Ostaako miehenne teille vaatteita?
Luin taas mukavaa romanttista kirjallisuutta ja jälleen kerran rikas mies oli ostanut naiselle täysin uuden puvuston. Täydellisesti istuvia tottakai. (siis yllätyksenä kysymättä naisen näkemystä)
Siitä tulikin mieleen, että tekeekö jonkun mies oikeasti näin?
Entä onko se mielestänne romanttista?
Kommentit (26)
Ei osta minun mies, ja olen aika iloinen. Metsään menisi aika varmasti. Koko, väri ja ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos lahjan haluaa olevan yllätys, ei kai sitä voi etukäteen tiedustella millaisen haluaa? Muussa tapauksessahan on sama antaa vaan rahaa tai lahjakortti lahjaksi, mutta eikö se olisi aika tylsää?
Vai kannattaako nykynaisille ostaa lahjoja ensinkään... mikään ei kelpaa ja kaikesta loukkaannutaan kuitenkin...
En haluaisi kyllä rahaa tai lahjakorttia mieheltäni lahjaksi. Varmoja on omat lempikukat, lempisuklaa ja itse leivottu mansikkakakku. Ei niitäkään aina saa, mutta noin vinkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lahjan haluaa olevan yllätys, ei kai sitä voi etukäteen tiedustella millaisen haluaa? Muussa tapauksessahan on sama antaa vaan rahaa tai lahjakortti lahjaksi, mutta eikö se olisi aika tylsää?
Vai kannattaako nykynaisille ostaa lahjoja ensinkään... mikään ei kelpaa ja kaikesta loukkaannutaan kuitenkin...
En haluaisi kyllä rahaa tai lahjakorttia mieheltäni lahjaksi. Varmoja on omat lempikukat, lempisuklaa ja itse leivottu mansikkakakku. Ei niitäkään aina saa, mutta noin vinkiksi.
Aika kapea valikoima :/
Naiset ne vain haluaa lahjoja. Mitä kalliimpia, niin sen parempia. Kaikki itsetehty on kuin myrkkyä naisille. Jos mies antaisi naiselle joululahjaksi origamin, niin nainrn ulisisi siitä palstalla ja toiset palstanaiset haukkuisi miehen pihiksi.
Alusvaatteita ostaa mutta aina väärä koko!
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne vain haluaa lahjoja. Mitä kalliimpia, niin sen parempia. Kaikki itsetehty on kuin myrkkyä naisille. Jos mies antaisi naiselle joululahjaksi origamin, niin nainrn ulisisi siitä palstalla ja toiset palstanaiset haukkuisi miehen pihiksi.
Sorry nyt vain, mutta me nyt vain halutaan mies, josta olisi jotakin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Alusvaatteita ostaa mutta aina väärä koko!
Laihduta läski.
Kyllä mies ostaa minulle lahjaks jouluna sekä yöpaitoja että aamutakkeja.
Sekä aamutossuja.
Tietää niiden koon ja minun makuni. Kaikki ostokset ovat olleet ja laadukkaita ja onnistuneita.
On ostanut myös syntymäpäivälahjaksi koruja, joita olen ihastellut.
No ei ole kovin helppoa sellainen :D
Voin maksaa, mutta arvon nainen saa tulla itse valitsemaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Itsekin haluaisit jos sinulla olisi mahdollisuus saada niitä.
Onneksi ei. Ei osaisi ostaa sopivan kokoisia. En pysty siihen itsekään sovittamatta.
Ostaa, tavallisia arkivaatteita. Ihan ok ovat yleensä.
No ei mitään puvustoja, mutta olen tosi huono shoppailemaan jne. niin kyllä mun eksä on tuonut mulle monesti vaatteita. Onhan se vähän noloa. Mutta ihan kivoja vaatteita.
Ei osta koskaan, enkä minäkään miehelle. Ehkä jonkun pyjaman ostaminen olisi ok, mutta tavalliset vaatteet haluan itse valita.
Ei osta, kun tietää riskin pieleen menemisestä olevan suuri. ;) Enkä mä kyllä häneltä mitään vaatteita haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa, tavallisia arkivaatteita. Ihan ok ovat yleensä.
Onko se romanttista?
Mun miesystävä ostaa vaatteensa verkkokaupoista, ja usein tilauksessa on ylläreitä mullekin. Treenivaatteita ja vapaa-ajan vaatteita enimmäkseen. Antaa vaatteita myös joulu- ja synttärilahjaksi. Täytyy sanoa, että oon kyllä aika onnessani tästä! Kukaan mies ei aiemmin ole ostanut vaatteita lahjaksi. Hänellä on erittäin hyvä maku ja olen tykännyt kaikesta mitä olen saanut. Ihana mies.
Ei ole ostanut koskaan, ei mitään lahjoja muutenkaan kuin peruslahjat joulina ja syntymäpäivänä, niin kuin minäkin hänelle.
Ei osta. Itse asiassa mä kyllä uskoisin että osaisi ostaa,tietää mun maun ja koon aika hyvin. Parempi kuitenkin ostaa itse. Koruja ja asusteita kyllä on ostanut