Mitä jos en koskaan löydä ketään?
Jos on koko ikänsä yksin? Kukaan ei kiinnosta. Tai no kiinnostaa, mutta ne ei ole kiinnostuneita minusta.
Kommentit (54)
kattokaa youtubesta my love story videoita. katoin just eilen videon afrikkalaisnaisesta ikä 56 ?eli löytänyt aviomiehen ja matkustelivat ympäri maailmaa. et kaikkee voi tapahtua. kertoi rukolevansa aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko hyvässä kunnossa ja pitänyt huolta itsestä vai lihava ja mauton? Kannattaa keskittyä itsensä fittiin laittamiseen niin alkaa tulla kutsuja miehiltä ja ei tarvi yksin elää.
Ihan Ok kunnossa olen. Saisin miestä ja paljon, jos minua kiinnostaisi sellainen.
Miksi ei kiinnosta? Oletko lesbo sittenkin?
Tarvitsen henkistä tukea. Yksi syy, miksi olin arabimiehen kanssa oli, että hän ei koskaan hylännyt minua. Me tappelimme ja lähdimme pois. Mutta silti tiesin, että hän on jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko hyvässä kunnossa ja pitänyt huolta itsestä vai lihava ja mauton? Kannattaa keskittyä itsensä fittiin laittamiseen niin alkaa tulla kutsuja miehiltä ja ei tarvi yksin elää.
Ihan Ok kunnossa olen. Saisin miestä ja paljon, jos minua kiinnostaisi sellainen.
Tarvitsen henkistä tukea. Yksi syy, miksi olin arabimiehen kanssa oli, että hän ei koskaan hylännyt minua. Me tappelimme ja lähdimme pois. Mutta silti tiesin, että hän on jossakin.
Onko Suomalaisissa miehissä yhtään sitä samaa henkistä puolta kuin näissä arabimiehissä? Suomalaista henkistä miestähän kaipaat nyt eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen kanssa ei tunnu oikealta, niin ei tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomalaisissa miehissä yhtään sitä samaa henkistä puolta kuin näissä arabimiehissä? Suomalaista henkistä miestähän kaipaat nyt eikö vaan?
En tiedä, en ole antanut mahdollisuutta. Nuorena koin tulleeni monesti hyväksikäytetyksi, joten en halunnut sitten suomalaista miestä. Tai sitten etsin vain kusipäitä. Jotain vikaa mussa on ollut.
Koin, että tapaamani suomalaiset miehet halusivat alistaa minua. Tämä se oli. Kilpailimme toistemme kanssa.
Arabimiehen kanssa ei ollut tätä ongelmaa. Hän hyväksyi minut.
Vierailija kirjoitti:
En löydä! Kukaan ei tunnu hyvältä. Olen jo aika vanhakin.
ei yli 25v rupsahtaneella ämmällä enää mitään tee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole antanut mahdollisuutta. Nuorena koin tulleeni monesti hyväksikäytetyksi, joten en halunnut sitten suomalaista miestä. Tai sitten etsin vain kusipäitä. Jotain vikaa mussa on ollut.
Aina voi asiat muuttua iällä ei väliä. Kyllä vielä löydät asiallisen henkisen miehen joka Suomalainen. Yritä unelmoida päässä niin se tapahtuu varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on edelleen
Löytää mihin? - Itse olen pian 43 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. Tähän ikään mennessä on "jo" mielessäni myös käydä, että entä jos eläsin ja olsin loppuikänikin sinkkuna, olsiko se oikeasti niin kamalaa? Tai mitä oikeasti menettäsin jos niin kävisi? Sen olen sisäistänyt, että sinkkuna minun on jaksettava olla aktiivisempi; ei ole kumppania saati lapsia, joiden taakse osa menee varmasti tahattomasti osa ehkä joskus tahallaankin. Minun on yritettävä jaksaa pitää holta ihmissuhteistani kukaan ei tee sitä puolestani. Kyllä sekin on käynyt mielessä, että miltä tuntuisi vaikka kuolla yksin. - Kuolisinko yksin kotiini, jost aminut löydettäsiin joskus mädäntyneenä ellei sitten vähän aikaisemmin raatoni hajun johdattamana. Vai kuolisinko sittenkin kituen ja kuivuen sairaalan vuoteella..... Tiestysi on kovin itsekästä aatella, että jos olisi kumppani saati jälkikasvua, että he välittäsivät yhteen enempää. Ehkä kumppanini voisi heittää ruumiini parvekkeelta alas. En tiedä. En ole erakko mutta en haluaisi olla kenellekään koskaan tai missään erityisemmin vaivaksi.
