Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos en koskaan löydä ketään?

Vierailija
03.06.2022 |

Jos on koko ikänsä yksin? Kukaan ei kiinnosta. Tai no kiinnostaa, mutta ne ei ole kiinnostuneita minusta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmaan. Naapurin Kaisakin löysi ihanan miehen. Onnea metsästykseen.

Vierailija
2/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota arabimies, niitä on paljon kaupungeissa ja ovat komeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä! Kukaan ei tunnu hyvältä. Olen jo aika vanhakin.

Vierailija
4/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on oltava yksin. Niin moni muukin on.

Vierailija
5/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on yksin. Nuo nyt vaan sattuvat olemaan asioita, joihin voi loppupeleissä aika vähän itse vaikuttaa. Olen todennut että elämässä kannattaa keskittyä asioihin, joiden onnistuminen on vain itsestä kiinni. Tulee vähemmän pettymyksiä.

Vierailija
6/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota arabimies, niitä on paljon kaupungeissa ja ovat komeita.

Meillä ei ole mitään henkistä yhteyttä. Nada. Ulkonäöllisesti ei väliä, onko tumma tai vaalea.

Vierailija
7/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joskus ollut ketään? Miten olet kohdellut häntä / heitä? Miten olet tullut kohdelluksi?

Vierailija
8/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on yksin. Nuo nyt vaan sattuvat olemaan asioita, joihin voi loppupeleissä aika vähän itse vaikuttaa. Olen todennut että elämässä kannattaa keskittyä asioihin, joiden onnistuminen on vain itsestä kiinni. Tulee vähemmän pettymyksiä.

En jaksa yhtään ihmistä, jonka kanssa on raskas olo.

Vierailija
9/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ihqudaa irakilainen, keittävät kuulemma parasta riisiä. Siihen ei suomipoika pysty.

Vierailija
10/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei sun tarvi jaksaakaan.

Vierailija
11/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla joskus ollut ketään? Miten olet kohdellut häntä / heitä? Miten olet tullut kohdelluksi?

Oli yksi arabimies. Oli vaikea olla hänen kanssaan. Aina jotain ongelmaa. Tosi eri tyylinen. Täysin erilainen.

Vierailija
12/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei sun tarvi jaksaakaan.

Yritin seurustella. Ainakin yritin. Se oli positiivista.

Vierailija
13/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka löytäisikin niin ei se aina natsaa. Olen nykyään mieluummin yksin ja olen sentään ollut viisi kertaa kihloissa. Ihan helvetin typerää oli mennä kihloihin, kun eihän ne ukot olleet ollenkaan sopivia minulle. Tai minä heille.

Ainut, mikä kaduttaa on se, että en säilyttänyt sitä kalleinta kihlasormusta vaan heitin ruispeltoon. Vai oliko kauraa? En muista.

- n54-

Vierailija
14/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko hyvässä kunnossa ja pitänyt huolta itsestä vai lihava ja mauton? Kannattaa keskittyä itsensä fittiin laittamiseen niin alkaa tulla kutsuja miehiltä ja ei tarvi yksin elää.

Vierailija
15/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä ihqudaa irakilainen, keittävät kuulemma parasta riisiä. Siihen ei suomipoika pysty.

Niin keittävät. Ja muutenkin tekevät hyvää ruokaa. Jos tapaisin irakilaisen miehen jossain muualla kuin Suomessa, niin sitten.

Vierailija
16/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut omaa asenettasi.Asenteesi jo vanhentaa sinua. Kukan ei sinua kotisi hae. Menen ihmisten ilmoille. On asukastaloja,ilmasia toimintaa Punanen Risti kuin Diakonisa laitos.Kesä on uimarannat ,kahvilat,Korkeasaari ties mitä.Kirppu torit ulkona. Naama hymyyn ja hymy palaa aina takaisin.Älä itke kauhea lapsuus,tai nuoruus tai työpaikka ymm.Silloin mies otta heti jalat alleen.Ei kinosta myöskään kipujen valittelijat,Ei tupakoitsiat,ei kaapijuopot..Muuta siis elämääsi ja elä hetkessä,äläkä meneessä elä ja ruikuttaen sitä.

Vierailija
17/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko hyvässä kunnossa ja pitänyt huolta itsestä vai lihava ja mauton? Kannattaa keskittyä itsensä fittiin laittamiseen niin alkaa tulla kutsuja miehiltä ja ei tarvi yksin elää.

Ihan Ok kunnossa olen. Saisin miestä ja paljon, jos minua kiinnostaisi sellainen.

Vierailija
18/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista. Mä olen 48 enkä ole kokaan löytänyt. Mutta mitäpä siitä, olen asiaan jo kauan sitten sopeutunut ja olen tyytyväinen elämässäni.

Vierailija
19/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut omaa asenettasi.Asenteesi jo vanhentaa sinua. Kukan ei sinua kotisi hae. Menen ihmisten ilmoille. On asukastaloja,ilmasia toimintaa Punanen Risti kuin Diakonisa laitos.Kesä on uimarannat ,kahvilat,Korkeasaari ties mitä.Kirppu torit ulkona. Naama hymyyn ja hymy palaa aina takaisin.Älä itke kauhea lapsuus,tai nuoruus tai työpaikka ymm.Silloin mies otta heti jalat alleen.Ei kinosta myöskään kipujen valittelijat,Ei tupakoitsiat,ei kaapijuopot..Muuta siis elämääsi ja elä hetkessä,äläkä meneessä elä ja ruikuttaen sitä.

Olen elänyt mielialalääkkeiden kanssa pitkään. Pikku hiljaa puran annosta. Herkistyn, masennun. Tulen entistä krantummaksi. Lääkkeillä olisin voinut olla suhteessa.

Vierailija
20/54 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Ok kunnossa olen. Saisin miestä ja paljon, jos minua kiinnostaisi sellainen.

Miksi ei kiinnosta? Oletko lesbo sittenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme