Lidlin pensasmustikat homeessa :(
Ostin noita samoja viime viikon perjantaina tarjouksessa ja se erä oli hyvää vielä tämän viikon puolivälissäkin. No nyt ostin taas samoja rasioita mutta homeessa olivat paketin sisimmäiset. Liekö tuota samaa erää kuin oli myynnissä jo viime viikolla? Ällöä joka tapauksessa. Toivottavasti kukaan ei käyttänyt mihinkään juhlaleivontaan tms.
Kommentit (13)
Palatua rasia ja kuitihan sinulla on.Saat rahasi takaisin. Vai oletko nitä ihmisiä,jotka ei kuitia ota? Kannataisi otaa. Ihan samoin käy like kuin liike ,eikä ysin Lidi. Oli kyse mustikka,mansikka. valmiit hedelmä pussit tarjous, nin s-ketjun kuin K-ketun liikeissäkin. Eivät lennätä suomen vain yhä satsia. Menen tukkuihin ja sieltä likeisin jne..Erä on jo tukussa voinut seitä ties kuinka kauan enenkuin kaupan hyllylle mustikat,mansikat, hedelmät ymm.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä Turkkilaisia mustikoita?
Espanjalaisia näkyivät olevan.
Vierailija kirjoitti:
Palatua rasia ja kuitihan sinulla on.Saat rahasi takaisin. Vai oletko nitä ihmisiä,jotka ei kuitia ota? Kannataisi otaa. Ihan samoin käy like kuin liike ,eikä ysin Lidi. Oli kyse mustikka,mansikka. valmiit hedelmä pussit tarjous, nin s-ketjun kuin K-ketun liikeissäkin. Eivät lennätä suomen vain yhä satsia. Menen tukkuihin ja sieltä likeisin jne..Erä on jo tukussa voinut seitä ties kuinka kauan enenkuin kaupan hyllylle mustikat,mansikat, hedelmät ymm.
En jaksa nyt ruveta noita säilömään kun en tiedä koska taas menen Lidliin muutenkaan. Millä mä todistan että olivat homeessa jo tänään, pari päivää ostamisesta?
Ostin suomalaisia XXL pussissa ja aamupuuron päällä tuli homeen maku suuhun. Pettynyt.
itse ostin espanjalaisia mansikoita ja samalla lailla homeisia.
En viitsinyt lähteä palauttamaan kun "löpö" olisi maksanut edestakaisin 12. Käydään 1xvko kaupassa ja ei ne kaupassa voi tietää, olisinko vain unohtanut mansikat kassiin homehtumaan lämpöiseen.
Yksi homeinen rasia yhdessä kaupassa ei toki välttämättä tarkoita sitä, että jokainen rasia olisi pilalla. Tuoretuotteet ovat valitettavasti vähän sellaisia ettei niistä voi sataprosenttisesti taata etteivät mene huonoksi missään vaiheessa matkalla kasvatuspaikasta kuluttajan lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
itse ostin espanjalaisia mansikoita ja samalla lailla homeisia.
En viitsinyt lähteä palauttamaan kun "löpö" olisi maksanut edestakaisin 12. Käydään 1xvko kaupassa ja ei ne kaupassa voi tietää, olisinko vain unohtanut mansikat kassiin homehtumaan lämpöiseen.
tarkoitan 12. bensa on karmean kallista.
Itse olen yleensä ottanut kuvan pilaantuneista tuotteista ja lähettänyt viestiä kauppojen asiakaspalveluun. Yleensä homma on toiminut sitä kautta, kerran olisi tarvinnut kaivaa roskiksesta pilaantuneet kanat mutta jätin sen välistä.
Marjat kannattaa katsoa huolellisesti.
Olen joskus ostanut homeisia karhunvadelmia ja pinnalta homeessa olevia lakkoja.
Harmi, että kaupan karhunvadelmia ei ole maltettu kypsyttää tarpeeksi. Ehkä ne kestävät siten kaupassa pidempään, mutta eivät ne päädy ostoskoriin.
Mulla oli sama juttu. Ratkaisuni: en osta niitä enää sieltä.
Homeisista tomaateista soitin heti kun huomasin. Kuitilla hyvittivät seuraavalla käyntikerralla. Ei mitään ongelmaa.
Onko niitä Turkkilaisia mustikoita?