Miksi miehet on valmiita "sellaisenaan", mutta naisten pitää laittautua
Joo, kenenkään naisen ei pidä laittautua ja miehetkin voi meikata, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Miehille siistiin ulkonäköön riittää peseytyminen ja puhtaat vaatteet, hiukset pitää joskus leikata. Miksi naisilla sama juttu ei riitä? Pitää värjätä ja huoltaa hiuksia, meikata, laittaa kynnet, ajella säärikarvat jne jne. Onko se niin, vai olemmeko vaan tottuneet sen näköisiin naisiin? Kieltämättä jos nainen on hienossa juhlamekossa ilman meikkiä, se näyttää oudolta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miehet odottavat naisten laittautuvan. Olen itse pikkuhiljaa luopunut siitä, enkä ole meikannut pariin vuoteen, enkä käytä korkokenkiä, enkä hienoja vaatteita jne. Tämän seurauksena mies lopetti seksin kokonaan. Melko sama lopulta sitten, ehkä hän on aina kiihottunut enemmän meikistä kuin minusta, en vain tiennyt sitä aiemmin.
Outo tyyppi. Minun mieheni tyrkyttää seksiä haitaksi asti, vaikka en koskaan meikkaa, en käytä korkohenkiä eikä auta, vaikka pitäisin jalassa pitkälahkeisia villahousuja.
En allekirjoita. Jos miehellä on hyvät geenit, ei tarvi paljoa panostaa, hyvältä näyttää joka tapauksessa. Sitten taas jos ei ole, miehestä ei saa hyvännäköistä vaikka kuinka panostaisi ulkonäköönsä.