Litteän maan teoria alkanut kiinnostaa
Olen tutkinut asiaa ja funtsinut että siinähän voisi olla järkeä. Kuten esimerkiksi että miten vesi voi pysyä tuhatta ja sataa pyörivän pallon pinnalla, tai että kuinka paljon vettä pitää kaataa että saisi kasan vettä aikaan....
Kommentit (342)
Ite oon ollu tästä maapallon muodosta sitä mieltä, etten ole oikeastaan mitään mieltä. Se, että julistais sen olevan pyöreä tai litteä, loppupeleissä perustuis ulkoapäin tulleeseen tietoon johon on päättänyt luottaa. Mulle se on aivan sama onko muoto mikä, vai kenties ontto, se ei vaikuta mun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ollu tästä maapallon muodosta sitä mieltä, etten ole oikeastaan mitään mieltä. Se, että julistais sen olevan pyöreä tai litteä, loppupeleissä perustuis ulkoapäin tulleeseen tietoon johon on päättänyt luottaa. Mulle se on aivan sama onko muoto mikä, vai kenties ontto, se ei vaikuta mun elämään.
Niin, kenelle se kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kenelle se kuuluu?
Mitä?
Mua kiinnostaa litteän mahan teoria enemmän.
Järjetöntä väittää, että maa pallo, joka kiitää avaruudessa mieletöntä vauhtia.
Maan on pakko olla pyöreä, koska kun lähdet johonkin, päädyt aina johonkin. Lopulta menet ympyrää. Maa ei koskaan pääty. Lisäksi muutkin planeetat on pyöreitä. Ei maapallo ainoana kiekkona avaruudessa leiju.
Aivosoluni alkoivat tuhoutumaan jo ekalla sivulla, ja ne jäljellä olevat onneksi viskasivat mut tänne vikalle sivulle :) Hauska aihe, youtubesta löytyy hyvää viihdettä "flat earth". Osa jenkeistä varmaan tekee tätä myös huumorilla, mutta sääliksi käy heitä jotka ottavat tän tosissaan. Salaliittoteoriat, se kai niissä koukuttaa, että ne VOISIVAT olla totta :)
Laivalla avomerta katsoessa, vähän vaikea uskoa että maapallo olisi litteä. Näyttää kaareutuvan...
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä väittää, että maa pallo, joka kiitää avaruudessa mieletöntä vauhtia.
Ja mikä olisi järjellisempi väitös? a) maa_kiekko, joka kiitää avaruudessa mieletöntä vauhtia b) maa_kiekko, joka kiitää avaruudessa hidasta vauhtia c) maa_kiekko, joka pysyy paikallaan, koska ei ole kiire enää mihinkään, joulu jo ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivosoluni alkoivat tuhoutumaan jo ekalla sivulla, ja ne jäljellä olevat onneksi viskasivat mut tänne vikalle sivulle :) Hauska aihe, youtubesta löytyy hyvää viihdettä "flat earth". Osa jenkeistä varmaan tekee tätä myös huumorilla, mutta sääliksi käy heitä jotka ottavat tän tosissaan. Salaliittoteoriat, se kai niissä koukuttaa, että ne VOISIVAT olla totta :)
Laivalla avomerta katsoessa, vähän vaikea uskoa että maapallo olisi litteä. Näyttää kaareutuvan...
Tässä on litteä maa, ja sen yhdellä pienellä alueella on maapallo.
Litteä maa, jossa on myös maapallo.
Litteän maan teoria on CIA:n psyop, jonka on tarkoitus viedä kaikki uskottavuus salaliittoteorioilta, jotka pohjautuvat ihan oikeisiin salaliittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Litteän maan teoria on CIA:n psyop, jonka on tarkoitus viedä kaikki uskottavuus salaliittoteorioilta, jotka pohjautuvat ihan oikeisiin salaliittoihin.
Tai sitten pyöreä maa on psyop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pyöreä maa on psyop.
Jänskää on muuten se, että kirjoitin juuri yhden viestin, jossa ei ollut mitään kiellettyjä sanoja f a k e / a l i en / i n v a s i o n -teoriasta, ja se jäi palstasensuurin kynsiin.
Ehkä se, mitä meille kouluissa on kerrottu, on juuri psyop.
https://www.iskcon-truth.com/bhu-mandala/bhumandala-jambudvipa/Jambudvi…
Tässä kuvassa näkyy myös Bharata varsha, jossa me asumme, ja sen vieressä on Kimpurusha varsha. Joskus nämä paralleeli maailmat kohtaavat. Lumimes, Isojalka-ilmiö on aivan todellinen. He asuvat Kimpurusha varshassa ja tulevat joskus alueellemme. Tämä on kirjoitettu muinaisissa teksteistä, siis niistä, jotka asuvat myös Kimpurusha varshassa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa.
Yhä hurjemmaksi se meno menee.