RJMT1986
Kertokaa naiset viisaampana mitä haette miehessä kun on puhe nyt sellaisesta jonka kelpuutatte parisuhteeseen, perheen rakentamiseen ja kaikkeen muuhun elämää suurempaan.
Millaisia piirteitä miehessä pitää olla? Ja lisäksi MITEN ISO OSA NAISTEN MIELESTÄ TOIMIVA SEKSI ON SUHTEESSA??
Kyselen näitä kun ihmettelen oman naiseni toimintaa toisinaan ja hänen ainut toteamus on että elä vertaa kaikkiin naisiin yms. Mikä on todellakin jo vituttavaa kun kyse ei ole siitä vaan suuresta hämmenyksestä minkä hän toiminnallaan tekee tai antaa kuvan ulospäin.
Tiedän että tämä on maku kysymys ihan kaikilla ja aivan varmasti sen tiedän itsekkin , mutta lähinnä haluan nähdä onko yhteneväisyyksiä.
Onko ulkonäöllä mitään merkitystä vai ei?
Itse olen komeaksi kehuttu ihan perus mies , pidän itseäni siinä mielessä erillaisena kuin suurin osa suomalaisista miehistä että minä haluan puhua tunteista ja näytänkin ne, lisäksi kehun naistani enkä koskaan turhasta, kaikki mitä sanon tulee sydämmestä. Hän toisinaan ihmettelee mistä sanat tulevat ja miksi minulle on niin helppo niistä sanoa, sanon vain sen että koska minä rakastan sinua niin sanat vain tulevat ja ne tulevat sydämmestä.
Jätä se sika!