onko olemassa miehiä jotka todella haluavat panostaa
seksielämään? Siis aktiivisesti miettivät tapoja tyydyttää kumppani ja jotka ovat kokeilunhaluisia ja avoimia?
Kommentit (137)
Mulla on onni "omistaa" selainen mies. Tekee aina ja kaiken ja vielä enemmään, yhä vaikka kauan oltu yhdessä. Komeakin se piru on, jotta saan ihan pitää huolen etteivät muut vie! Silloin se paras onkin.
On. Ja onneksi löysin kaiken massan keskeltä myös sellaisen naisen.
Ei tässä muuta ole tehtykään koko ikään. Siksi kai tuo vaimo vielä tuossa vieressä on. Sälytti vastuun hänen tyydyttämisestään minulle. Minä olen ollut kaikesta vastuussa, videoista, leluista kaikesta millä saanut hänet kuumaksi, jotta hän saanut orgasminsa. Mutta olen vastaavasti nauttinut tehtävästäni koko rahalla. Kaikea on kokeiltu mitä ikinä vaimo halunnut ja vähän niitäkin mitä estellyt. Säännöllisin väliajoin kysynyt, että olisiko vielä jotain toiveita tai haaveita ja onko ollut tyytyväinen. Syystä, ettei kannatta luulla mitään, parempi että tietää tilanteen. Pakkokin ollut kehittää ja käyttää mielikuvitusta, koska koko ikä oltu yhdessä.
On niitä olemassa,omani muunmuassa. Hän on ihan aina ollut valmis keskustelemaan kaikista mahdollisista haluista ja toiveista,molempien kohdalla,ja kaikki on toteutunut. Olen äärettömän kiitollinen että olen juuri hänet saanut miehekseni, itse myös osaltani olen valmis tekemään kaikkeni ja enemmänkin,hänen nautintonsa eteen,yhdessä kuljettu jo 2 vuosikymmentä.
Itsekkäitä,pelkästään oman tyydytyksen tavoittelijoita ei kyllä ole aiemminkaan kohdalleni sattunut,liekö osansa sillä,että olen itse todella miellyttämisen haluinen kumppania kohtaan,sanon ja näytän sen,mutta myöskin heti kättelyssä olen kertonut senkin mitä odotan itse saavani,tai miellyttämisen halu loppuu kuin seinään.
Mun kaikki mieheni ovat olleet sellaisia, aviomies tietysti paras heistä.
Kyllä juu. Ne panostamiset tosin jää enempi fantasiaosastolle ja parhaimmillaan hypoteettisen keskustelun tasolle, koska vaimolle eroottisen tunnelman luomista on tokaisu nukkumaan mennessä, että tekisikö mieli jumpata, ja ideaaliseksi paneskelua mahdollisimman suoraan asiaan mennen. Yksipuolisesti saan toki panostaa ja pohtia omaksi ilokseni, mutta yhteiseen seksiin sillä ei kauheasti ole vaikutusta.
Niin.
Niin vaikea sanoa.
Mitä tarkoitat tuolla:' kumppanilla' ?
Ja mistä (jostain, 'ihmeensuonsilmästä', vai mistä) mies 'voi suomessa', sen:
'Kokeilunhaluisen ja Avoimen' seksipartnerin?
..Naisenko. En usko. Ei ole ikinä tullut vielä vastaan..
Minä olen sellainen, valitettavasti puoliso taas ei ole kokeilunhaluinen. Hänen mielestään ei juuri tarvita mitään uutta, kun rutiiniseksissäkin saa orgasmin.
Joo on. Harmi vaan kun tavis muna riittää niin harvoille. Lisäksi pitäisi olla sellainen että haluaa vain silloin kun naista haluttaa. Muutama minuutti itsesaastutusta niin unohtuu hetkeksi ne ongelmat naisten kanssa.
Naisille on joko liikaa tai liian vähän käsittää totuus. Seksi on se ainoa juttu. muuten on hauskempaa kavereiden kanssa. Naisia jotka osaa heittää läppää on harvassa. Ehkä yksi tuhannesta?
Vierailija kirjoitti:
Joo on. Harmi vaan kun tavis muna riittää niin harvoille. Lisäksi pitäisi olla sellainen että haluaa vain silloin kun naista haluttaa. Muutama minuutti itsesaastutusta niin unohtuu hetkeksi ne ongelmat naisten kanssa.
Naisille on joko liikaa tai liian vähän käsittää totuus. Seksi on se ainoa juttu. muuten on hauskempaa kavereiden kanssa. Naisia jotka osaa heittää läppää on harvassa. Ehkä yksi tuhannesta?
Sulle on sattunut vääriä naisia! Oman vaimoni kanssa juttu ja seksi luistaa,ihan tavallisella varustuksella, läppä lentää tauotta,huumori on ronskia, turhasta ei kitistä.
