Mitä jos en koskaan löydä ketään?
Jos on koko ikänsä yksin? Kukaan ei kiinnosta. Tai no kiinnostaa, mutta ne ei ole kiinnostuneita minusta.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jännä tunne suomalaisten miesten kanssa tuo alistaminen. Samalla kun haluavat tasavertaisen, haluavat myös olla ylempänä.
Arabimiehen kanssa minua ei olisi haitannut muuttaa vaikka Irakiin tai pukeutua peittävästi. Silti olisin kokenut olevani eheä.
Outoa että kaikki kuitenkin tahtovat tänne sieltä Irakista, mutta sinne olisi helppo mennä olemaan eheä.
Noh, en kyllä ymmärrä tuota islamin uskoa, aiemmin yritin lukea kovasti ja ymmärtää, mutta mitä enemmän perehdyin, sitä enemmän ihmettelin. Jaakko ja Virpi Hämeen-Anttila antoivat aikoinaan ihan erilaisen kuvan islaminuskosta. Vaikka onhan sitä kaikkia eri suuntauksia, lahkoja ja ryhmittymiä. Ihan niinkuin kristinuskossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko hyvässä kunnossa ja pitänyt huolta itsestä vai lihava ja mauton? Kannattaa keskittyä itsensä fittiin laittamiseen niin alkaa tulla kutsuja miehiltä ja ei tarvi yksin elää.
Ihan Ok kunnossa olen. Saisin miestä ja paljon, jos minua kiinnostaisi sellainen.
Miksi ei kiinnosta? Oletko lesbo sittenkin?
Tarvitsen henkistä tukea. Yksi syy, miksi olin arabimiehen kanssa oli, että hän ei koskaan hylännyt minua. Me tappelimme ja lähdimme pois. Mutta silti tiesin, että hän on jossakin.
Kuulostat aika naiiville. Toivottavasti tajuat, että siinä kulttuurissa nainen ei jätä miestä tai mies tappaa naisen. Mies saa pitää monia naisia kerrallaan. Hyvä, että selvisit hengissä erosta.
Ymmärrän olevani erilainen nainen, kuin suomalaiset yleensä. Minun ajatuksissani on vapaus. Teen luovaa työtä. Siksi vaikka pukeutuisin burkhaan, en koe olevani vankilassa. Jos minulla on kotona henkisesti vapaa ilmapiiri ja kannustetaan, vaatteet eivät merkitse.
Minulla on ollut myös paniikkihäiriö, joten siinäkin mielessä suoja-asu voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko hyvässä kunnossa ja pitänyt huolta itsestä vai lihava ja mauton? Kannattaa keskittyä itsensä fittiin laittamiseen niin alkaa tulla kutsuja miehiltä ja ei tarvi yksin elää.
Ihan Ok kunnossa olen. Saisin miestä ja paljon, jos minua kiinnostaisi sellainen.
Miksi ei kiinnosta? Oletko lesbo sittenkin?
Tarvitsen henkistä tukea. Yksi syy, miksi olin arabimiehen kanssa oli, että hän ei koskaan hylännyt minua. Me tappelimme ja lähdimme pois. Mutta silti tiesin, että hän on jossakin.
Kuulostat aika naiiville. Toivottavasti tajuat, että siinä kulttuurissa nainen ei jätä miestä tai mies tappaa naisen. Mies saa pitää monia naisia kerrallaan. Hyvä, että selvisit hengissä erosta.
Ei mies ollut sellainen. Tiesin sen. Hänellä oli voimakas stressi muuten.
Hän oli / on hyvä ihminen. Komea, joten saisi naisia muutenkin. Ei tarvitse tappaa tai raiskata. Me emme vain ymmärtäneet toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä! Kukaan ei tunnu hyvältä. Olen jo aika vanhakin.
Muut omaa asenettasi.Asenteesi jo vanhentaa sinua. Kukan ei sinua kotisi hae. Menen ihmisten ilmoille. On asukastaloja,ilmasia toimintaa Punanen Risti kuin Diakonisa laitos.Kesä on uimarannat ,kahvilat,Korkeasaari ties mitä.Kirppu torit ulkona. Naama hymyyn ja hymy palaa aina takaisin.Älä itke kauhea lapsuus,tai nuoruus tai työpaikka ymm.Silloin mies otta heti jalat alleen.Ei kinosta myöskään kipujen valittelijat,Ei tupakoitsiat,ei kaapijuopot..Muuta siis elämääsi ja elä hetkessä,äläkä meneessä elä ja ruikuttaen sitä.
Sinun ei tarvitse mennä yhtään mihinkään, mikä ei itsestäsi tunnu kiinnostavalta (Korkeasaareen? C´mon! :D). Tee sitä mistä pidät. Epäkiinnostavissa paikoissa roikkumisesta tulee vain kurja fiilis, eikä siellä ainakaan silloin tapahdu kiinnostavia kohtaamisia ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä! Kukaan ei tunnu hyvältä. Olen jo aika vanhakin.
