Kunpa joku soittaisi
Nyt olen tehnyt melkein kaikki, mitä pienessä kaksiossa voi tehdä.
Pesin pyykit, luuttusin lattiat ja pyyhin pölyt. Vein lajitellut roskat ja pistin papereita silppuriin - siis sellaisia, joita kenenkään ei tarvitse nähdä, kun minusta aika jättää.
Kävin läpi vaatteeni ja laitoin kirpparille vietäväksi ne, joita en enää käytä tai johin en luuloistani koskaan tule mahtumaan. Pesin jääkaapin ja kävin lävitse isot kirjahyllyni melko paljon joutaa pois.
Nyt olen uupunut ja haluaisin jutella jonkun kanssa.
Kommentit (35)
Hyi, weeteet ne vaan nykyään polttelee...
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki elämää?
Mulla on ollut elämä jo aika kauan. Nyt on hiljaiseloa, mutta jotakin kuitenkin
kaipaisi.
- ap -
Lopeta ainakin se tupakki, soitan kun olet ollut 1vuoden ilman.
Soita itse, niin minäkin teen silloin kun kehtuuttaa tehdä mitään. Höpötellään puhelimessa joutavia ja joskus asiaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki elämää?
kaipaisi.
- ap -
No ei ole. Viikonloppu tulossa, ja sinä ruikutat miksei kukaan soita. Mikset itse soita?
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki elämää?
Voisitko kertoa, että miten hankitaan elämä? Eiköhän se jokaisella ole kumminkin sitä elämää mitä sillä hetkellä elää. Vai loppuuko eläminen kodin siivoamiseen? En kyllä haluaisi nähdä millaisessa kunnossa oma asuntosi on.
-sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Hyi, weeteet ne vaan nykyään polttelee...
Saatan tosiaan olla wt, kun poltan tupakkaa joskus. Nyt kun katsoin niin tuo aski on maksanut aika paljon vähemmän kuin nykyään. Ilmankos vaikutti kuivalta.
- ap -
Saattaa olla, että juuri tänään soitan juuri sinulle.
- puhelinmyyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki elämää?
kaipaisi.
- ap -No ei ole. Viikonloppu tulossa, ja sinä ruikutat miksei kukaan soita. Mikset itse soita?
Olen jo sen ikäinen, että jokainen päivä on kuin viikonloppu.
Toisaalta: Jos puhelin soi niin aina minua tarvitaan hätiin lasten perheissä. Haluaisin, että se soisi muuten vaan. Sillä tavalla, että saisin seuraa.
En soita siksi vähille kavereilleni, että olisin heille riesaksi.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
- puhelinmyyjä
Soita vaan, kunhan et kauppaa Kotivinkki -lehteä.
- ap -
miksiköhä trollaajilla on aina tuo sama, että pitää esittää ilkeän oloista pskiaista?? oisko että ei olis vain esitystä??
Mulle soitti Elisan myyjä. Herätti mut ja nyt ottaa aivoon. Mulla on puhelinmarkkinointikielto, mutta eivät kunnioita sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- puhelinmyyjä
Soita vaan, kunhan et kauppaa Kotivinkki -lehteä.
- ap -
Ei kuulu valikoimaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ime fallosta.
Ap, älä usko tuota masentajaa äläkä vain missään tapauksessa lopeta tupakinpolttoa.
Nuo tupakanvastustajat ovat ilottomia ja vihaisia ihmisiä. Ne haluavat autoritääristä ja totalitaristista kontrolliyhteiskuntaa ja ne pyrkivät vain alistamaan ihmiskunnan antikristilliseen dystopiaan.
Polta toinenkin paperossi, selaa hetki nettiä tai kuuntele Youtubesta jotain mukavaa musiikkia ja lähde sitten kävelemään keskustaan, esim. ostoksille.
Kyllä se siitä!
Illalla voit ottaa pienen huikan tai pari - krapularajan alapuolella pysytellen - tietysti.
Johnnie Walker drinking man kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime fallosta.
Ap, älä usko tuota masentajaa äläkä vain missään tapauksessa lopeta tupakinpolttoa.
Nuo tupakanvastustajat ovat ilottomia ja vihaisia ihmisiä. Ne haluavat autoritääristä ja totalitaristista kontrolliyhteiskuntaa ja ne pyrkivät vain alistamaan ihmiskunnan antikristilliseen dystopiaan.
Polta toinenkin paperossi, selaa hetki nettiä tai kuuntele Youtubesta jotain mukavaa musiikkia ja lähde sitten kävelemään keskustaan, esim. ostoksille.
Kyllä se siitä!
Illalla voit ottaa pienen huikan tai pari - krapularajan alapuolella pysytellen - tietysti.
Minä poltan niin vähän, että ei olisi ehkä kannattanut edes mainita. Tosin senkin vähän vois lopettaa. Pappa aikoinaan kääri sätkiä sanomalehtipaperiin ja sehän paloi isolla liekillä melkein puoleen väliin ennen kuin ehti ottaa henkostakaan.
Ja jos huikkaa ottaa niin pitää pyrkiä pysyttelemään puolentoista promillen haarukassa. Ostoksilla en käy, kun vaatehuone on täynnä motivaatiovaatteita. Etsin edelleen sitä motivaatiota.
Ja kyllä joskus kuuntelen youtubesta (kuulokkeilla) musiikkia. Moni ei pidä heviä musiikkina.
- ap
Tämäkin vielä! Kirjoitusvirheitä vilisee. No, menen tupakille.
- ap -