Onko kenelläkään muulla krapula?
...ja löytyykö korjaussarjaa?
Mukavaa oli eilen, mutta nyt on erilaisia asioita hukassa. Siis ihan kotonani juopottelin. Ihmettelen, missä on kaksi tyynyä, kahvinkeittimen pannu ja sytkäri.
Kommentit (27)
Jees poika hakee lisää juotavaa. On lapsista jotain hyötyäkin kun ne täyttää 18. Jokin aikavääristymä tässä kyllä on. Eihän mulla voi olla noin vanhoja lapsia. Sehän tarkoittaisi että olisin muka törkeän vanha. Viimeistään illalla olen korkeintaan 29 vuotias. Silloin pokataan joku uusi nuori typykkä.
Eilen oli kavereiden kanssa saunailta ja kohta pitäisi lähteä sisareni kanssa perinteiselle koulunpäättäjäiskierrokselle, vaikka koulunkäynti loppui jo 30 vuotta sitten.
Vieläkin huimaa, vaikka alkometri näyttää nollaa. Eiköhän olo tästä kohta kohene, kun saa raitista ilmaa ja lisää skumppaa.
Viikko menny ja ahdistaa.
Millon tää loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole krapulaa, en juo.
Miksi sinua kiinnostaa aloitus, mikä ei millään tavalla koske elämääsi?
Raittiina raivot haluavat nostaa itsensä jalustalle, kun kukaan muu ei sitä heidän puolestaan tee.
Krapula tulee vasta kolmen vuorokauden juopottelusta, nyt sinulla on vain tilapäinen huono olo! Katsoppa kadonneita tavaroitasi jääkaapistasi ja tyynyt saattavat olla naapurin rouvan luona? Huomenna on ehkä jo minun vuoroni tuntea krapulata.
Miksi saan kaamean sotkun asuntoon kun juon täällä yksin?
Parin tunnin päästä saunaan ja tsup, tölkki aukeaa.