Muut omaa asenettasi.Asenteesi jo vanhentaa sinua. Kukan ei sinua kotisi hae. Menen ihmisten ilmoille. On asukastaloja,ilmasia toimintaa Punanen Risti kuin Diakonisa laitos.Kesä on uimarannat ,kahvilat,Korkeasaari ties mitä.Kirppu torit ulkona. Naama hymyyn ja hymy palaa aina takaisin.Älä itke kauhea lapsuus,tai nuoruus tai työpaikka ymm.Silloin mies otta heti jalat alleen.Ei kinosta myöskään kipujen valittelijat,Ei tupakoitsiat,ei kaapijuopot..Muuta siis elämääsi ja elä hetkessä,äläkä meneessä elä ja ruikuttaen sitä.
Sinun ei tarvitse mennä yhtään mihinkään, mikä ei itsestäsi tunnu kiinnostavalta (Korkeasaareen? C´mon! :D). Tee sitä mistä pidät. Epäkiinnostavissa paikoissa roikkumisesta tulee vain kurja fiilis, eikä siellä ainakaan silloin tapahdu kiinnostavia kohtaamisia ihmisten kanssa.
Niinpä. Oudosti olen ollut lääkkeiden vankina monta vuotta. Nyt on kaikki niin hyvin, että voin taas alkaa liikkumaan enemmän kaupungilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joskus ollut ketään? Miten olet kohdellut häntä / heitä? Miten olet tullut kohdelluksi?
Oli yksi arabimies. Oli vaikea olla hänen kanssaan. Aina jotain ongelmaa. Tosi eri tyylinen. Täysin erilainen.
Jos sulla on ähhlytaustaa niin kyllä sä sitten olet palanutta lihaa. Ei kukaan suomalaisen mies halua suhun koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joskus ollut ketään? Miten olet kohdellut häntä / heitä? Miten olet tullut kohdelluksi?
Oli yksi arabimies. Oli vaikea olla hänen kanssaan. Aina jotain ongelmaa. Tosi eri tyylinen. Täysin erilainen.
Jos sulla on ähhlytaustaa niin kyllä sä sitten olet palanutta lihaa. Ei kukaan suomalaisen mies halua suhun koskea.
Ei ainakaan kukaan sellainen, kenestä olisin kiinnostunut. Ehkä sitten ulkomaalainen, britti tai saksalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ota arabimies, niitä on paljon kaupungeissa ja ovat komeita.
Ei ne huoli ketä tahansa.
Rakkautta on, pitää vain osata etsiä oikeasta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onneksi kaunis ja mukava. Britit ovat paljon kansainvälisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytää mihin? - Itse olen pian 43 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. Tähän ikään mennessä on "jo" mielessäni myös käydä, että entä jos eläsin ja olsin loppuikänikin sinkkuna, olsiko se oikeasti niin kamalaa? Tai mitä oikeasti menettäsin jos niin kävisi? Sen olen sisäistänyt, että sinkkuna minun on jaksettava olla aktiivisempi; ei ole kumppania saati lapsia, joiden taakse osa menee varmasti tahattomasti osa ehkä joskus tahallaankin. Minun on yritettävä jaksaa pitää holta ihmissuhteistani kukaan ei tee sitä puolestani. Kyllä sekin on käynyt mielessä, että miltä tuntuisi vaikka kuolla yksin. - Kuolisinko yksin kotiini, jost aminut löydettäsiin joskus mädäntyneenä ellei sitten vähän aikaisemmin raatoni hajun johdattamana. Vai kuolisinko sittenkin kituen ja kuivuen sairaalan vuoteella..... Tiestysi on kovin itsekästä aatella, että jos olisi kumppani saati jälkikasvua, että he välittäsivät yhteen enempää. Ehkä kumppanini voisi heittää ruumiini parvekkeelta alas. En tiedä. En ole erakko mutta en haluaisi olla kenellekään koskaan tai missään erityisemmin vaivaksi.
Niin, kyllä varmasti yleisemmin ja ehkä siihen voi myös hieman itsekin yrittää vaikuttaa välittämällä vastavuoroisesti myös heistä. En kai muuten jaksaisi itsekin uskoa, että vielä joskus on minun(kin) vuoro päästä parisuhteeseen.
Mutta toki olen yleisemmin saattanut huomata kirjoituksia joissa annetaan ymmärtää, että jos on näin vanhaksi eläny kuin minä, niin on jo pinttynyt omiin tapohinsa tai on muuten vain vaikea ja hankala vähintäänkin itseriittoinen ja erinomaisen itsekäs, joka ei lainkaan ymmärrä omaa rajoittuneisuuttaan saati sitä miten tai kuinka voisi osata elää ja olla parisuhteessa. Kun kaikki hyvät pääsevät joko itse menemällä tai heidät viedään jo nuorena ja vähemmän hyvätkin jo ennen kolmenkymmenen vuoden ikää toiseksi puoleksi parisuhdetta.
Kyllä yleensä kumppani ja lapset välittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huolii, jos haluaa lapsen. Se on heille tärkeintä, että saisivat jäädä Suomeen.
Minähän olen kokoajan yksin! Teen töitä yksin ja illat olen yksin.