Ostaako miehenne teille vaatteita?
Luin taas mukavaa romanttista kirjallisuutta ja jälleen kerran rikas mies oli ostanut naiselle täysin uuden puvuston. Täydellisesti istuvia tottakai. (siis yllätyksenä kysymättä naisen näkemystä)
Siitä tulikin mieleen, että tekeekö jonkun mies oikeasti näin?
Entä onko se mielestänne romanttista?
Kommentit (26)
Kyllä ostaa, mun mies tietää mun maun tosi hyvin ja koko on hänella kans tiedossa. Ainut mitä ei osta on farkut tai housuja ylipäätään, koska mun vartalolle sopivaa mallia ei osaa valita. Niissä oon niin tarkka että haluan olla niitä itse sovittamassa.
Mun mies ostaa vaatteita ja alusvaatteita mulle. Osaa valita paremmin kuin minä itse. Parhaat rintsikat on miehen ostamat, itse en ole löytänyt yhtä hyvin istuvia koskaan. En tiedä miten se osaa.
Voi luoja ei!! Ihan karmea ajatuskin. Minulla on oma tyyli ja maku enkä laita päälleni ainuttakaan vaatekappaletta, josta en tykkää. En tosiaankaan ikinä. Ystävät ostaa joskus kirppareilta "minunnäköistä" . Siirrän kaapin perälle ja kiikutan sopivan ajan jälkeen jonnekin konttiin.
Heh tuo on aika vakiokauraa romanttisessa kirjallisuudessa jos on rikas mies ja köyhä nainen-kuvio. Olen joskus ihmetellyt sitä samaa, että miten ihmeessä voi muka onnistua (joskushan se mies on tietty laittanut sihteerinsä asialle) ja toisaalta että aika Red flag olisi jos toinen haluaa pukeakin toisen ihan oman makunsa mukaan.
Mutta itse kysymykseen, mies ei osta minulle vaatteita. Tai no jonkun kylpytakin on joskus ostanut, hatun ja kerran kengät joita olin sovitellut ja ihastellut miehen läsnä ollessa, mutta en ollut raaskinut ostaa. Eikä me nyt muutenkaan kovin paljon ostella toisillemme lahjoja, se tuntuu jotenkin turhalle.
ei osta.
Mutta toivon että ostaa chanelin jakun.
Ostaa huoravaatteita minulle ja pitää minua pienenä panolutkanaan.