Millainen on tuntemasi ihminen, josta kaikki puhuvat seläntakana
Kommentit (30)
Yleensä en puhu, mutta nyt kun oma tilanteeni on epävarma, niin huomaan purkavani vitutusta möläyttämällä jotain ikävää työkaverista, tai oikeastaan vain sellaisesta jonka taholta tunnen tulleeni väärin kohdelluksi.
Ei kaikki puhu seläntakana ihmisistä. Yleensä ihmisten ajatukset pyörii oman navan ympärille. Moni voisi hämmästyä jos tietäisi miten vähän muut heitä ajattelevat tai puhuvat heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan minä itse.
🖤
En kyllä välitä ja turhista (täysin randomeista) juoruista tuskin välittävät monet muutkaan älykkäät.
On kyllä hiukan noloa jatkaa sitä peruskoulumeininkiä vielä + kolmekymppiselle asti. 😃
Todella älykkäät ja sivistyneet eivät koskaan puhu pahaa toisista ihmisistä, työkavereista, naapureista, tai kenestäkään.
Narsistit ja psykopaatit ovat sitten eri asia.
Todellakin mikäli kuulet ns. suulaalta tutulta jonkun itsellesi tuntemattoman puhuneen sinusta pahaa kannattaa ehkä miettiä aina 2 kertaa, että onko kuulemasi asia totuus vai juoru.
Olisin itse aina tarkkaavaisempi joka tavalla niistä juoruista, joita kuulen sosiaalisemmilta tuttaviltani.
Ne nimittäin eivät aina pidä paikkaansa.
Sellaisesta ihmisestä joka johtaa pelolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan minä itse.
🖤
En kyllä välitä ja turhista (täysin randomeista) juoruista tuskin välittävät monet muutkaan älykkäät.
On kyllä hiukan noloa jatkaa sitä peruskoulumeininkiä vielä + kolmekymppiselle asti. 😃
Todella älykkäät ja sivistyneet eivät koskaan puhu pahaa toisista ihmisistä, työkavereista, naapureista, tai kenestäkään.
Narsistit ja psykopaatit ovat sitten eri asia.
Todellakin mikäli kuulet ns. suulaalta tutulta jonkun itsellesi tuntemattoman puhuneen sinusta pahaa kannattaa ehkä miettiä aina 2 kertaa, että onko kuulemasi asia totuus vai juoru.
Olisin itse aina tarkkaavaisempi joka tavalla niistä juoruista, joita kuulen sosiaalisemmilta tuttaviltani.
Ne nimittäin eivät aina pidä paikkaansa.
Oman yksinäisyyteni ydin on nimittäin aika pitkälti kirjoitettu tuohon pintaan.
Monien sosiaalisten vääräleukojen ja juorukellojen "aikoinaan" kiusaamana ihmisenä minulla tosin on montaakaan ystävää ja osa niistäkin petollisia.
Kiltti ja ahkera työntekijä. Hänestä juoruillaan koko ajan selän takana ja yritetään löytää työnjäljestä valittamista. Ihanaa tuo "työelämä".
Moukat, joilla ei ole omaa elämää.
Määrittele kaikki.