Jännä tunne suomalaisten miesten kanssa tuo alistaminen. Samalla kun haluavat tasavertaisen, haluavat myös olla ylempänä.
Arabimiehen kanssa minua ei olisi haitannut muuttaa vaikka Irakiin tai pukeutua peittävästi. Silti olisin kokenut olevani eheä.
Yksikään suomalainen mies ei hyväksynyt minua. Aluksi olivat innoissaan, mutta haluaisivat kuitenkin muuttaa minua. Minun olisi pitänyt pukeutua eritavalla, olla erilaisissa töissä. Olla joku muu. Ei sellaisessa voi olla.
Kuolet yksin 93 -vuotiaan, ei lapsia, ei lapsenlapsia, eikä miestä.
Jakojäännös
Pakko olla trolli... Arabimiehet ne vasta alistaa naisia ja raiskailee.
Vierailija kirjoitti:
Löytää mihin? - Itse olen pian 43 vuotias, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. Tähän ikään mennessä on "jo" mielessäni myös käydä, että entä jos eläsin ja olsin loppuikänikin sinkkuna, olsiko se oikeasti niin kamalaa? Tai mitä oikeasti menettäsin jos niin kävisi? Sen olen sisäistänyt, että sinkkuna minun on jaksettava olla aktiivisempi; ei ole kumppania saati lapsia, joiden taakse osa menee varmasti tahattomasti osa ehkä joskus tahallaankin. Minun on yritettävä jaksaa pitää holta ihmissuhteistani kukaan ei tee sitä puolestani. Kyllä sekin on käynyt mielessä, että miltä tuntuisi vaikka kuolla yksin. - Kuolisinko yksin kotiini, jost aminut löydettäsiin joskus mädäntyneenä ellei sitten vähän aikaisemmin raatoni hajun johdattamana. Vai kuolisinko sittenkin kituen ja kuivuen sairaalan vuoteella..... Tiestysi on kovin itsekästä aatella, että jos olisi kumppani saati jälkikasvua, että he välittäsivät yhteen enempää. Ehkä kumppanini voisi heittää ruumiini parvekkeelta alas. En tiedä. En ole erakko mutta en haluaisi olla kenellekään koskaan tai missään erityisemmin vaivaksi.
Kyllä yleensä kumppani ja lapset välittävät.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tunne suomalaisten miesten kanssa tuo alistaminen. Samalla kun haluavat tasavertaisen, haluavat myös olla ylempänä.
Arabimiehen kanssa minua ei olisi haitannut muuttaa vaikka Irakiin tai pukeutua peittävästi. Silti olisin kokenut olevani eheä.
Miehen ja naisen toiseus on voimakkaampaa. Minusta on helpompi elää siinä. Arabikulttuurissa nainen saa olla heikko. Voi itkeä.
Suomessa olet hullu ämmä.
Et ole yksin!
Olen kahden vuoden päästä 50)täyttävä akka, maalta( itseppä kirjoitin , että akka , onhan Lasten lauluissakin ," Mökis asui ukko , humppa hei, mökis asu akka mökis asu akka humppa humppa mökis asu hirsiakka ..)
Niin tosin. Vielä kun on hirsilaulu )
Niin ei sitä ukkoa ole löytynyt, pettureita Kyllä , ja naisten miehiä, jotka käy vieraissa nais.
Oikeita sellaisia ..
Joihin ei voi luottaa , leikkivät toisen tunteilla!
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla trolli... Arabimiehet ne vasta alistaa naisia ja raiskailee.
Minä en kokenut sitä niin. Minä olin rajaton ja mies välitti minusta ja koitti laittaa rajoja. Tavallaan se auttoi.
Jätti lapsistakin huolehtimaan yksin, jotta oppisin asettamaan rajat.
Opettele nauttimaan yksinolosta. Ota irti kaikki ilo siitä että voit yksin ollessasi tehdä asioita, joita muut eivät pidä hyväksyttävinä joko yleisesti, tai sinun tekeminäsi erityisesti.
Tänäänkin pää on ollut kuin pallo. Koitan sanoa itselleni, että minulla on kaikki hyvin. Enää ei tarvitse yrittää liikaa. Olen hiukan hullu. Itkuherkkä ja masentunut. Mutta sellainen minä olen.
En voi tehdä asioita, jotka tuntuvat väärältä.