Mikä esteettinen hoito tai muu konsti on saanut ulkonäköä raikkaammaksi tai nuorekkaammaksi?
Millä konstilla olette saaneet raikastettua ilmettä, tai mikä esteettinen hoito on toiminut? Ikää on ja ilme väsähtäneempi.
Kommentit (27)
Kemiallinen kuorinta poistaa sen ensimmäisen kauhtuneen kerroksen ja kuulauttaa kivasti. Yllä mainittu hampaiden valkaisu piristää.
Oon hieronut raikkaita kurkkuvoileipiä poskiin (myös takapyypyyn poskiin).
Hymy
Ulkona liikkuminen
Positiivisuus
M47, meikkejä käyttämätön
Mulle on aikuisiällä tehty hampaiden oikomishoito.
Olen hampaitani valkaissut itse kotona näillä, toimii!
https://valkaise.com/hampaiden-valkaisu/crest-3d-white-professional-eff…
Kulmat antaa kasvoille kehyksen, ne siis kannattaa pitää kuosissa. Omat kulmakarvat kasvaa inhottavasti alaspäin ja käydessäni browliftissä - ihan kuin kasvojenkohotuksen olisin saanut! Kulmat siis muotoillaan ylöspäin, ei sillä tavalla typerästi suoraan ylöspäin vaan kauniisti kaarevasti. Se vaikuttaa paljon. Tosin enää en käy browliftissä vaan värjään kulmat kotona ja pidän kulmat aisoissa Got2b glued -hiusgeelillä, joka on huippu!
Sheivaan kasvoni pari kertaa viikossa. Poistuu se nukka kasvoilta ja ihosolukko kuoriutuu.
Tupakoinnin lopettaminen ja hyvä yöuni.
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden oikominen ja valkaisu. Otsan uurteiden täyttö.
Oioitko ensin vai valkaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oioitko ensin vai valkaisit?
Ensin oioin ja sitten valkaisin.
Peräaukon valkaisu on liene nykyään koko kansan konsti ilmeen raikastamiseen. Halla-ahokin valkaisi omansa esteettisistä syistä.
Voi jummijammi noita trollivastauksia, luulevat olevansa hauskoja.
Olen pitänyt sibeliusrypyn pois botuliinilla. Se alkoi puskea esiin jo parikymppisenä, nyt kymmenen vuotta myöhemmin se on edelleen näkymättömissä. Kerta vuodessa riittää pitämään sen pois. Otan silmäkulmien naururypyt ilolla vastaan, mutta vihaista perusilmettä sibeliusrypyn kanssa en halua. En ole vihainen ihminen enkä halua siltä näyttääkään.
Lisäksi myöskin noin kerran vuodessa otan hieman täyteainetta nasolabiaalijuonteisiin ja suupieliin. En mene liiallisuuksiin, pyrin näyttämään ihan itseni ikäiseltä mutta pieni määrä hyaluronihappoa pitää jälleen kerran yleisilmeen freesimpänä ja hyväntuulisena kun suupielet eivät perusilmeessä ollessa valahda alas.
Minua ei ole siunattu parhailla geeneillä näiden suhteen. En tavoittele näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta haluan korostaa parhaita puoliani ja häivyttää niitä jotka tekevät perusilmeestäni epäystävällisen näköisen.
Normipainossa pysyminen ja säännöllinen liikunta nuoresta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Voi jummijammi noita trollivastauksia, luulevat olevansa hauskoja.
Olen pitänyt sibeliusrypyn pois botuliinilla. Se alkoi puskea esiin jo parikymppisenä, nyt kymmenen vuotta myöhemmin se on edelleen näkymättömissä. Kerta vuodessa riittää pitämään sen pois. Otan silmäkulmien naururypyt ilolla vastaan, mutta vihaista perusilmettä sibeliusrypyn kanssa en halua. En ole vihainen ihminen enkä halua siltä näyttääkään.
Lisäksi myöskin noin kerran vuodessa otan hieman täyteainetta nasolabiaalijuonteisiin ja suupieliin. En mene liiallisuuksiin, pyrin näyttämään ihan itseni ikäiseltä mutta pieni määrä hyaluronihappoa pitää jälleen kerran yleisilmeen freesimpänä ja hyväntuulisena kun suupielet eivät perusilmeessä ollessa valahda alas.
Minua ei ole siunattu parhailla geeneillä näiden suhteen. En tavoittele näyttäväni nuoremmalta kuin olen, mutta haluan korostaa parhaita puoliani ja häivyttää niitä jotka tekevät perusilmeestäni epäystävällisen näköisen.
Käytkö jollain klinikalla ottamassa noita pistoksia?
Hampaiden valkaisun lisäksi kuntosali. Erityisesti se, että ryhti on hyvä.
Mites, onko kellään ideaa, mitä voisi tehdä kaulan horisontaalirypyille?
Sanoisin myös että kulmien muotoilu ja värjäys tekee kasvoille ihmeitä. Samoin klassinen ripsien pidennys, ihon säännöllinen kuorinta ja pari kertaa viikossa kasvoille itseruskettava. Kasvovoiteeseen kun sekoittaa vähän itseruskettavaa niin iho näyttää paljon terveemmältä.