Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yliampuvaa jos häävieraalla hiuksissaan kukkakoriste?

Vierailija
03.06.2022 |

Sellainen kukka-hiusklipsi? Onko noi vaan morsiamelle varattu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa laittaa ite pitkää tukkaani ja nuorena häävieraaksi mennessäni oli tapana käydä kampaajalla pyytämässä joku nuttura. Kerran oli isommat ns. seurapiirihäät niin kävin meikissäkin. Vasta jälkeenpäin mulle on selvinnyt, että jonkun ohjeen mukaan häihin ei saisi laittautua "liikaa". Sitä en ollut tiennyt, ainoastaan valkoisen värin säännöstä. Olen joskus nolona miettinyt, että onko minua katsottu pahalla, vaikka tarkoitus on ollut vain kunnioittaa toisten juhlaa. :(

Ihan normaalia käydä meikissä ja kampauksessa toisten juhliin. Minusta on juhlien järjestäjää kohtaan kunnioittavaa, että vieraat panostavat juhlatyyliinsä.

Kunhan ei pukeudu valkoiseen tai muuten överipröystäilevään asuun, niin kaikki ok. Tai johonkin nakinkuorimekkoon, jossa näkyy sekä tissit että takamus.

Vierailija
22/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän morsiamen tyylistä. Ei saisi olla kauniimpi tai näyttävämpi kuin morsian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän onkin kauneuskilpailut.

Vierailija
24/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa ihhan vapaasti. 

Vierailija
25/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän morsiamen tyylistä. Ei saisi olla kauniimpi tai näyttävämpi kuin morsian.

Ei se voi mennä noin. Jos ihminen on kaunis ja morsian kuin riihenseinästä revitty, täytyykö kieltäytyä?

Vierailija
26/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi laittaa. Tuo sinun linkittämäsi on mielestäni todella nätti ja hillitty, ei mitenkään päin vie huomiota morsiamesta ellei se sitten tule juhliinsa jossain verkkareissa. Itsekin olen sitä mieltä että lähinnä huntu ja kokovalkoinen on "kiellettyjä".

Vierailija
27/27 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on häät ensi viikolla. En morsiamena panisi pahakseni tuollaista hiuskoristetta. Tuohan on tosi sievä, eikä lainkaan yliampuva. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi