Hauskaa lakkiaispäivää! Monetko lakkiaiset edessä tänään?
Kommentit (26)
Kahdet. Tunti ajomatkaa ekoihin. Näiden väliä onneksi alle ouoli tuntia.
0, eikä olisi varaakaan osallistua tai juhannuksen viettoon ei olisi rahaa ollenkaan. Ei tule rahaa niin paljoa kun hinnat ovat nousseet.
Vierailija kirjoitti:
0, eikä olisi varaakaan osallistua tai juhannuksen viettoon ei olisi rahaa ollenkaan. Ei tule rahaa niin paljoa kun hinnat ovat nousseet.
Mitä rahaa juhannuksen viettoon muka tarvitaan?
Menee vähintään 200e aina juhannuksena herkkuihin ja alkoon. Enemmän jos käydään jossain ravintoloissa.
En oo ikinä ollu yhessäkään lakkiaisessa. Yksi kesä naapuri kyllä kertoi, että oli kiireinen päivä kun juossut monissa lakkiaisissa ja on itse myös opettaja. Aamulla eka omat oppilaat, sitten tutuilla ja sukulaisilla juoksut. Ja omat lapset myös. Aivan puhki oli illalla, kun istuttiin naapurilla iltaa.
Yhdet. Miehen siskopuolen kakaran lakkiaiset. Tunnin ajomatka, naama norsunvitulla olevalle kiittämättömälle penikalle lahjan anto ja keskinkertaisen todistuksen ihailua. Siitä paskojen tarjottavien ääreen pohtimaan että minkä taudin mistäkin tuotteesta saa ja sitten kotiin lähtö.
Alexac kirjoitti:
Yhdet. Miehen siskopuolen kakaran lakkiaiset. Tunnin ajomatka, naama norsunvitulla olevalle kiittämättömälle penikalle lahjan anto ja keskinkertaisen todistuksen ihailua. Siitä paskojen tarjottavien ääreen pohtimaan että minkä taudin mistäkin tuotteesta saa ja sitten kotiin lähtö.
Oletkin varmasti juhlien ilo.
Jihaa, ei yksiäkään! Ei ole ollut vuosiin, pienet piirit, ja heillä kaikki lakitettu/valmistuneet ammattiin, ja kyllä, heillekin on järjestetty erikseen valmistujaisjuhlat. Onneksi naapureissakaan ei ole ketään ja vaikka maalla asutaan, niin vasta kutsusta mennään. Ainakin ennen lakkiaisiin pystyi menemään ilman kutsuakin onnittelemaan.
Alexac kirjoitti:
Niin tai niiltä ihmisiltä...laita maski!
Parit olisi ollut, riskiryhmäläisenä en lähde. Jäänyt hautajaiset ja häätkin välistä viime vuonna. Sen verta paljon väkeä tuollaisissa tapahtumissa että riski olisi samaa luokkaa kuin pubissa käymisissä.
Ovat eduskunnan toimesta onnistuneet epidemiaa pitkittämään jo pari vuotta, osaamista kait sekin vaatii.
Alexac kirjoitti:
Kuulostat aikamoiselta kusipäältä.
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Niin tai niiltä ihmisiltä...laita maski!
FFP3 syytä laittaa jos tuollaiseen menee. Vaihtoehtokin on olemassa eli jättää käymättä, rahaa voi siirtää vaikka suoraan pankkitilille jollei ketään lähettyviltä ole menossa jotta voisi rahakuoren laittaa mukaan.
Lahjakortit ei ole kaikkien mieleen, osalla jää käyttämättäkin kun pitäisi ihan kaupassa saakka käydä.
Virukseen menehtyneitä ennätysmäärä nyt keväällä, ei kannata turhaan kävästä missään mikä ei ole välttämätöntä.
Yhdet. Poika on tästä naapurista, mutta juhlat pidetään noin 5 km päässä juhlatiloissa.
0. Minäkään en ole koskaan ollut.
Kahdet. Ystäväperheiden lapsia. Omat lapset juhlivat viime ja toissa vuonna.
Ei yhtiäkään tänäkään vuonna, koska ei minulla ole kavereita tai ystäviä tai mitään muutakaan. Sukulaisten kanssa en ole missään väleissä johtuen sukuni narsistisuudesta ja alkoholisoituneisuudesta, eli sitäkään kautta ei kutsuja ole tiedossa.
Olen ollut elämäni aikana kolmissa lakkiaisissa: omissani ja kahden pikkusiskoni juhlissa. Kyllähän se kertoo omaa karua kieltään siitä että olen hylkiö.
Minä vietän nyt puolustusvoimien lippujuhlaa enkä mitään lakkiaisia.
Tänä vuonna ei ole yhtään lakkiaisia. Ensi keväänä mun pikkuserkku valmistuu ammattiin, silloin menen sinne, jos saan kutsun.
Ei yhtään. Eikä taida moneen vuoteen tullakaan. Takavuosina oli useitakin . Ehkä sitten kun lapsenlapset mahdollisesti menevät lukioon.
Mulla 0, tytär menee yksiin.