On kyllä, mutta vastaavia naisia ei löydy mistään. Ensin kehuvat halujaan ja sitten tulee kuulemma paikat kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, mutta vastaavia naisia ei löydy mistään. Ensin kehuvat halujaan ja sitten tulee kuulemma paikat kipeäksi.
Oh my,ymmärrän että turhauttaa...tsemppiä,kyllä se paraskin vielä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä muuta ole tehtykään koko ikään. Siksi kai tuo vaimo vielä tuossa vieressä on. Sälytti vastuun hänen tyydyttämisestään minulle. Minä olen ollut kaikesta vastuussa, videoista, leluista kaikesta millä saanut hänet kuumaksi, jotta hän saanut orgasminsa. Mutta olen vastaavasti nauttinut tehtävästäni koko rahalla. Kaikea on kokeiltu mitä ikinä vaimo halunnut ja vähän niitäkin mitä estellyt. Säännöllisin väliajoin kysynyt, että olisiko vielä jotain toiveita tai haaveita ja onko ollut tyytyväinen. Syystä, ettei kannatta luulla mitään, parempi että tietää tilanteen. Pakkokin ollut kehittää ja käyttää mielikuvitusta, koska koko ikä oltu yhdessä.
Eikö sun olis helpompi copypastettaa tää teksti, ku kirjoittaa joka armaaseen postaukseen suurinpiirtein samat lätinät? Onhan se hienoa, et varttuneemmallakin iällä petipuuhat vielä kiinnostaa ja molemmat nauttii, mutta kun sä vaan toistat itseäsi, toistat itseäsi, toistat itseäsi, toistat itseäsi, toistat itseäsi
Mun mies ei tänne kirjoittele, mutta lueskelen hänelle aina välillä näitä juttuja.
Jos kirjoittas, ei varmaan valittas! Minä meillä keksin kaikenlaista ja yritän miestä houkutella kokeilemaan uusi juttuja tai vanhoja uusin moivein. Minä tilaan leluja, mutta hän ei niistä oikein innostu, vaikka seksistä tykkääkin kyllä kovin, ja kehuu minun taitojani kovasti.
Mutta ei mulla ole valittamista, hän kyllä aina hoitelee minut, ja ihan kunnolla sen tekeekin.
Haluaisin (provosoimatta) kysyä että ovatko kaikki naiset myös valmiita huomioimaan, tyydyttämään miestään eri tavoin ja muutenkin huomioimaan muulla kuin sillä että mies "saa" seksiä? Ts. Odottaen että mies tekee kaiken hänen vuokseen mutta ei itse tarvitse tehdä. Enkä oo nyt mikään katkera mies joka kysyy vaan naispuolinen ihmettelijä. Mun mielestä tyydytystä ja hyvää saa jos osaa kommunikoida ja antaa takas samalla mitalla. Ei ihmiset lue ajatuksia.
Varsinkin ne, joilla on sellainen kumppani joka ei sitten vaivaudu yhtään vastapalveluksiin niin tulee tunne että onko se molemminpuolista sitten, luulisi että jos toinen miellyttää ja huomioi niin se toinen haluaisi myös vastata samalla mitalla. Luulis.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin (provosoimatta) kysyä että ovatko kaikki naiset myös valmiita huomioimaan, tyydyttämään miestään eri tavoin ja muutenkin huomioimaan muulla kuin sillä että mies "saa" seksiä? Ts. Odottaen että mies tekee kaiken hänen vuokseen mutta ei itse tarvitse tehdä. Enkä oo nyt mikään katkera mies joka kysyy vaan naispuolinen ihmettelijä. Mun mielestä tyydytystä ja hyvää saa jos osaa kommunikoida ja antaa takas samalla mitalla. Ei ihmiset lue ajatuksia.
Varsinkin ne, joilla on sellainen kumppani joka ei sitten vaivaudu yhtään vastapalveluksiin niin tulee tunne että onko se molemminpuolista sitten, luulisi että jos toinen miellyttää ja huomioi niin se toinen haluaisi myös vastata samalla mitalla. Luulis.
Vastaan miehen näkökulmasta. Lyhyesti, en tahtoisi vaimolta mitään muuta kuin sellaista, mikä häntä itseään aidosti kiinnostaisi ja kiihottaisi ja mitä hän pystyisi luontevasti ja halukkaasti tekemään. Meillä se on käytännössä rajoittunut siihen, että hän haluaa hyväillä peppureikääni, koska tietää sen tekevän minulle hyvää. Sen sijaan suuseksiä, seksikkäitä alusvaatteita, leluja, itsetyydytystä, kuvia, videoita tai kuumia tekstareita, alasti nukkumista tai valot päällä sekstailua hän ei harrasta, koska ei oikein tunne oloaan kotoisaksi niissä puuhissa. Enkä minä niitä häneltä vaadi, en vaikka itse noita kaikkia teenkin ja siihen suuntaan tehtynä tuntuu olevan ihan mieluisaakin.
