Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä edullinen mutta siisti hautajaismekko omenavartalolle?

Vierailija
03.06.2022 |

Lähisukulaisella hautajaiset 2vk kuluttua, vinkkejä hautajaisvaatteiksi? Mitään sopivaa ei omasta takaa ole. Hyvällä tuurilla mustat sukkahousut voi löytyä, mitään muuta ei. Eli mekko ja kengät. Haluaisin näyttää siistiltä eli mieluiten ei mitään trikoomekkoa.

Kommentit (31)

22/31 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lohduttautua sillä että ne vaatteet ei ole se pääasia siinä tilaisuudessa vaan se että olet siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/31 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihame ja jakku, toppi alle. Peittää mahan. Kuminauhavyötärö olisi aina sopiva.

Vierailija
25/31 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen melko samanlainen vartalolta ja Zalandolla on Anna Field merkki. Katsopa Zalando ja kirjoita Anna Field kotelomekko hakukenttään. Tosi hyvin istuvia, mutta silti joustavia. Pitää ottaa yksi koko isompi eli jos olet 38, ota 40 jne. Kaikki on samaa mitoitusta eli kun kerran löydät oikean koon uskallat tilata samaa merkkiä. Hinnat 40-60e.

Vierailija
26/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, löysitkö mieluisia vaatteita?

Vierailija
27/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää tällaistakin.

https://imgur.com/a/c2PYpfv

Vierailija
28/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahasta tiukkaa niin onko vaatekaapissa mitään mustaa tai tummansinistä?

Hautajaisiin saa pukeutua vaatimattomasti ja edullisinta kukkarolle ja luonnolle on olla ostamatta uutta vaatetta.

Halvimmat mustat vaatteet löytyvät kirpputorilta. Minulla on valmis hautajaissetti ihan pestynä pussissa kenkien ja laukun kanssa. Hautajaisissa pitää olla vaatimatonta joten mitään Carmencitan röyhelöunelmaa sinne ei edes kannata hankkia.

Vierailija
29/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kirjoittaa omaan hautajaistestamenttiin, ettei vieraiden tarvi hankkia uusia vaatteita minun hautajaisiini vaan säästää luontoa käyttäen olemassa olevia vaatteitaan. Itse en pidä mustasta ja kuolleena taatusti vielä vähemmän musta väri kiinnostaa.

Vierailija
30/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap PIKKASEN PULLUKKA?

Vierailija
31/31 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin kirjoittaa omaan hautajaistestamenttiin, ettei vieraiden tarvi hankkia uusia vaatteita minun hautajaisiini vaan säästää luontoa käyttäen olemassa olevia vaatteitaan. Itse en pidä mustasta ja kuolleena taatusti vielä vähemmän musta väri kiinnostaa.

Joudatkin kualla, ekohuara!!!