Jos jonkinlaista kuukautisvuotoa on tullut eikä mitään oireita ole, miten ihmistä voidaan jopa lääkärien toimesta syyllistää siitä ettei ole tajunnut odottavansa vauvaa kuin kenties vasta viime metreillä
Aina tolkutetaan, että kun tulee raskaaksi menkat jää pois. Moni myös kuvittelee juoksevansa oksentamaan kuin puoliso keittää kahvia ja himoitsevansa suolakurkkuja. Mutta kun se ei aina mene noin!
Kommentit (30)
Kirsikkainen kirjoitti:
Minä myös muutin raskaana, itse asiassa lapsen isän luonta pois :D Kannoin painavia laatikoita mäkeä ylös. Ten myös työtä siistäjänä kaikenmaailman pesuaineiden kanssa ja lenkitin isoa, riehakasta koiraani joka koetti jatkuvasti vetää mut nurin. Olisin siis voinut helposti saada keskenmenon. En ollut silloin yhtä lihava kuin nyt mutta vartalomallini on omena ja käytin lähes aina hametta jossa kuminauhavyötärö tai verkkareita.
Mulla oli flunssainen olo ja nenä tukossa mutta oli kesä joten meni luonnollisesti heinänuhan piikkiin. Mitään ihme mielitekojakaan mulla ei ollut. Mutta sitä ihmettelin yhtäkkiä tupakka vaan ei enää maistunut! Ehkä se oli kehoni tapa suojella sikiötä..
Se mistä aloin epäillä raskautta oli se ettei tissit enää pysyneet liiveissä, kipeät ne ei olleet mutta kasvoivat parilla koolla. Plussasin elokuussa ja synnytin syyskuussa.
Wau! Onnittelut! Uskomaton tarina.
Jos e-pillerit koko ajan olleet käytössä eikä kuukautisia ollut niin silloin voi varmasti mennäkin ohi.
Mutta jos ei ole selitystä sille miksi kuukautiset puuttuu niin erikoista. Tai jos etenee ihan loppuun asti.
Olen aina ihmetellyt noita kertomuksia, joissa vasta lääkäriin mentäessä selviää, että onkin raskaus kyseessä ja vieläpä ihan loppumetreillä. Ymmärrän jos jonkun ihan nuoren kohdalla tapahtuu näin.
Tuo kyllä pitää paikkansa että joskus voi mahassa kiertää ts.olla ilmavaivoja, jotka tuntuu suunnilleen samalta kuin lapsen liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Toi on vaan jotenkin ihan käsittämättömän kuuloista, vaikka en ole itse koskaan raskaana ollut. En syyllistä, mutta en myöskään tajua.
En minäkään tajua ja olen ollut raskaana. En mitenkään pysty uskomaan ettei mikään ole herättänyt epäilyä edes loppuraskaudessa.
Lihavien ongelmia nämäkin. Laihoilla ei jää huomaamatta rantapallon kokoinen vatsa 9kk päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kirsikkainen kirjoitti:
Minä myös muutin raskaana, itse asiassa lapsen isän luonta pois :D Kannoin painavia laatikoita mäkeä ylös. Ten myös työtä siistäjänä kaikenmaailman pesuaineiden kanssa ja lenkitin isoa, riehakasta koiraani joka koetti jatkuvasti vetää mut nurin. Olisin siis voinut helposti saada keskenmenon. En ollut silloin yhtä lihava kuin nyt mutta vartalomallini on omena ja käytin lähes aina hametta jossa kuminauhavyötärö tai verkkareita.
Mulla oli flunssainen olo ja nenä tukossa mutta oli kesä joten meni luonnollisesti heinänuhan piikkiin. Mitään ihme mielitekojakaan mulla ei ollut. Mutta sitä ihmettelin yhtäkkiä tupakka vaan ei enää maistunut! Ehkä se oli kehoni tapa suojella sikiötä..
Se mistä aloin epäillä raskautta oli se ettei tissit enää pysyneet liiveissä, kipeät ne ei olleet mutta kasvoivat parilla koolla. Plussasin elokuussa ja synnytin syyskuussa.
Wau! Onnittelut! Uskomaton tarina.
Tuliko Fas-lapsi? Kun olit jo 8kk kun asia selvisi.
Osa näistä kommentoi että ei huomannut kun kuukautiset oli.
En kuitenkaan ole kuullut että raskaana olevilla olisi kuukautisia tai pitkiä vuotoja säännöllisesti
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokaiseen raskausvaivaan löytyy myös joku muu syy. Painon nousu ja mahan pyöristyminen johtuu siitä, että on tullut syötyä liikaa. Närästys johtuu siitä, kun paino on noussut. Yksi vessareissu öisin ei ole mitään kummallista. Vatsan möyrintä voi johtua ilmavaivoista. Kaikille ei tule mitään raskausoireita.
Kyllä se kohdun kasvupyöristys tuntui erilaiselle kun ruokapyöreys. Silti vaikea uskoa että mennään 9kk ilman että ollenkaan herää epäilys kun seksiä harrastaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavien ongelmia nämäkin. Laihoilla ei jää huomaamatta rantapallon kokoinen vatsa 9kk päästä.
Olipa vaan kunnon pallo vaikka ylipainoa olikin. Lyhyt selkä ja suht kapea lantio niin vauva majaili edessä. Ja ei, paino ei noussut eikä vauva ollut kun keskikokoa. Ei se kaikilla hoikillakaan tee rantapalloa. Riippuu rakenteesta.
Tietäisit vaan, miten ilmavaivat voivat tuntua ihan potkuilta.
Esikoisen kylkiluiden alle potkuja ei ilmavaivoiksi olisi voinut epäillä, eikä keskimmäisen kipeitä potkuja virtsarakkoon, mutta kolmosen oli vain pahojen ilmavaivojen luokkaa.
Istukan paikallakin on paljon merkitystä noiden potkujen tuntumisessa.