Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juotko tuoremehua joka aamu?

Vierailija
04.06.2022 |

Minä juon, mutta vain vasta puristettua. Puristan 2 appelsiinin mehun ja kaavin kaikki mahdolliset kuidut mukaan. Olisi tietysti parempi syödä ne appelsiinit kokonaisena.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska hedelmissä on valtavan paljon sokeria!

Vierailija
2/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan tuoremehua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kauhea sokerikuorma, ei ole hyväksi haimalle eikä maksalle.

Vierailija
4/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, juon  aamuvotkani raakana tai joskus vedellä jatkettuna. En rupea mitään screwdrivereita säheltämään.

Vierailija
5/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Saa hyvin energiaa, jotta jaksaa aamupalan voimin lounaaseen asti ilman kauheaa nälkää.

Vierailija
6/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin juonut mehua.

Vierailija
7/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kuin suurinpiirtein äitienpäivää ja kipeänä ollessani. En juo muutenkaan makeita mehuja paljon ollenkaan. Äitini tekemiä marjamehuja juon lasteni kanssa syksyllä ja talvella muutaman pullollisen, mutta en paljoa niitäkään.

Vierailija
8/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on vaan kahden appelsiinin mehusta. Mikähän kuormitus se on, kun toiset vetää lisättyä sokeria tai juovat alkoholia. 

Eri

Vierailija
9/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Saa hyvin energiaa, jotta jaksaa aamupalan voimin lounaaseen asti ilman kauheaa nälkää.

Ihme nälkäkurkia jotkut ovat. Vai mitä läpipaskoja jotkut ovat, jos on kauhea nälkä lounasaikana jo?

En minä ainakaan ole nälkäinen kuin iltapäivällä vasta, vaikka en söisi edes aamupalaa. Pystyn oikein hyvin nukkumaankin pitkään ja nälkä ei herätä. En syö yleensä mitään kympin jälkeen illalla edes.

Vierailija
10/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme nälkäkurkia jotkut ovat. Vai mitä läpipaskoja jotkut ovat, jos on kauhea nälkä lounasaikana jo?

En minä ainakaan ole nälkäinen kuin iltapäivällä vasta, vaikka en söisi edes aamupalaa. Pystyn oikein hyvin nukkumaankin pitkään ja nälkä ei herätä. En syö yleensä mitään kympin jälkeen illalla edes.

Syön klo 19 päivällisen ja kyllä lounasaikaan on jo kova nälkä. En jaksai olla syömättä iltapäivää asti sitten millään. 

Eri 

Vierailija
11/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on vaan kahden appelsiinin mehusta. Mikähän kuormitus se on, kun toiset vetää lisättyä sokeria tai juovat alkoholia. 

Eri

Toiset voivat olla myös ilman alkoholia, sokerivettä ja appelsiinimehuja. Varmasti useimmat ihmiset.

Vierailija
12/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin syön appelsiinit kokonaisina välipalana. 

Vierailija
13/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitte sisäistänyt avausta. Hän teki ITSE.

Vierailija
14/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön klo 19 päivällisen ja kyllä lounasaikaan on jo kova nälkä. En jaksai olla syömättä iltapäivää asti sitten millään. 

Eri 

Vai niin.

Vierailija
15/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Toiset voivat olla myös ilman alkoholia, sokerivettä ja appelsiinimehuja. Varmasti useimmat ihmiset.

No ei minusta appelsiini ole paha asia. Kyseessähän ei ole nyt mikään kaupasta ostettu tuoremehu. 

En menisi tuon sokerin kanssa ihan äärimmäisyyksiin. 

Vierailija
16/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih!

Keräsi appelsiinit omasta puutarhastaan ja puristi siitä itse omilla kätösillään herkullisen mehun!

Vierailija
17/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ananaspurkin liemi?

Vierailija
18/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään koskaan tee ITSE tuoremehua. 

Vierailija
19/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas ns. parempien ihmisten kokoontumisajot menossa. Juu, kukaan ei koskaan juo kaupan mehuja! 👍

Vierailija
20/92 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, juon  aamuvotkani raakana tai joskus vedellä jatkettuna. En rupea mitään screwdrivereita säheltämään.

Hyvä niin. Sokeri aiheuttaa rasvamaksaa paljon tehokkaammin kuin alkoholi. Tai diabetesta. Vodka on hiilihydraatiton juoma, ei ollenkaan paha asia. Toki kokonaisuus ratkaisee, mitä muuta sen vodkan lisäksi päivän aikana suustaan alas laittaa.