Onko kenelläkään muulla krapula?
...ja löytyykö korjaussarjaa?
Mukavaa oli eilen, mutta nyt on erilaisia asioita hukassa. Siis ihan kotonani juopottelin. Ihmettelen, missä on kaksi tyynyä, kahvinkeittimen pannu ja sytkäri.
Kommentit (27)
Join yhden saunaoluen ja pari lasia viiniä ja viimeiseksi ihan vaan mehua pari lasillista niin ei onneksi ole krapula. Viimeisetkin rippeet haihtuu kun lähden tästä kohta koiran kanssa aamulenkille. Kovasti hommaa päivälle
Vierailija kirjoitti:
Join yhden saunaoluen ja pari lasia viiniä ja viimeiseksi ihan vaan mehua pari lasillista niin ei onneksi ole krapula. Viimeisetkin rippeet haihtuu kun lähden tästä kohta koiran kanssa aamulenkille. Kovasti hommaa päivälle
Tykkään koirista, mutta olen mielissäni, että minulla ei ole sellaista.
Jos olisi niin sen kanssa joutuisi menemään pihalle. Oksentelisin joka askeleen jälkeen ja joutuisin keräämään jätökset.
-ap
Mulla on kaksi kaliaa. En pysty juomaan niitä.
Ei oo vielä krapula. Kyllä se parin päivän päästä tulee. Ainoasta laillisesta päihteestä tulee aina krapula. Ihan peeseestä.
Ei kerennyt edes tulla,siirtelen huomiseksi
Tänään taas Rockfestiin, ei jouda krapuloitsemaan!
Koko illan pämppäsin, kivaa oli. Nyt on krapula, kohta lisää kaljaa.
Känni päälle kun ei muutakaan nyt ole. Päihteet on parasta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole krapulaa, en juo.
Miksi sinua kiinnostaa aloitus, mikä ei millään tavalla koske elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kerennyt edes tulla,siirtelen huomiseksi
Tässä on nyt jokunen vuosi mennyt miettiessä, että kuinka voisi siirtää krapulan nukkumaan menoon. Joudun harjoittelemaan lisää.
En osaa oikein kuvta tilannetta, mutta siis että se kaikista paskin olo tulisi unessa.
Vierailija kirjoitti:
Känni päälle kun ei muutakaan nyt ole. Päihteet on parasta elämässä.[/quote
Eikö olekin, on kiva olla päissään tai aineissa,ei tartte välittää mistään
Kaljasta en tykkää ja ihmettelen, miksi olen unohtanut valkovenäläiset.
Nuorena juotiin ampiaisia ja sinisiä enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin, on kiva olla päissään tai aineissa,ei tartte välittää mistäänNo on! Sinähän sen tiedät kuin myös minä.
Oli joskus neljävuotta sitten viimeisin. Ei ole sitten tullut juopoteltua, eikä tuo liiemmin harmita.
Vierailija kirjoitti:
Oli joskus neljävuotta sitten viimeisin. Ei ole sitten tullut juopoteltua, eikä tuo liiemmin harmita.
Kunpa minäkin pystyisin samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin, on kiva olla päissään tai aineissa,ei tartte välittää mistäänPitää hommata lisää kukkaa niin ei tarvi ryypätä. Tästä kaljastakin tulee kuitenkin melko karmea jälkiolo. Hyi että hirvittääkin ajatus olla ilman päihteitä. Niin tylsää että menee kiinostus koko elämään.
Hyvin mieto krapula. Join pullon kirkasta.
Ei tule juotua viiniä tai olutta.
Pientä jomotusta ja veto pois. Join jotain 12 kaljaa...
Kohta vois lyyä saunanpesään tulet ja korkata olusen.
Join kaksi lasia viiniä ja sain siitä migreenin. Jouduin ottamaan aamulla migreenilääkkeen. Nyt on ihan ok olo. En ikinä ota tasoittavaa, inhottava ajatus.