Hauskaa lakkiaispäivää! Monetko lakkiaiset edessä tänään?
Kommentit (26)
Kahdet, ja molemmat alkaa / molempiin kutsuttu klo 16.00.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, eikä olisi varaakaan osallistua tai juhannuksen viettoon ei olisi rahaa ollenkaan. Ei tule rahaa niin paljoa kun hinnat ovat nousseet.
Mitä rahaa juhannuksen viettoon muka tarvitaan?
Mäyris kosanderia ja makkarapaketti maksaa maltaita
Ei ole kenenkään juhlia tänäkään vuonna. Olen ollut lakkiaisissa 2 kertaa. Ensimmäiset olivat vanhemman serkkuni, itse olin silloin alakouluikäinen. Toiset olivat omani. Olen melko varma, että lakkiaisia ei tulekaan enää koskaan vastaan, olen itse ns. läheisimmän sivun nuorimpia, eikä tuttavapiiriin muutenkaan enää taida tulla vuosien saatossakaan ketään sen ikäistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenenkään juhlia tänäkään vuonna. Olen ollut lakkiaisissa 2 kertaa. Ensimmäiset olivat vanhemman serkkuni, itse olin silloin alakouluikäinen. Toiset olivat omani. Olen melko varma, että lakkiaisia ei tulekaan enää koskaan vastaan, olen itse ns. läheisimmän sivun nuorimpia, eikä tuttavapiiriin muutenkaan enää taida tulla vuosien saatossakaan ketään sen ikäistä. :)
*suvun
Ei ole ollut yhtään lakkiaisia viimeiseen 10 vuoteen. Ärsyttää sosiaaliset ryöstökalastelijat, jotka kutsutaan samana vuonna useampiin lakkiaisiin.
0 en tunne ketään lukioikäistä