Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakastyö on saanut minut vihaamaan ihmisiä

Vierailija
02.06.2022 |

Muita?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoina oli vaikeaa olla aspa, kun oikeastaan minkäänlaista perehdytystä ei ollut, reklamaatioiden hoitoon ei annettu mitään opastusta, eikä räyhäävien asiakkaiden kohtaamiseen. Tuli sellainen olo, että suurimman osan ihmisistä olisi kuulunut olla lähinnä suljetulla osastolla.

Työkokemus ja käytäntöjen opettelu on nykyisin tuonut sellaista varmuutta, että aika harvoin kukaan enää yrittää ruveta pätemään, miten asiat kuuluu hoitaa. Aina silloin tällöin niitä tulee, mutta en välitä. Ei tarvita, kuin yksi hyvin käyttäytyvä asiakas, niin unohtuu ne törpömmät. Turhasta räyhäävät kiukkupussit olen kyllä laittanut ruotuun saman tien. Jos sen takia saisin potkut, niin sitten saan. Perään en itkisi.

Vierailija
62/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syy mitäs ootte menneet asiakaspalvelijaksi joten teidän pitää kestää se kaikki huorittelut senkin jätesangot eli en sääli teitä ollenka :D:D:D

Sinä taidat olla penaalin tylsin kynä.

Ei edes tylsin, vaan se lattialle tippunut, josta katkesi näkyvä terä ja sisällä oleva teräaihiokin on poikki liian monesta kohtaa ja kynä näin äyttökelvoton. Ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi tehdä aspatöitä naamatusten vuosi tai pari. Tietäisivät sitten minkälaisia järjen jättiläisiä ja sekopäitä keskuudessamme pyörii päivittäin. On siinä olemista ja kestämistä. Palkanlisä ("daijulisä") kuuluisi kaikille asiakastyötä tekeville.

Vierailija
64/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Tein lähes 10 vuotta aspahommia (osa opiskelujen ohessa) ja aikamoiseksi ihmisvihaajaksi muutuin. Onneksi en enää ole asiakaspalvelutyössä.

Sama juttu. Tosin tämä palsta (kuten myös ip-lehtien kommenttiosiot) hoitaa kyllä tuon viimeistelyn ihmisvihaajaksi oikein mainiosti vaikka livenä ei enää tarvitsekaan ihmisten mielipiteitä kuunnella.

Vierailija
65/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattorin puhelinaspassa pitkään olleena täytyy sanoa, että tosi harvassa on räyhäävät kusipäät. En ole huomannut, että tilanne olisi mennyt jotenkin pahempaan suuntaan. Yleensä jos kiukuttaa, niin se on ihan syystäkin ja homma saadaan tasaantumaan kun rauhassa kuunnellaan asiakasta.

Varmasti näin ei ole joka paikassa. En tiedä onko se tilanne esimerkiksi kasvotusten ollessa jotenkin sellainen, että siinä on helppo ruveta kukkoilemaan tai pitää esiintyä muille ihmisille.

Vierailija
66/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaa piisaa ilman asiakastyötäkin.

Vierailija
67/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on saanut minut vihaamaan ihmisiä.

Miehet vihaa naisia, naiset miehiä, lapsettomat lapsellisia, sinkut varattuja...

You name it.

Laihat lihavia, työlliset työttömiä, vanhat nuoria, kaupunkilaiset maalaisia... Lisää? 😄

68/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes koko 30 vuotta erilaisia asiakaskohtaamisia, palvelusta myyntiin jne.

Nyt viimein hakeutumassa etätyöhön, jossa kontaktit minimoitu. Sekä asiakkaisiin että kollegoihin.

Verenpaineet laskivat heti, kun irtisanouduin viimeisimmästä.

Vierailija
69/69 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia muuten itse olette aspoille? Tunnen ihmisiä jotka ylpeilevät sillä että saivat annettua tyhmälle aspalle opetuksen, ja töissä olen joskus törmännyt ihmisiin jotka on yrittäneet. 

MInä olen kiltti, yleensä kaikille, joten miksei aspallekin. Olen kohtelias jopa lehtimyyjille vaikkakin ehkä vähän lyhytsanaisesti lopetan puhelun kiireeseen vedoten.

Olen aina kiltti. En räyhää, vaikka elämäni hankaloituisi aspan mokan takia tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi