Työkaverini ivailee siitä, ettei minulla ole riittävästi mieskokemusta
En ole teini, vaan melkein 30. Työkaverini on minua viisi vuotta vanhempi ja minua on alkanut ärsyttää, kun hän neuvoo koko ajan, että "Sinun pitäisi elää enemmän, tapailla eri tyyppejä, käydä treffeillä enemmän niinkuin hänkin teki nuorempana. Niistä hänen jutuista ei kehtaa edes puhua kuinka roisisti hän on elänyt! Sinä senkun odottelet vaan tuollaisena siveyden sipulina"
Olen itse seikkailuni seikkaillut ja kumppaneita on kertynyt varmaan 30-35. En puhu tästä, mainosta, kerro tms. Se on minun asia.
En sitten oikein tiedä, mitä tuohon työkaverin joka viikkoiseen neuvon antoon sanoisi. En ole tähän mennessä sanonut kuin " niin kai sitten pitäisi".
Sanoisitko itse vai antaisitko työkaverin pitää sinua siveänä ja kokemattomana?
Kommentit (26)
Itse käyn töissä työn takia, en keksi yhtään tilannetta että olisin noin henkilökohtaiseen keskusteluun työkaverin kanssa ajautunut. Ei sillä, etteikö uteliaita työkavereita olisi kohdalle osunut.
Sanot vain, että olet itsekin jo kokenut aika paljon aiemmin ja tapaillut eri tyyppejä.
Vaikuttaa siltä, että työkaverisi haluaisi itse elää taas villiä tapailuelämäänsä, johon hänellä ei ole enää mahdollisuutta. Hän ei ilmeisesti ymmärrä, että kaikilla on oma elämänsä ja omat halunsa.
Se alkaa levittämään susta juttua, että sä olet tuollainen, jos myönnyt jotenkin noihin puheisiin. Etkö tunne noita tapauksia?
Onpa rajaton tyyppi. Minullakin oli parikymppisenä sellainen kaveri, jonka mielipiteen mukaan olin seksuaalisesti tosi kokematon, koska olin yhdessä ensimmäisen poikaystäväni kanssa (olen muuten edelleen). Mielenkiintoista oli toki se, etten juuri ollut kaverilleni sanonut juuta tai jaata seksielämästäni.