En vain voisi itse nauttia sellaisesta, mitä hän tekisi vastentahtoisesti. Tuo yksi asia tuli ajan kanssa, ehkä jotain muutakin vielä tulee, jos vain ikää ja terveyttä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan miehen näkökulmasta. Lyhyesti, en tahtoisi vaimolta mitään muuta kuin sellaista, mikä häntä itseään aidosti kiinnostaisi ja kiihottaisi ja mitä hän pystyisi luontevasti ja halukkaasti tekemään. Meillä se on käytännössä rajoittunut siihen, että hän haluaa hyväillä peppureikääni, koska tietää sen tekevän minulle hyvää. Sen sijaan suuseksiä, seksikkäitä alusvaatteita, leluja, itsetyydytystä, kuvia, videoita tai kuumia tekstareita, alasti nukkumista tai valot päällä sekstailua hän ei harrasta, koska ei oikein tunne oloaan kotoisaksi niissä puuhissa. Enkä minä niitä häneltä vaadi, en vaikka itse noita kaikkia teenkin ja siihen suuntaan tehtynä tuntuu olevan ihan mieluisaakin.
En vain voisi itse nauttia sellaisesta, mitä hän tekisi vastentahtoisesti. Tuo yksi asia tuli ajan kanssa, ehkä jotain muutakin vielä tulee, jos vain ikää ja terveyttä riittää.
En minä tarkoittanut että kummankaan (naisen tai miehen) tarvitsisi tehdä mitään, josta ei pitäisi. Ei ollenkaan.
Mietin vain ylipäätään tuossa edellä toisen ihmisen koskettelua, hyväilyä, tuottaa tunnetta sille toiselle että se on haluttu ja tehdä aloitteita, eikä olla vain "passiivinen kohde." Mulla on mielikuva että miehet kokee useammin naiset passiivisina eivätkä naiset osoita niin usein haluavansa miestä kuin toisin päin ja näe "vaivaa"
Toki siihen miellyttämiseen voi liittyä myös ne seksuaaliset teot esim se oraaliseksi. Jos ihmisellä on hyvin rajoittunut kategoria mitä se suostuu tekemään ja toinen on kokeilunhaluinen niin toki siinä voi tulla vähän vastaan seksuaalinen yhteensopivuus tai siis sen puute. Esimerkiksi itse näen suuseksin ihan asiaan kuuluvana ja osana perusseksiä mutta se on vaan mun mielipide. Koska monesti tulee tunne että stereotyyppisesti miehelle riittäisi että saa seksiä ja that's it naisen ei tarvitse varsinaisesti huomioida miestä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tarkoittanut että kummankaan (naisen tai miehen) tarvitsisi tehdä mitään, josta ei pitäisi. Ei ollenkaan.
Mietin vain ylipäätään tuossa edellä toisen ihmisen koskettelua, hyväilyä, tuottaa tunnetta sille toiselle että se on haluttu ja tehdä aloitteita, eikä olla vain "passiivinen kohde." Mulla on mielikuva että miehet kokee useammin naiset passiivisina eivätkä naiset osoita niin usein haluavansa miestä kuin toisin päin ja näe "vaivaa"
Toki siihen miellyttämiseen voi liittyä myös ne seksuaaliset teot esim se oraaliseksi. Jos ihmisellä on hyvin rajoittunut kategoria mitä se suostuu tekemään ja toinen on kokeilunhaluinen niin toki siinä voi tulla vähän vastaan seksuaalinen yhteensopivuus tai siis sen puute. Esimerkiksi itse näen suuseksin ihan asiaan kuuluvana ja osana perusseksiä mutta se on vaan mun mielipide. Koska monesti tulee tunne että stereotyyppisesti miehelle riittäisi että saa seksiä ja that's it naisen ei tarvitse varsinaisesti huomioida miestä muuten.
Ok, hyvä tarkennus. Ei siis siitä kyse tuossa minun tapauksessani, että nainen olisi täysin passiivinen, kyllä hän osallistuu ja on aktiivinen sellaisilla tavoilla, jotka hänelle sopivat. Sen vuoksi minä tilanteeseen olenkin tyytyväinen, koska seksi yleisesti ottaen on hänelle mieluinen nautinto. Oma repertuaarini on tietysti laajempi ja unelmatilanne olisi, että hänelläkin kokeilunhaluja löytyisi, kamalaa kuitenkin olisi vasta se, että hän olisi ilmeetön saksien avaaja, ei todellakaan olisi riittävää se. Tuskin saisin edes seisomaan.
On mutta ne pariskunnat eivät ole naimisissa keskenään