Mikä on kallein omistamasi esine/asia jos ei asuntoa tai autoa lasketa?
Kommentit (61)
Jos yksittäistä tavaraa miettii, niin kallein hankintahinta on ollut tietokoneella (800e) mutta eihän se enää viiden vuoden jälkeen sen arvoinen ole. Yksittäisten tavaroiden nykyarvon mukaan katsottuna arvokkain lienee kirjahylly (n 600e, uskoisin että n 450-500e sais myytyä) tai jos kokoelmia saa laskea, niin sitten arvokkain on tuo muumimukikasa. Kyl niistä yli tonnin sais jos kaikki pistäis kiertoon. Itse olen hankkinut niitä vain kaupasta monien vuosien varrella, joten itse en ole todellakaan noin paljoa niistä maksanut vaan ehkä jotain 500e kieppeillä...
Purjevene, mutta jos sitä ei lasketa niin sit ehkä sänky
Tauluja on paljon eli joku niistä.
Lasketaanko moottoripyörä? Siitä tosin on vielä velkaa...
2 viikon matka Kaukoitään 5 tähden hotelliin
Varmaankin joku noista maalauksista, joita meillä on. Mutta ei nyt mitään omaisuuksia...
Muuten sitten on joitakin koruja ehkä. Tai jotain hopea-aterimia. Enpä tiedä.
Ja myös ihan lahjaksikin saatuja.
Noista maallisista rikkauksista kalleimmat on nuo. Muulla tapaa arvokkaimmat ovat kuitenkin mies ja lapset, mutta heitä en omista..
itse ostamistani on varmaan Arabian Muumi-mukini. Mitäs niitä nyt mahtaa olla kolmisenkymmentä kappaletta, koska muutamia malleja on useita.
Fillarinkin ostin muutama vuosi sitten, mut sitä ei lasketa, kun maksoin sen osissa.
Muumimukit ostin käteisellä kuukauden aikana. Kun iski himo =)
Se on perintötavaraa, ja siksi rahallisen arvon lisäksi siinä on myös tunne arvoa. on meillä sitten kaikkee laitteitakin...
Luulisin, että tämä aito vanha Billnäsin pöytä, jonka päällä tämä tietokonekin makaa.
Mutta on tuohon kotiteatteriinkin aika paljon rahaa laitettu.
Enkä muuten omista autoa tai asuntoa
Siinä on rahaa kiinni pitkästi yli 1000¿.
Viulu