Miten reagoit, jos joku mummo alkaa näyttää kännykästään lastenlastensa kuvia?
Minä ajattelen mielessäni, että ei voi olla todellista, mutta kohteliaasti katson ja sanon, että voi miten söpöjä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson kiinnostuneena kuvat ja olen iloinen mummon puolesta että hän saa kokea sen ilon. 😊
Kiinnostuneena? Siis joidenkin ventovieraiden lapsien kuvia?
On kai se mummo, joka kuviaan esittelee jotenkin tuttu sinulle? Ei niitä kuvia nyt tavallisesti ventovieraille näytellä. Taidat provota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyn täysin. En kohtaa jotain mummoja kuin kaupassa tai kadulla ja olisi todella outoa, jos joku mummo ryhtyisi esittelemään minulle mitään kuvia puhelimestaan.
Eikö sinulla ole naapureita? Meillä on kokonainen pöydällinen mummoja pihalla.
Oletko itse tuossa pöydässä mukana vai tulevatko tyrkyttämään sinulle kuviaan ohikulkiessasi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle näytti joku mummo, eli minun ja veljeni äiti kuvia veljen lapsista. Kysyin vain että näyttääkö hänkin minun lapsesta kuvia veljelleni. Mummo oli ihmeissään ja vastasi että en tietenkään, miksi minä niin tekisin.
Tarkoitatko, että äitisi ei olisi saanut näyttää kuvia veljesi lapsista sinulle. Onko sinulla huonot välit veljeen?
Olen vaivautunut mutta katson kohteliaisuudesta. Pahimpia ovat pitkät videot. Miksi yleensä ihmiset ajattelevat että toiset ihmiset olisivat kiinnostuneita heidän asioistaan. Sadistista.
Kyllä minä ainakin olen. Puhumme lastenlapsistamme aivan nimillä ja olen joitakin tavannutkin. Olleet esim mummon luona, kun itse olen mennyt käymään.
Kun lastenlapset kuuluvat tiiviisti elämään ja ystäväni puhuu heistä, olen tietysti kiinnostunut ystäväni elämästä. Mutta en ole ystävä kaikkien maailman mummojen kanssa.