Miksi kaikki on niin inhottavia nykyään
Meni totaalisesti päivä pilalle.. Oli eräs tärkeä asia ja soitin paikkaan josta odotin ystävällistä suhtautumista. No mitä vielä, niin töykeää oli palvelu että en olisi uskonut. Harmi, tämä vaikutti paljon elämääni kun jouduin asiakaspalvelun takia skippaamaan koko lafkan.
Miksi joka paikassa on yhtä epäystävällistä ja välinpitämätöntä kohtelua??! Kukaan ei välitä kenestäkään ja raha on ainoa millä on väliä. Lopun aikojen meininki.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään eletään raskaita aikoja.
Siksi keskittykää rentoutumiseen aina kun voi niin helpottaa. Rentoutukaa, rentoutukaa, minäminäminä
Vierailija kirjoitti:
Tätä tämä nykyaika on ja sen henki. Ihmisistä on tullut toisiaan kohtaan oudolla tavalla töykeitä, loukkaavia ja itsekkäitä.
Ei tätä ilmiötä voi laittaa minkään korona-ajan, tai sodan piikkiin. Se on alkanut jo useita vuosia sitten.
Ahneus, itsekkyys, opportinistuus, minä-minäensinajattelu, itsensä esille tuominen, muiden teilaaminen, huonosti kohteleminen, rahanahneus ja materialistisuus on yleistynyt. Eikä se ole mikään hyvä suunta. Ihmislajin ja kulttuurin rappio ja alaspäinmeno on alkanut.
Olen havainnut saman joka muistuttaa hyvin paljon antiikin Kreikassa kuvattua hybristä.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kaikki ole inhottavia. Harvemmin sitä tuommosiin ihmisiin tänä päivänä törmää. Taitaa ap nyt vähän vetää yli tämän jutun.
Kyllä tämän aloittajan kuvaama asia on ihan ilmiö nykyään. Moni asiakaspalvelija ei enää osaa vastata ihan perusasioihin ja sitten on asiakkaalle tyly tai jopa asiaton. Moniin palveluntarjoajiin ja työn laatuun ei voi enää luottaa samoin kuin ennen, jälki on usein sinne päin sohittua kunhan rahat saadaan asiakkaalta pois. Palvelu on enenevässä määrin välinpitämätöntä, tarkkuus ja ammattiylpeys puuttuu, asiakkaan kysymyksiä pidetään tyhmyytenä. En yleistä kaikkialle, ihania asiakaspalvelijoita löytyy edelleen, mutta ilmiö on tosi ja laajentuu vuosi vuodelta.
T.itsekin asiakaspalvelutyötä tekevä
Joskus väitettiin, että lihavat on leppoisia. No ei ole.
Huomannut olen viime vuosina/kymmeninä
mahdottomuuden tulla kuulluksi, oli taho mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi keskittykää rentoutumiseen aina kun voi niin helpottaa. Rentoutukaa, rentoutukaa, minäminäminä
Miten rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rentoutua.
Sulkeutumalla kaikesta ja olla vähän aikaan ihan itsekseen ja ajatukset positiivisia sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, mikä paikka että mekin osataan välttää.
En viitsi, mutta yksityinen lääkärikeskus.
Tuo se onkin outoa, kun tuntuu ettei monessa paikassa enää edes maksavan asiakkaan taloon tuoma raha kelpaavan. Samoin ihmetyttää, kun ensimäistä kertaa jossain palveluyrityksessä asioivaa yritetään heti pissiä silmään. Tai ehkä se onkin niin, ettei asiakkaiksi edes haluta niitä, jotka sen filunkipelin heti tunnistavat.
Kaikki syyttää koronaa, sotaa, syrjäytymistä ja päihdeongelmia vaikka oikeasti on kysymys ilmastonmuutoksesta. Epäilen myös 5G-verkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, mikä paikka että mekin osataan välttää.
En viitsi, mutta yksityinen lääkärikeskus.
Tuo se onkin outoa, kun tuntuu ettei monessa paikassa enää edes maksavan asiakkaan taloon tuoma raha kelpaavan. Samoin ihmetyttää, kun ensimäistä kertaa jossain palveluyrityksessä asioivaa yritetään heti pissiä silmään. Tai ehkä se onkin niin, ettei asiakkaiksi edes haluta niitä, jotka sen filunkipelin heti tunnistavat.
Tämä just. Siis mulle tuli sellainen olo että minua ei haluta sinne. Siis maksavaa asiakasta. Auttamistyö heillä. En vaan tajua.
Ei täällä kaikki ole inhottavia. Harvemmin sitä tuommosiin ihmisiin tänä päivänä törmää. Taitaa ap nyt vähän vetää yli tämän jutun.