Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä esteettinen hoito tai muu konsti on saanut ulkonäköä raikkaammaksi tai nuorekkaammaksi?

Vierailija
03.06.2022 |

Millä konstilla olette saaneet raikastettua ilmettä, tai mikä esteettinen hoito on toiminut? Ikää on ja ilme väsähtäneempi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden oikominen ja valkaisu. Otsan uurteiden täyttö.

Vierailija
2/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen kuorinta poistaa sen ensimmäisen kauhtuneen kerroksen ja kuulauttaa kivasti. Yllä mainittu hampaiden valkaisu piristää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hifu

Vierailija
4/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hieronut raikkaita kurkkuvoileipiä poskiin (myös takapyypyyn poskiin).

Vierailija
5/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy

Ulkona liikkuminen

Positiivisuus

M47, meikkejä käyttämätön

Vierailija
6/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nofap

Vierailija
7/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aikuisiällä tehty hampaiden oikomishoito.

Olen hampaitani valkaissut itse kotona näillä, toimii!

https://valkaise.com/hampaiden-valkaisu/crest-3d-white-professional-eff…

Kulmat antaa kasvoille kehyksen, ne siis kannattaa pitää kuosissa. Omat kulmakarvat kasvaa inhottavasti alaspäin ja käydessäni browliftissä - ihan kuin kasvojenkohotuksen olisin saanut! Kulmat siis muotoillaan ylöspäin, ei sillä tavalla typerästi suoraan ylöspäin vaan kauniisti kaarevasti. Se vaikuttaa paljon. Tosin enää en käy browliftissä vaan värjään kulmat kotona ja pidän kulmat aisoissa Got2b glued -hiusgeelillä, joka on huippu!

Sheivaan kasvoni pari kertaa viikossa. Poistuu se nukka kasvoilta ja ihosolukko kuoriutuu.

Vierailija
8/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profhilo, suosittelen

Vierailija
9/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen ja hyvä yöuni.

Vierailija
10/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oioitko ensin vai valkaisit?

Vierailija
11/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oioitko ensin vai valkaisit?

Ensin oioin ja sitten valkaisin.

Vierailija
12/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperipussi päähän

Vierailija
13/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon valkaisu on liene nykyään koko kansan konsti ilmeen raikastamiseen. Halla-ahokin valkaisi omansa esteettisistä syistä.

Vierailija
14/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jummijammi noita trollivastauksia, luulevat olevansa hauskoja.

Olen pitänyt sibeliusrypyn pois botuliinilla. Se alkoi puskea esiin jo parikymppisenä, nyt kymmenen vuotta myöhemmin se on edelleen näkymättömissä. Kerta vuodessa riittää pitämään sen pois. Otan silmäkulmien naururypyt ilolla vastaan, mutta vihaista perusilmettä sibeliusrypyn kanssa en halua. En ole vihainen ihminen enkä halua siltä näyttääkään.

Lisäksi myöskin noin kerran vuodessa otan hieman täyteainetta nasolabiaalijuonteisiin ja suupieliin. En mene liiallisuuksiin, pyrin näyttämään ihan itseni ikäiseltä mutta pieni määrä hyaluronihappoa pitää jälleen kerran yleisilmeen freesimpänä ja hyväntuulisena kun suupielet eivät perusilmeessä ollessa valahda alas.

Minua ei ole siunattu parhailla geeneillä näiden suhteen. En tavoittele näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta haluan korostaa parhaita puoliani ja häivyttää niitä jotka tekevät perusilmeestäni epäystävällisen näköisen.

Vierailija
15/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomileilkkaus !!@

Vierailija
16/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipainossa pysyminen ja säännöllinen liikunta nuoresta alkaen.

Vierailija
17/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jummijammi noita trollivastauksia, luulevat olevansa hauskoja.

Olen pitänyt sibeliusrypyn pois botuliinilla. Se alkoi puskea esiin jo parikymppisenä, nyt kymmenen vuotta myöhemmin se on edelleen näkymättömissä. Kerta vuodessa riittää pitämään sen pois. Otan silmäkulmien naururypyt ilolla vastaan, mutta vihaista perusilmettä sibeliusrypyn kanssa en halua. En ole vihainen ihminen enkä halua siltä näyttääkään.

Lisäksi myöskin noin kerran vuodessa otan hieman täyteainetta nasolabiaalijuonteisiin ja suupieliin. En mene liiallisuuksiin, pyrin näyttämään ihan itseni ikäiseltä mutta pieni määrä hyaluronihappoa pitää jälleen kerran yleisilmeen freesimpänä ja hyväntuulisena kun suupielet eivät perusilmeessä ollessa valahda alas.

Minua ei ole siunattu parhailla geeneillä näiden suhteen. En tavoittele näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta haluan korostaa parhaita puoliani ja häivyttää niitä jotka tekevät perusilmeestäni epäystävällisen näköisen.

Käytkö jollain klinikalla ottamassa noita pistoksia?

Vierailija
18/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisun lisäksi kuntosali. Erityisesti se, että ryhti on hyvä.

Vierailija
19/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, onko kellään ideaa, mitä voisi tehdä kaulan horisontaalirypyille?

Vierailija
20/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös että kulmien muotoilu ja värjäys tekee kasvoille ihmeitä. Samoin klassinen ripsien pidennys, ihon säännöllinen kuorinta ja pari kertaa viikossa kasvoille itseruskettava. Kasvovoiteeseen kun sekoittaa vähän itseruskettavaa niin iho näyttää paljon terveemmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme