Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voi laihtua viikossa jos ei tarvitse olla pysyvää?

Vierailija
03.06.2022 |

Tiedetään, jos se lähtee nopeasti niin se tulee nopeasti takaisin. Mutta jos haluan olla viikon päästä viikonloppuna vähän solakamman näköinen ja turvotuksen pois? 20kg ylipainoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla korkojen kera. Haluatko laihtua esim. 5kg jos saat 10 takaisin?

Vierailija
2/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti auttaa jos henki kulkee sen sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiloa viikossa on vielä terve vauhti. Sokeri pois, alkoholi pois, syö oikeaa ruokaa mutta ei mitään naposteltavaa.

Jos olisit aloittanut vuoden vaihteessa ja pudottanut yhden kilon viikossa, olisi kaikki ylimääräinen jo pois. Mietipä sitä!

Vierailija
4/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tehnyt asialle yhtään mitään ja osa tuosta kilomäärästä on turvotusta niin nesteitä voi lähteä useampi kilo kun aloittaa. Mulla lähti kerran ekalla viikolla 5kg, mutta olin kyllä todella turvonnut ennen sitä kun olin syönyt itselleni sopimattomia ruoka-aineita jo pidemmän aikaa (ei siis ollut tiedossa mikä turvotuksen aiheuttaa).

Jos lähtötila on vähän normaalimpi niin pari kiloa voi kitukuurilla lähteä (tilapäisesti).

Vierailija
5/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kiloa viikossa on vielä terve vauhti. Sokeri pois, alkoholi pois, syö oikeaa ruokaa mutta ei mitään naposteltavaa.

Jos olisit aloittanut vuoden vaihteessa ja pudottanut yhden kilon viikossa, olisi kaikki ylimääräinen jo pois. Mietipä sitä!

Kaksi kiloa viikossa ei kyllä todellakaan ole tervettä nähnytkään! puoli kiloa tai max kilo on terve tahti.

Vierailija
6/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett kuuri, ja voit totuutta jopa 10 kg- mutta siitä on suurin osa nestettä.

Vierailija
7/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit aloittanut ystävällisyyden opettelun jo vuoden vaihteessa, olisi kaikki ylimääräinen naljailu ja toisten alaspainaminen jo pois. 

Mietipä sitä!

Vierailija
8/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimenomaan kysyttiin "EI TARVITSE OLLA PYSYVÄÄ" tulevat ihmiset opettamaan, ettei se ole pysyvää :D

Vierailija
9/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painijat saattavat onnistua pudottamaan viikossa kymmenen kiloa: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/painijoiden-painon-pudotus-kysyy-lu…

Mutta se siis ei enimmäkseen ole läskia vaan nestettä, eikä homma ole järin terveellistä.

Vierailija
10/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, minäpä raportoin, tiistaista lähtien olen saanut 800g keskimääräisestä aamupainosta pois, varmaan nestettä. T. AP

Vierailija
11/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, minäpä raportoin, tiistaista lähtien olen saanut 800g keskimääräisestä aamupainosta pois, varmaan nestettä. T. AP

Mammat tulevat huutamaan, että se tulee takaisin!

Vierailija
12/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomalla lähtee nesteet näppärästi, tai kumipuku päälle ja jumppaamaan. On kevyt olo puntarilla, pahimmillaan jopa hutera.

Vierailija
13/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJONKO?

Vierailija
14/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta jos tahdot saada turvotusta pois, ala pari päivää aiemmin ottamaan Antisalttia. Sillä lähtee nestettä monta litraa päivässä, ei tietenkään rajattomasti. Noudata paketin annosteluohjeita. 

Siinä on kaliumia ja magnesiumia, poistaa suolan aiheuttamaa turvotusta ainakin.

Vierailija
15/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pysyvää.

Vierailija
16/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteenpoisto.

Vierailija
17/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
18/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota vaakaa, paino heittelee päivittäin. 

Vierailija
19/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaastolla 5-7 kg

Vierailija
20/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli noro, lähti 5kg. Kuonat suolen mutkista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi