Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkialla on valloillaan valkoisiin keski-ikäisiin heteromiehiin kohdistuvaa fobiaa. Miksi?

Vierailija
03.06.2022 |

Käyttäydyn aina kunniallisesti. En läähätä nuorempien naisten perään. Miksi minun pitäisi hävetä sukupuoltani ja ikääni, ja kaikkien muitten ei? Kertokaa se minulle!
M56

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei pidä hävetä ikääsi, sukupuoltasi eikä ihonväriäsikään.

T. Nainen

Vierailija
2/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun pidäkään eikä kukaan normaali sellaista odota. Tuo valkoisen heteromiehen syrjintä koskee ainoastaan jotain marginaalityyppejä, ei niitä yleisesti kukaan syrji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen on olemassa kuin heterofobia.

Vierailija
4/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä opetetaan nais ja sukupuolentutkimuksen laitoksella että sinä olet se paha patriarkaatti jona kuuluu olla hiljaa. Sinun maksamilla verorahoilla.

Vierailija
5/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne fobiaa eikä sun tartte mitään hävetä. Tykkään kovasti valkoisista keski-ikäisistä heteromiehistä!

t. Keski-ikäinen heteronainen ja feministi

Vierailija
6/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä opetetaan nais ja sukupuolentutkimuksen laitoksella että sinä olet se paha patriarkaatti jona kuuluu olla hiljaa. Sinun maksamilla verorahoilla.

Ei opeteta. Oletko joskus käynyt luennolla?

Ja kai veronsa tuollakin opettavat ja opiskelevat maksavat.

Vierailija
7/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ  ehkä et käyttäydyt kunniallisesti. SINÄ ehkä et läähätä nuorempien naisten perään. Sinä et ole kuitenkaan ole kaikki.

Kuitenkin näin nuorena naisena olen saanut kokea hyvin paljon inhottavaa käytöstä keski-ikäisiltä heteromiehiltä. Kuusitoista vuotiaana erään koulukaverini isä jo käyttäytyi erittäin niljakkaasti minua kohtaan, enkä usko olevani ainoa tätä kokenut.

Se et varmaan ollut sinä mutta eräs keski-ikäinen heteromies se oli, samoin kuin ne jotka ovat raha kourassa tulleet ehdottelemaan ja ku novat tulleet torjutuksi oksentaneet sellaista tekstiä päälleni etten sitä halua tänne toistaa.

Ehkä ymmärtäisit jos itse olisit joutunut kohteeksi.

Vierailija
8/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muodikasta nykyään. Keski-ikäisten miesten pitäisi olla arvostettuja elämänkokemuksensa takia mutta heitä pitää vähätellä jotta nuoria naisia voidaan sitten kehua. Tämä on nykyaikaa, ja tietysti täysin epäloogista.

Vierailija
9/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SINÄ  ehkä et käyttäydyt kunniallisesti. SINÄ ehkä et läähätä nuorempien naisten perään. Sinä et ole kuitenkaan ole kaikki.

Kuitenkin näin nuorena naisena olen saanut kokea hyvin paljon inhottavaa käytöstä keski-ikäisiltä heteromiehiltä. Kuusitoista vuotiaana erään koulukaverini isä jo käyttäytyi erittäin niljakkaasti minua kohtaan, enkä usko olevani ainoa tätä kokenut.

Se et varmaan ollut sinä mutta eräs keski-ikäinen heteromies se oli, samoin kuin ne jotka ovat raha kourassa tulleet ehdottelemaan ja ku novat tulleet torjutuksi oksentaneet sellaista tekstiä päälleni etten sitä halua tänne toistaa.

Ehkä ymmärtäisit jos itse olisit joutunut kohteeksi.

Sanoisin että silloin on kyse noitten ahdistelijoitten luonteen, kunniallisuuden ja oikeustajun puutteesta. Kaikki sisäisiä vajavaisuuksia, ei ulkoisia. Ei kai ikä määrittele sitä, onko joku kunniallinen vai ei?

Ap

Vierailija
10/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei niin sillä kyseenalaistetaan miehen olemassa olo kokonaan. 

tätä jokainen voi miettiä hetken hiljaa jos alettais kyseenalaistetaan minkä tahansa ihmisryhmän olemassa oloa sivistysvaltion oppilaitoksessa. miten sellainen toiminta voi olla hyväksyttyä?

Vierailija
11/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sieltä ja feminismistä se patriarkaattisetti tulee. Ihan turha väittää muuta.

Vierailija
12/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fobia tarkoittaa jonkin asian (liioiteltua) pelkoa. Osaisitko ap kuvailla millä lailla tämä ilmenee?

Vierailija
13/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua halveksutaan ellet ota kakkoseen, et pukeudu mekkoon, etkä leiki nukeilla.

Vierailija
14/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa heti kun kerrot konkreettisin esimerkein miten koet elämässäsi "heterofobiaa"

Vierailija
15/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuppaavat pelkäämään ja vihaamaan parempiaan.

Vierailija
16/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa heti kun kerrot konkreettisin esimerkein miten koet elämässäsi "heterofobiaa"

se on  "homofobian" vastakohta.

Vierailija
17/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ideologiat edellyttävät myös vihollista. Jos viholliseksi nimeää massiivisen ihmisryhmän, niin sitä suurempi on kannattajien määrä. En tunne ainuttakaan keski-ikäistä miestä, jota minun pitäisi vihata tai vastustaa. Päinvastoin, Suomessa olen saanut olla kaikkein eniten omaa mieltäni ja silti hyväksytty osa ympäröivää yhteisöä.

Vierailija
18/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme toksisesti maskuliinisia - epäihmisiä.

Vai onko joku kuullut vuoden 1945 jälkeen toksisesti juutalaisista tai toksisesti tummaihoisista?

Vierailija
19/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikästä ja katse kohdistuu hallitukseen.

Vierailija
20/26 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni pelännyt valkoihoisia heteromiehiä. Niitähän Suomi on pullollaan. Paljon vähemmän siellä homoja on, tai tummaihoisia. Ei silti, en minä heitäkään pelkää.

Mistä keksitystä fobiasta siis puhut? Otitko olutta ennenkuin sait kirjoitettua tyhmän aloituksesi? Yritä uudelleen selben päin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän