Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnostaa tyydyttää minua

Vierailija
03.06.2022 |

En ole kertaakaan tullut mieheni kanssa; en suulla, käsillä tai yhdynnässä. Asiasta on keskusteltu ja mies on aina sanonut että mun pitää ohjata häntä jne ja että joskus otetaan aikaa vaan mulle. Tätä ei kumminkaan koskaan ole tapahtunut ja usein kun on hänen vuoronsa tehdä mulle niin katsoo seinään eikä ole läsnä tai pahimmassa tapauksessa nukahtaa Sanojen mukaan häntä kyllä kiinnostaa munkin nautinto mutta teot ei ihan siltä vaikuta, vaikka asia on ollut esillä useamman kerran. Turhalta tuntuu erota tälläsen asian takia

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia uudestaan esille ja pyydä miestä hoitelemaan sut päivällä, niin on virkeämpi kuin illalla.

Vierailija
2/11 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi aivan kamalaa. :o Kyllä tuo on ihan hyvä syy erota. Minä löysin aarteen, jonka suurin tyydytys tuntuu tulevan siitä että minä nautin. Edellinenkin mies kyllä antoi orkun, mutta vain yhden aina. Nykyään olen taivaissa.

Miehesi tuntuu todella itsekkäältä. Älä anna hänelle ennen kuin antaa sinulle. Monet miehet tulee väsyneiksi orgasmin jälkeen, joten hoitakaa sinut ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehesi kokee että näin juuri on hyvä, koska valitsit hänet. Olitko alunperin vilpitön, vai olitko rahan perässä?

Vierailija
4/11 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu ap olevan kiinnostunut minun tyydyttämisestä senkään vertaa.

Vierailija
6/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleppa hoideltavaksi ;) Nuolen vaikka läpi yön, hieron usean orgasmin putkeen ja annan vielä kalua päälle niin ettet kävelemään pääse seuraavana päivänä! :D

Vierailija
7/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä valitat. Vaihda miestä tai ole ilman orkkujasi.

Vierailija
8/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jokaisen itse hoidettava orkkunsa. Sormet looraan ja veivaamaan. Älä täällä paru.

Vierailija
9/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on jokaisen itse hoidettava orkkunsa. Sormet looraan ja veivaamaan. Älä täällä paru.

Eikös nuo hommat pitäs olla toinen toiselle, vai tyydytkös sinä sitten vaan käteenvetoon?

Vierailija
10/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naistenkin aktiivisuus on parhaimmillaan sitä, että avaa reidet. Sekin on todella harvinainen ja esitetään palveluksena marttyyrin ilmeellä höystettynä.

Vierailija
11/11 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla vaihdat järjestystä ap. Mies järjestää orkun ensin sinulle ja saa vasta sen jälkeen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän