Omituisimmat saunatavat?
Yhtenä ainakin saunamajurit, jotka heittää älyttömän kovat löylyt ja heti perään pakenevat paikalta.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoituminen
Eihän tuossa ole mitään outoa. Minä telakoidun aina toverieni kanssa, olimme saunassa tai emme. Telakoitumista ei kuitenkaan pidä sekoittaa *omoiluun vaikka monet jostain syystä niin tekevät.
Ei ole homoa, jos pallit ei kosketa.
Kerta ei tee homoksi ja kymmestä aina nollaantuu !
Turkissa käytin muka suomalaisessa saunassa. Mielettömän kuumaksi lämmitetty sähkökiuas ja löylyn heitto oli ehdottomasti kielletty. Jo pelkkä sähkökiuas oli itselle pyhäinhäväistys.
kaveri täyttää ristikoita
Mun exä
Uimahallin saunassa kun joku tulee viileästä suihkusta, kiipeää ylälauteille ja heittää kuuppakaupalla kiukaalle vettä vaikka on jo sietämättömän kuuma !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoituminen
Eihän tuossa ole mitään outoa. Minä telakoidun aina toverieni kanssa, olimme saunassa tai emme. Telakoitumista ei kuitenkaan pidä sekoittaa *omoiluun vaikka monet jostain syystä niin tekevät.
Mun exä kirjuuttaa itekseen keskenään
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina rukoushelmet saunassa mukana. Siellä voi rauhassa keskittyä.
Ei anaalihelmet ole rukousnauha !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunalenkki
Kävely- tai juoksulenkki vai makkara joka paistetaan kiukaalla?
Sasse.
Exä sasse ja ryssi. Kädet ylös. Pidätyyys.
Vierailija kirjoitti:
Koirasta saunassa tulee lähinnä mieleen, että haju on varmaan aikamoinen.
Läpimärkä koira koko ajan vieressä, hyh.
Aivan.
Ja samaan aikaan täällä vouhkataan suihkusta ja peseytymisestä ennen saunaan menoa.
Rakit saastaisia, paskaa syöviä typeryksiä.
Mieheni mielestä saunassa pitää olla jo alkulämpö niin kuuma, ettei löylyä tarvitse heittää kuin harvakseltaan. Huviksi.
Mun mielestäni sauna ei saisi olla kuuma kun sinne menee, vaan se kuumuus tulee nimenomaan löylyä heittämällä. Ja sitten hiipuu, kunnes taas heitetään löylyä.
Minä en siis juurikaan istu meillä saunassa, koska siellä on liian kuuma. Käyn vaan pesulla siellä, alalauteella istuen, ja lähden pois.
Vierailija kirjoitti:
Vastapäisen kerrostalon nuorten miesten joukko tulee aina munasilleen pihalle jäähdyttelemään saunavuorollaan.
Ei siinä, että minua haittaisi yhtään. Otan kiikarit valmiiksi esille.
Exällä oli kiikarit aina esillä olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuultua: rouva korosti naiseuttaan antamalla kk-veren valua pitkin reisiä saunoessaan, että poikansa ymmärtäisi sen olevan luonnollista. Herrakin kuulema oli hyvin vapautunut ja miehekäs, piereskeli löylyssä vastineeksi rouvan käytökselle. Järkyttävää mutta ihan tosi juttu.
Totta. Exän lapsuudenperhe.
Vierailija kirjoitti:
Vieraanani käynyt perhe saunoi siten, että eivät peseytyneet ennen löylyyn menoa. Saunassa sitten
lotrasivat vettä päällensä älyttömästi, niin että hikinen likavesi valtasi saunan. Kyllä lauteet haisi
jälkeenpäin hirveälle. Piti kuurata koko sauna perusteellisesti.
Miten sä voit tietää? Olitko kyyläämässä ovenraosta vai kuuntelitko korva ovessa kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoituminen
Kerta ei tee homoksi ja kymmestä aina nollaantuu !
Mun exä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tuttavaperheen koira tulee aina mukaan lauteille. Musta se on jotenkin creepy
Eläinrääkkäystä se on jos sen annetaan olla siellä pidempään.
Meillä koira ihan vapaaehtoisesti tulee saunaan ja siellä myös pysyy. Jos koira pestään ilman että sauna on lämmitetty, menee koira silloinkin saunaan ja nököttää lauteilla odottaen lämpöä.
Hyi hlvt rakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mielestä saunassa pitää olla jo alkulämpö niin kuuma, ettei löylyä tarvitse heittää kuin harvakseltaan. Huviksi.
Mun mielestäni sauna ei saisi olla kuuma kun sinne menee, vaan se kuumuus tulee nimenomaan löylyä heittämällä. Ja sitten hiipuu, kunnes taas heitetään löylyä.
Minä en siis juurikaan istu meillä saunassa, koska siellä on liian kuuma. Käyn vaan pesulla siellä, alalauteella istuen, ja lähden pois.
Hyvä. Naisen paikka on muutenkin alalauteella
Saunaklonkku