Uusi tuttipullo vastasyntyneelle: laitanko koneeseen vai pelkästään keitän?
Kommentit (9)
Missä vaiheessa voi sitten alkaa koneessa pestä, jos ei vastasyntyneelle?
itse olen tiskannut lasteni tuttipullot käsin niin kauan kun pulloa on käytetty. myöskään en keitä joka kerran jälkeen vaan pari kertaa viikossa.
Meillä ei ole konetta :). Koneesta tosin joidenkin mukaan jää pesuainejäämiä astioihin.
Toivottavasti sulla imetys onnistuu, ettet joudu tuohon pullorumbaan. Mun mielestä se oli tosi rasittavaa, kun aina sai olla niitä pulloja pesemässä. Vaikka niitä oli iso liuta, niin aina ne oli kaikki likasena. Siltä se ainakin tuntui.
ja tuntuu et saa kokoajan olla tiskaamassa vaiks muut astiat onneks pestää konees
Kyllä on tosi fiksua ajatella tuokin puoli valmiiksi, eikä sinisilmäisesti kuvitella, että kaikilla imetys onnistuu.
Meillä ei ollu pullon pulloa, millä syöttää. Eikä maito koskaan noussut. Kyllä siinä väsymyksen tilassa olisin toivonut, että olisin ajatellut asioita vähän laajemmin.
Tsemppiä ap!
No, jos sulla kerran on kokemusta aiheesta, niin miksi tuollainen ikävä sävy? Taidat olla oikein empaattisuuden suurin ilmentymä.
mielestäni kysymys ei ollut loukkaava ja oma mielipiteeni on että jokainen äiti tekee niin kun haluaa. pulloruokinta on aivan ok. toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä kysymällä ap:lta että kokeileeko imettää ja jos pahoitin mielesi, pyydän kovasti anteeksi.
vaikka imettää yrittää aionkin, kiva et sai selkeet ohjeet miten ajaa pullo sisään valmiiks :)
Kiitos vastanneille ja ap:lle et ehti kysymään ensin
Meille neuvolan täti sanoi, ettei tarvitse keitellä kuin sen ekan kerran. Eihän rintojakaan desinfioida ennen syöttöä.