Juotko tuoremehua joka aamu?
Minä juon, mutta vain vasta puristettua. Puristan 2 appelsiinin mehun ja kaavin kaikki mahdolliset kuidut mukaan. Olisi tietysti parempi syödä ne appelsiinit kokonaisena.
Kommentit (92)
En. Kauhea sokerikuorma, ei ole hyväksi haimalle eikä maksalle.
Vierailija kirjoitti:
Totta, juon aamuvotkani raakana tai joskus vedellä jatkettuna. En rupea mitään screwdrivereita säheltämään.
Kyllä. Saa hyvin energiaa, jotta jaksaa aamupalan voimin lounaaseen asti ilman kauheaa nälkää.
En juo kuin suurinpiirtein äitienpäivää ja kipeänä ollessani. En juo muutenkaan makeita mehuja paljon ollenkaan. Äitini tekemiä marjamehuja juon lasteni kanssa syksyllä ja talvella muutaman pullollisen, mutta en paljoa niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vaan kahden appelsiinin mehusta. Mikähän kuormitus se on, kun toiset vetää lisättyä sokeria tai juovat alkoholia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Saa hyvin energiaa, jotta jaksaa aamupalan voimin lounaaseen asti ilman kauheaa nälkää.
Ihme nälkäkurkia jotkut ovat. Vai mitä läpipaskoja jotkut ovat, jos on kauhea nälkä lounasaikana jo?
En minä ainakaan ole nälkäinen kuin iltapäivällä vasta, vaikka en söisi edes aamupalaa. Pystyn oikein hyvin nukkumaankin pitkään ja nälkä ei herätä. En syö yleensä mitään kympin jälkeen illalla edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme nälkäkurkia jotkut ovat. Vai mitä läpipaskoja jotkut ovat, jos on kauhea nälkä lounasaikana jo?
En minä ainakaan ole nälkäinen kuin iltapäivällä vasta, vaikka en söisi edes aamupalaa. Pystyn oikein hyvin nukkumaankin pitkään ja nälkä ei herätä. En syö yleensä mitään kympin jälkeen illalla edes.
Syön klo 19 päivällisen ja kyllä lounasaikaan on jo kova nälkä. En jaksai olla syömättä iltapäivää asti sitten millään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vaan kahden appelsiinin mehusta. Mikähän kuormitus se on, kun toiset vetää lisättyä sokeria tai juovat alkoholia.
Eri
Toiset voivat olla myös ilman alkoholia, sokerivettä ja appelsiinimehuja. Varmasti useimmat ihmiset.
Mieluummin syön appelsiinit kokonaisina välipalana.
Vierailija kirjoitti:
En osta koskaan tuoremehua.
Et sitte sisäistänyt avausta. Hän teki ITSE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön klo 19 päivällisen ja kyllä lounasaikaan on jo kova nälkä. En jaksai olla syömättä iltapäivää asti sitten millään.
Eri
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Toiset voivat olla myös ilman alkoholia, sokerivettä ja appelsiinimehuja. Varmasti useimmat ihmiset.
No ei minusta appelsiini ole paha asia. Kyseessähän ei ole nyt mikään kaupasta ostettu tuoremehu.
En menisi tuon sokerin kanssa ihan äärimmäisyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih!
Keräsi appelsiinit omasta puutarhastaan ja puristi siitä itse omilla kätösillään herkullisen mehun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään koskaan tee ITSE tuoremehua.
Täällä on taas ns. parempien ihmisten kokoontumisajot menossa. Juu, kukaan ei koskaan juo kaupan mehuja! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, juon aamuvotkani raakana tai joskus vedellä jatkettuna. En rupea mitään screwdrivereita säheltämään.
Hyvä niin. Sokeri aiheuttaa rasvamaksaa paljon tehokkaammin kuin alkoholi. Tai diabetesta. Vodka on hiilihydraatiton juoma, ei ollenkaan paha asia. Toki kokonaisuus ratkaisee, mitä muuta sen vodkan lisäksi päivän aikana suustaan alas laittaa.
En koska hedelmissä on valtavan paljon sokeria!