Rynkytättekö loppuun saakka vai lopetatte sen kun kuti lähtee
Mies, rynkytättekö loppuun saakka vai lopetatte sen kun kuti lähtee?
Mun pitää paukuttaa niin kauan että orgasmi on ohi ja vasta sitten hiipuu tahti. Loppua kohden alkaa myös aina kiihdytys. Olen joskus tullut niin että vaan ollut sisällä liikkumatta mutta mulle todella vaikeata tulla silloin
Mites muilla?
Kommentit (7)
Vastaan vaikkei sais. Ei saa lopettaa.
Aik N
Pakkohan se on lopettaa laukeamisen jälkeen, koska orgasmia seuraa surgasmi.
Hidastan monesti loppua kohti, silloin, kun nainen saa omaa orgasmiaan. Työntelen lyhyin ja hitain vedoin aivan pohjaan asti. Tuleminen tuntuu parhaalta sillä tavoin.
Painan muutaman ekan sykäyksen voimalla ja jään sitten syvälle naatiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hidastan monesti loppua kohti, silloin, kun nainen saa omaa orgasmiaan. Työntelen lyhyin ja hitain vedoin aivan pohjaan asti. Tuleminen tuntuu parhaalta sillä tavoin.
Sama juttu, vaimoni saanut aina parhaiten orgasminsa kun olen työntänyt tai hän on juntannut kalun aivan pohjaan asti ja hieronut terkalla pillupohjaa. Itsekin rakastanut sitä tunnetta, kun kaluni on vihdoin tyveä myöten sisällä, tuntenut puristuksen kaluni juuressa ja pillunperän paineen terskassa. Kaluni paksunee vielä lisää tyvestä ja painaessa tyveä myöten puristuu pillu penisrenkaan tavoin, jolloin kalun paisuu ja turpoaa äärimmilleen. Tuntuu paineessa, että nuppi räjähtää. Vaimo ei isosta kalusta johtuen ole muutenkään tykännyt rynkyttämisestä, vaan halunnut syvälle pillunperille ja pidetty siellä hiljaa pillua syvältä möyrien. Siinä vaiheessa kun vaimon pillu on napannut kaluni otteeseen ja orgasmi lähtenyt liikkeelle, ei enää ole pystynyt liikahtamaan mihinkään. Useimmiten pillu on lypsänyt kaluni tyhjäksi. Nuorempana oli joskus tilanteita, että puristi niin kovaa, ettei pystynyt laukemaan ennen kuin orgasmi oli vaimolla oli.
En edes laukea nopeasti jyystäen, painajainen on ollut kun yhden illan juttu oli joku pupu joka samantien alkoi ihan mieletöntä jyystöä kun takaapäin sai, ei tuntunut miltään,siinä sai vain toivoa että lopettaa joskus ja asento vaihtuu että pääsee itse ulos tilanteesta laukeamalla. Hitaat voimakkaat liikkeet ovat parhaita. Samoin orgasmin saamiseen ilman että lähtee lastit liikkeelle vaatii hyvin pitkään kiihottamista äärirajoilla, mutta ei yhtään yli ettei lennä lastit, hyvin tarkkaa kontrollointia, yksikin ylimääräinen liike vie liian pitkälle. Kun tulee niin tottakai aina haluaa vain työntää niin syvälle kuin vain mahdollista. Joskus kun on lauennut niin jatkaa heti uudelle kierrokselle ottamatta ulos ollenkaan. M37v
Riippuu tilanteesta ja kiihotuksen määrästä. Joskus pitää paukuttaa loppuun saakka, mutta joskun tuntuu paremmalta orkun lähestyessä hidastaa. Se voi joskus jopa käänteisesti saada menemään sen rajan yli jolloin ei ole enää paluuta. Liika rynkyttäminen voi viedä jopa tuntoa ja hidastelu sitten herkistää ja saa voimakkaamman tunteen aikaan. Ainakin minulla.