulle kertonut että poika ei vain tajua. Huonompi homma kun ei äitinsä elä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tuossa ole kyse siisteydestä pohjimmmiltaan vaan sinun kontrolloinnista ja henkisestä pahoinpitelystä. Mies on narsisti. Lähde asap.
Kaverin isä oli jonkin sortin friikki. Oltiin lapsina leikitty legoilla. Niistä jäi muka hirveä sotku. Tämä siivosi ja heitti legoja roskiin. Kun kerroin siitä vanhemmilleni niin sanoivat vähätellen se on vähän sellainen.
Aika yksin hän oli viimeiset vuodet. Meni jotenkin sekaisin. Huusi kaikille te vain sotkette. Oma isä mulle kertoi että tää siivosi jatkuvasti. Viimeisinä aikoina kengät piti riisua ja imuroida kun siellä kävi. Siihen ei osannut isä sano miksi ne siellä kävivät.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa onkin se, että mitä siistimpi ja hienompi keittiö, sitä surkemmat kokit talossa häärää. Tuolle miehelle keittiö on vain korist ja koko koti edustustila, elämää kodissa ei saa olla, puhumattakaan elämän jäljistä. Älä missään tapaauksessa uhraa enemmän aikaa tuon kanssa tai perusta perhettä. Pölyhiukkastappaja saattaa syntyä yhtääkkiä.
Tämä on kyllä ihan puppua. Mitä parempi kokki, sitä puhtaampi keittiö ja kaikki paikallaan. Hyvää ja laadukasta ruokaa ei tehdä siivottomassa keittiössä. Hyvä ruuanlaittaja arvostaa toimivaa keittiötä, jossa on paikka kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan eksältä, et kai menny sitä ottamaan? Sai kilarit kun laitoin tiskirätin hanan päälle ja oli muutenkin kunnon siivousfriikki. 😀 Mikro ja sen siivous oli sille vähän niinkun kirkko ja jumalanpalvelus, niin pyhä paikka. Arvaappa miksi ero tuli? Jätä se, tässä tapauksessa ei voi sanoo sika, kun on niin siisti.
Typerä,siat on siisteimmästä päästä olevia eläimiä.
No sitten voin sanoo sen, Jätä se sika. 😀
Ei hitto täällä on pöljät jutut. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten siisteyskäsitykset on erilaisia ja se on täysin normaalia. Tuo raivoaminen EI ole normaalia. Mun ukko olis kyllä joutunut jo ensimmäisestä raivarista ulkoruokintaan. Ihan sama mikä syy, tästä talosta lentää pihalle, jos alkaa huutamaan. Onneksi ollaan molemmat rauhaa rakastavaa tyyppiä.
Entä miten heittäisit alaikäisenä pershäiriöisen vanhemman ulkoruokintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon suihinottoa on vailla.
No eipä kuule ole, yritin viimeksi eilen aamulla. Ei halunnut, eikä meillä ole ollut seksiä kolmeen viikkoon. Mies on meistä se haluttomampi ja sanoo että testotasot alhaalla ja siksi ei tee mieli. Ennen seksiä oli usein. Ja tiedän että ei ole toista naista, olen vain hyväksynyt tilanteen että seksiä on nyt harvemmin. Enemmän tuo siivousasia ja raivoaminen ahdistaa.
Omaa impotenssiaan/haluttomuuttaan raivoava kontrollifriikki ja kiusaaja siis.
JSSAP nyt reippaasti vain.
On minullakin ollut suhde vanhempaan mieheen, mutta hän oli reilu ja mukava (ja lapseton), seksikin oli nautinnollista. Ystäviä olemme edelleen.
Ei ole pakko katsella kilipäitä, vaikka tykkäisikin vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh ja huh. Tuollaisella miehellä on päässä vikaa. Olen mies enkä tod nipota mistään vähästä. Leivän murut tai irtohiukset niin en sanoisi mitään. Muutaman vuoden olin heppatypyn kanssa niin pikku sotkut ei tunnu missään. Edes haju ei estänyt.
Voi ja voi jos on sotkua. Mulla on kaksi toimivaa kättä millä tiskaan ja siivoan jos tarvii. Yleensä mun luona on perus siistiä. Nyt olen rökälehtinyt perjantaista saakka. Tiedän että kun saan olon korjattua niin teen ainakin pikasiivouksen. Tölkit pois ja imurointi niin paljon parempi.
Ikinä ei ole tullut mieleenkään möykätä naiselle siivoamisesta. No mä en muutenkaan möykkää pahemmin. Joidenkin mielestä osaan sanoa liian pahasti. Esim. markku tykkäsi huonoa. Kysyin miltähän täällä näyttäisi jos joskus siivoaisit?
Anteeksi ihmiset mutta tätä pitää vähän tarkentaa. Markun luona näki lattiassa polkuja. Sohvalta vessaan, jääkaapille ja ulko-ovelle. Jätkä ei narkannu, hän pelasi. Pelkästään pitsalaatikoita oli valtava pino.
Kun kysyin meinaako joskus siivota niin ätinsä oli kuulemma tulossa käymään. Tämä siis elää niin että aina joku muu siivoaa. Hyi hell siellä en uskaltanut istua sohvalle Lapsesta asti tuttu ja ätinsä on mulle kertonut että poika ei vain tajua. Huonompi homma kun ei äitinsä elä ikuisesti.
Pistää vihaksi tällaiset Markut. Olkoot siellä kakan keskellä ja pelatkoon niin paljon kun haluaa, mutta että äiti taas tulee siivoamaan aikuiselle miehelle. Seurustelin hetken miehen kanssa kunnes selvisi että 80 vuotias äitinsä tuo ruokaa ja siivoaa viikoittain miehen asunnon ja ikää miehellä 40. Pisti niin paljon vihaksi, että erosin , vaikka oltiin oltu yhdessä 2 viikkoa.
Joo, ei tuossa ole kyse siisteydestä pohjimmmiltaan vaan sinun kontrolloinnista ja henkisestä pahoinpitelystä. Mies on narsisti. Lähde asap.